دنیای وب

خریداران بیشتری دریافت کنید – مایکل راسموسن از استراتژی ساخت لیست برتر رونمایی می کند

من فکر می کنم دلیل خواندن این بررسی این است که شما باید نظر منصفانه و عینی درباره دوره “خرید بیشتر خریداران” توسط مایکل راسموسن بدست آورید. فرقی نمی کند که شما یک بازاریاب اینترنتی باشید یا یک صاحب مشاغل واقعی ، داشتن یک لیست خوب از خریداران بالقوه برای حساب بانکی شما بسیار مهم است.

شکی نیست که داشتن لیست های سربی در دست شما مانند داشتن دستگاه پول نقد است. هر وقت خواستید می توانید سوئیچ را روشن یا خاموش کنید.

در یک زمان یا نقطه دیگر ، ممکن است محصولات خود را به بازار عرضه کنید یا محصولات دیگران را به عنوان یک شرکت وابسته به بازار عرضه کنید. هر دو روش به لیست عالی مشتریان بالقوه ای که اعتماد شما را جلب کرده اند نیاز دارد.

از این لیست ها می توانید هر زمان که بخواهید پول درخواستی را جمع آوری کنید. مثل این است که دستگاه خودپرداز خود را داشته باشید.

مایکل راسموسن راز ساخت لیستی از خریداران مشتاق ، نه فقط افراد جادوگر ، را در مسیر جدید خود فاش می کند.

سیستم جدید وی “بیشتر خریداران” نام دارد.

در صورتی که نمی دانید مایکل راسموسن کیست ، او یک بازاریاب اینترنتی در کالیفرنیا است که تنها در طی چند سال کوتاه لیست بیش از 200000 خریدار مشتاق خود را ایجاد کرده است.

چگونه یک خریدار مشتاق را از یک جستجوی freebie متمایز می کنید؟

این دقیقاً همان چیزی است که در دوره “خرید بیشتر خریداران” پوشش خواهد داد.

این دوره برای یک بازاریاب ایمیل جدید که تازه شروع به ساخت لیست های مشتری می کند و همچنین بازاریاب های اینترنتی فصلی که قبلاً یک لیست ایمیل برای خریداران هدف ساخته اند ، مفید خواهد بود.

دوره وی بسیاری از استراتژی های جدید ایجاد لیست را نشان می دهد که ادعا می کند می توانید بدون صرف هزینه تبلیغات انجام دهید.

این حداقل 10 استراتژی اثبات شده در مورد چگونگی به دست آوردن لیست خریداران پرشور و آگهی های بلند مدت را نشان می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا