دنیای وب

خدمات SEO شما را با همسایگان به ارمغان می آورد

چرا مشاغل کوچک نیاز به بهبود و بومی سازی وب سایت خود دارند

در شهری مانند تورنتو ، حفظ تمرکز محلی در تبلیغات خود دارای اهمیت است. این شهر بزرگ ، متنوع و پر از محله های منحصر به فرد و جالب است. سایت شما یک ویژگی فروش است که مطمئناً بسیاری از مشتریانی را که به دنبال خدمات خاص یا خرده فروشان نزدیک به خانه هستند ، جذب می کند.

برخی از صنایع و خرده فروشان زیادی را که معمولاً در جستجوهای اینترنتی جستجو می شوند ، در نظر بگیرید:

  • سلامتی و سلامتی – دندانپزشکان ، پزشکان خانواده ، اسپا و ماساژ
  • خدمات سالن – آرایشگاه و دانشمندان زیبایی
  • خدمات حرفه ای – وکلا ، برنامه ریزان مالی و حسابداران
  • خدمات تعمیر – مکانیک ، تهویه مطبوع ، و پشتیبانی از رایانه
  • فروشندگان تخصصی – بوتیک ، دکوراسیون منزل و غذاهای لذیذ
  • رستوران ها – میخانه های محلی ، انواع خاصی از غذاها

هیچکدام از این شرکت ها کالاهای خود را بصورت آنلاین نمی فروشند ، اما همه می توانند از یک وب سایت و استراتژی بازاریابی آنلاین که موقعیت آنها را تأیید می کند ، بهره مند شوند. با تأکید بر اینکه آنها در محله درست هستند ، احتمالاً افراد تازه وارد را به منطقه و ساکنان موجود که قبلاً از آنها آگاه نبودند ، جذب می کنند.

چگونه خدمات SEO می تواند به جذب مخاطبان محلی کمک کند

به کسی فکر کنید که به دنبال آرایشگاه در تورنتو است. نوشتن “آرایشگاه تورنتو” صدها بازدید خواهد کرد. اما نوشتن “آرایشگر yonge eglinton” یا “آرایشگر Riverdale” نتایج پایین تری را به شما باز می گرداند و بسیار مرتبط تر است.

اگر فکر می کنید که افراد در جستجوی این نوع سرویس تخصصی محلی در وب نخواهند بود ، دوباره فکر کنید. طبق یک مطالعه 2007 در وب (با همکاری نیلزن / خالص سازی) ، تقریبا 80٪ محققان اینترنت از وب برای یافتن مشاغل محلی با قصد کامل برای بازدید از این مشاغل استفاده می کنند.

در حقیقت ، 28٪ از افراد مورد بررسی هفته ای یک یا چند بار برای یافتن مشاغل محلی از موتورهای جستجو (مانند گوگل) استفاده می کنند. این تعداد را تنها با 14٪ افرادی که از روزنامه های محلی استفاده می کنند ، 12٪ از صفحات زرد بصورت آنلاین و 6٪ از کتابهای تلفنی استفاده کنند.

هنگامی که مصرف کنندگان یک تجارت پیدا کردند ، تمایل دارند که آن را از طریق وب سایت شرکت کسب کنند. حدود 85٪ از مردم احساس كردند كه كیفیت وب سایت برای جلب اعتماد آنها مهم است.

SEO برای موفقیت شما در جذب بازدید کنندگان محلی و تبدیل آنها به پرداخت مشتری بسیار حیاتی است. با استفاده از خدمات مناسب SEO ، می توانید سایت خود را برای جستجوی محلی بهینه کنید ، یعنی ترکیب کلمات کلیدی که منطقه شما را توصیف می کند. همچنین می توانید یک وب سایت جذاب ایجاد کنید که اطلاعاتی را که مشتریان جستجو می کنند فراهم می کند. سایت شما به نوبه خود باعث می شود احساس کنید که شما شغل مناسب برای آنها هستید.

خدمات Seo هم لازم نیست گران باشند. این ذاتاً در حال تحول است ، به این معنی که شما می توانید برخی از خدمات اصلی را برای افزایش حضور محلی خود انتخاب کنید بدون اینکه از محدوده بودجه بازاریابی خود فراتر بروید.

اگر صاحب یک تجارت کوچک در تورنتو هستید ، ممکن است به محله ای که در آن کار می کنید بسیار افتخار کنید. بنابراین چرا از این اتصال محله برای جذب چشم اندازهایی که در این نزدیکی زندگی می کنند استفاده نمی شود؟ با استفاده صحیح از خدمات SEO می توانید این کار را انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا