دنیای وب

خدمات مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک چیست و چگونه برای شما مفید هستند؟

برای اینکه بتوانید سایت خود را به صورت ارگانیک در Google قرار دهید ، به کار و دانش عمیق در مورد چگونگی گروه بندی وب سایت ها نیاز دارد. اگر شما یک وب سایت یا تجارت دارید و می خواهید سایت شما در Google رتبه بندی شود تا بازدید بالایی ایجاد کند ، ممکن است Google AdWords با نام Pay-Per-Click نیز برای شما ایجاد شود.

و بنابراین، PPC چیست و چگونه کار می کند؟

Google AdWords سیستم تبلیغاتی گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان برای ایجاد تبلیغات قابل کلیک که در نتایج جستجوی Google نشان داده می شوند ، بر روی کلمات کلیدی خاصی پیشنهاد می دهند. از آنجا که تبلیغ کنندگان باید هزینه این کار را بپردازند ، گوگل از این طریق درآمد کسب می کند.

در سرویس های تبلیغاتی پرداخت به ازای هر کلیک ، شما کلمات کلیدی را پیشنهاد می دهید و به محض پرس و جو مربوط به کلمه کلیدی خود در Google ، موتور جستجو پرس و جو را پردازش می کند و حراج را اجرا می کند ، این موقعیت موقعیت آگهی و هزینه کلیک (CPC) را برای هر تبلیغ دهنده تعیین می کند (هزینه برای هر کلیک). وقتی کسی روی برنامه افزودنی شما کلیک می کند ، CPC را از بودجه خود پرداخت می کنید. وقتی بودجه شما کاملاً تمام شد ، Google نمایش تبلیغات شما را متوقف می کند تا زمانی که جعبه را دوباره پر کنید.

مزایای تبلیغات PPC:

از آنجا که گران است ، اکثر شرکت ها نمی توانند فقط به تبلیغات PPC اعتماد کنند. اما پرداخت به ازای هر کلیک چند نقش مهم دارد:

کمپین و ترافیک براساس موارد: اگر محصول جدیدی را به بازار عرضه می کنید ، PPC می تواند بهترین روش برای ایجاد هیاهو در بازار باشد. در عرض 24-48 ساعت می توانید شروع به کار کنید و همچنین به شما امکان می دهد تبلیغات متنی خود را در اواسط کمپین تغییر دهید. به این ترتیب ویرایش پیام خود در مدت زمان مشخصی برای شما آسان می شود.

پاسخ مستقیم ارائه دهید: اگر کالایی یا خدماتی را بفروشید که با ورود مشتری احتمالی به وب سایت شما می تواند فوراً خریداری شود ، PPC می تواند یک ابزار عالی باشد. فروشگاه های آنلاین مثال خوبی در این مورد هستند. از آنجا که هر کلیک منجر به تولید واقعی می شود ، صرف هزینه برای افزایش تعداد کلیک منطقی است.

انعطاف پذیری در اصطلاحات تخصصی: اگر می خواهید برای یک کلمه کلیدی خاص ترافیک ایجاد کنید ، PPC می تواند معاملات خوبی را برای شما فراهم کند. به عنوان مثال ، “فروشگاه اینترنتی کفش” یک کلمه کلیدی گران قیمت است ، اما “کفش چرمی مردانه” به دلیل رقابت کم می تواند یک معامله باشد.

اگرچه اجرای PPC آسان است ، اما اگر دانش کافی نداشته باشید ، خود به خود جابجایی در این روند می تواند شاهراهی برای فاجعه باشد. ما می گیریم خدمات مدیریت PPC برای شما بسیار مفید است زیرا شما یک مدیر حساب PPC خواهید داشت که می تواند در مورد کلمات کلیدی که باید در بودجه تبلیغ خود پیشنهاد دهید به شما مشاوره دهد. در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید از نظر کمپین پرداخت هر کلیک کلیک PPC انجام دهید ، اما با یک شرکت PPC احتمال اینکه پا از خط خارج شوید کمتر است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا