دنیای وب

خدمات سئو محلی برای تقویت مشاغل محلی شما

طی چند ماه گذشته ، من در تلاش بودم تا کار رستوران هایم را در دنور ، کلرادو در صفحات اول Google Places ، Yahoo Local و Bing انجام دهم. سرانجام بهترین راه حل برای همه مشکلات پیدا کردم – SEO محلی. من یک سئو حرفه ای را ارائه می دهم که خدمات SEO محلی را ارائه می دهد. تیم سئو پس از تجزیه و تحلیل مسائل مربوط به کار و دیداری ، من را با بسته سئو معرفی کرد که شامل طیف گسترده ای از استراتژی های طراحی شده برای بهبود رتبه بندی صفحه موتورهای جستجو برای وب سایت من و افزایش ترافیک و فروش است. بیایید نگاهی به چگونگی عملکرد این استراتژی ها برای پیشبرد تجارت من بیاندازیم.

سایت های لیست محلی: SEO محلی از سایتهای لیست بندی محلی استفاده می کند (مانند صفحات زرد ، یاهو ، گوگل ، بینگ ، و غیره) که اهداف محلی و جغرافیایی را برای بهبود نتایج جستجوی محلی هدف قرار می دهد. SEO راهکارهایی را ارائه داده است كه به افزایش رتبه فهرست مشاغل محلی شما در این سایتها كمك می كند. اکنون ، وقتی شخصی داده های دنور مربوط به شغل من را جستجو می کند ، اطلاعات مربوط به مشاغل من ذخیره شده در همه این سایت ها به عنوان نتیجه جستجوی بالاتر ظاهر می شود.

با تشکر از مشاهده آنلاین بهبود یافته ، می فهمم که بیشتر مشتریان محلی شروع به بازدید از وب سایت من می کنند که مارک من را تبلیغ می کند. ارائه دهنده خدمات من علاقه مند به انتخاب سایت های لیست بندی شده محلی تأیید شده Google برای تبلیغ مشاغل کوچک من است.

کراوات پشت: خدمات محلی جستجوگرها شامل ایجاد لینک به وب سایت تجاری است. مطابق با آخرین به روزرسانی از Google Penguin ، ارائه دهنده سئو اطمینان حاصل کرده است که از وب سایت های قابل اعتماد با محتوای مرتبط با تجارت من ، به وب سایت من بک لینک ایجاد کند. فهمیدم که ارتباط بسیار مهم است زیرا موتورهای جستجو کلمات کلیدی را بر اساس لینک دهنده مشخص می کنند. جنبه مهم دیگر سرعت لینک یا سرعتی که در آن لینکهای بک لینک ایجاد می شود. تیم SEO به طور آهسته و منظم بک لینک ساخته شده است ، زیرا هر سرعت غیر طبیعی می تواند باعث شود گوگل لینک ها را به عنوان هرزنامه مشاهده کند. علاوه بر این ، آنها همچنین از تاکتیک هایی مانند بوک مارک های اجتماعی ، مقالات مقاله ، انجمن ها و سایر فعالیت های خارج از صفحه استفاده کردند. فرمول های کلمات کلیدی ، متن مارک تجاری و استراتژی های دیگر برای بهبود نتایج اتخاذ شده اند.

رسانه های اجتماعی را تبلیغ کنید: ارائه دهنده خدمات همچنین از استراتژی های بهینه سازی رسانه های اجتماعی موثر برای هدایت مخاطب هدف به وب سایت من استفاده کرده است. آنها نمایه تجاری من را در سایت های محبوب شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، Google+ و موارد دیگر ایجاد کردند و پست هایی را در آن ایجاد کردند که به جذب مشتریان محلی به وب سایت من کمک کرد. ارسال پست ها از طریق دکمه های “اشتراک” یا “مانند”. از آنجا که موتورهای جستجو ، به خصوص Google ، نتایج جستجوی سایتهای شبکه های اجتماعی (فیس بوک ، Google+ ، توییتر و موارد دیگر) را نشان می دهند ، این پروفایل همچنین به افزایش ترافیک رایگان به سایت من کمک می کند. تیم سئو همچنین با ایجاد فیلم و عکس از رستوران من و به اشتراک گذاری آنها در YouTube و Pinterest ، تجارت من را ارتقا بخشید.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی این امر به حداکثر رساندن پتانسیل بازاریابی با ویژگی های (تسهیلات تبلیغاتی پرداخت شده ، مسابقات ، صفحات تجاری در مورد Google+ و موارد دیگر) در رسانه های اجتماعی است. در تجربه من ، تمرکز بر روی یک سایت خاص رسانه های اجتماعی برای اهداف بازاریابی (بازاریابی فیس بوک ، بازاریابی توییتر) بهترین راه برای ارتقاء تجارت آنلاین خود است.

تبلیغات اینترنتی

یک تبلیغات با پرداخت به ازای هر کلیک (پرداخت موتورهای جستجوگر برای نمایش وب سایت شما در بالای نتایج جستجو) یک روش مؤثر برای رونق تجارت آنلاین به دلیل سهولت در اجرای ، بازده بالای سرمایه گذاری (ROI) و ردیابی بهتر است. تیم SEO برای تجارت من خدمات تبلیغاتی PPC ارائه داده اند ، همچنین به عنوان PPC های geotargeted شناخته می شوند. این آگهی متمرکز بر منطقه دنور بود که منجر به بازدید بیشتر مشتریان محلی به وب سایت من شد. هر دو کلمه کلیدی باز و متمرکز در PPC های جغرافیایی استفاده شده است.

خدمات محلی سئو ارائه شده توسط شرکت سئو کمک می کند تا توجه بیشتر مشتریان محلی به وب سایت من جلب شود و به ارتقاء رستوران من بصورت آنلاین کمک کند – کاری که من قطعاً نتوانستم به تنهایی انجام دهم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا