دنیای وب

خرید سایت در eBay – بدون فیشینگ

ابتدا می خواهیم از دیدن مقاله ما تشکر کنیم. امیدواریم چه خرید یک وب سایت آماده از eBay یا حراج آنلاین دیگر ، برای شما مفید واقع شود. موفق باشید ، خداوند به شما پاداش دهد !!!

ما این مقاله را نوشتیم تا اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهیم تا “تا حدودی” حدس تحصیل کرده را بزنید.

ما می گوییم “تا حدودی” زیرا همه جنبه های خرید eBay نمی تواند در این مقاله پوشش داده شود. این یک کتاب کامل طول خواهد کشید!

چرا ما واجد شرایط نوشتن این مقاله هستیم؟ ما یک شرکت توسعه وب عملا هستیم که بیش از 9 سال است که میزبان ، توسعه و بهینه سازی وب سایت ها هستیم. ما همه از سایت های محلی گرفته تا سایت های تجارت الکترونیک کامل را برای فعالیت های جهانی توسعه داده ایم.

ما در میشیگان (ایالت با بیشترین ضرر) مستقر هستیم. همانند بیشتر مشاغل کوچک در میشیگان ، ما مجبور شده ایم برای ایجاد سهم بازار به روش های خلاقانه تری متوسل شویم. در اینجا ما در eBay هستیم.

خرید یک وب سایت از پیش ساخته شده در eBay می تواند سریع باشد ، دسترسی آسان به اینترنت با هزینه ای مقرون به صرفه است. اگر وب سایت خود را طراحی ، توسعه و بهینه سازی کنید ، برخاستن و راه اندازی آن ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد. به این ترتیب می توانید پرش کنید درست وارد سایت جدید خود شوید و به تبلیغ بپردازید.

. . . . . با تمام آنچه گفته شد برویم! . . . . . .

واقعاً همه در نام دامنه است!

یک وب سایت True Turnkey باید شامل یک نام دامنه باشد یا به شما امکان انتخاب نام دامنه برای سایت را بدهد.

نام دامنه مناسب باید سرشار از کلمات کلیدی باشد! منظور من از کلمه کلیدی rich این است که حداقل باید یک کلمه کلیدی موضوع وب سایت در آن داشته باشد. به عنوان مثال: اگر سایت شما در حال پرورش سگ است ، نام دامنه باید حداقل حاوی کلمه سگ باشد. MyDogDomain.com یا MyDogBreedingDomainName.com

داشتن نام دامنه غنی از کلمات کلیدی در قرارگیری موتور جستجو نیز کمک خواهد کرد.

خود سایت چطور؟

یک سایت کلید در دست باید این ویژگی ها را داشته باشد: . . . .

  • طراحی جذاب حرفه ای
  • تمام مطالب مرتبط و پخش شده – متناسب با موضوع سایت
  • Minimal Abstract Graphics – بارگذاری گرافیک های بزرگ به زمان نیاز دارد
  • دسترسی به وب – توسط گروه بزرگی از بینندگان قابل دسترسی است
  • حداقل دو منبع درآمد

اطلاعات بیشتر درباره قابلیت دسترسی به وب – طراحی وب قابل دسترسی ، هنر ایجاد صفحات وب است که همه با استفاده از هر دستگاهی می توانند به آن دسترسی داشته باشند. از اهمیت ویژه ای برخوردار است که افراد معلول – خواه به دلیل تصادف ، بیماری یا سن بالا – بتوانند به اطلاعات صفحات وب دسترسی پیدا کنند و بتوانند در وب سایت پیمایش کنند. ویکی پدیا یک مقاله عالی در مورد این موضوع در اینجا دارد: http://en.wikipedia.org/wiki/Web_accessibility

آیا نگهداری سایت آسان است؟

پس از همه ، به عنوان یک مالک وب سایت ، شما باید وقت خود را صرف تبلیغ و بازاریابی وب سایت خود بدون انجام تعمیر و نگهداری کنید. اگرچه برخی از وب سایت ها صرف نظر از اندازه یا کوچک بودن به برخی از خدمات نیاز خواهند داشت ، اما در کل وب سایت شما باید کار کند.

هر سایتی که کلید در دست انتخاب می کنید باید دارای نوعی محتوای بروزرسانی ، اخبار ، مواردی برای فروش ، پیوندها ، ویدیوها و غیره باشد. این به جایگذاری موتور جستجو بسیار کمک می کند. موتورهای جستجو عاشق محتوای بروزرسانی جدید هستند.

از فروشنده eBay بپرسید که آیا سایت های آنها به طور خودکار محتوای خود را به روز کرده اند. در غیر این صورت ، ممکن است بخواهید از آنها بپرسید که آیا آنها هرگونه ارتقا website وب سایت مقرون به صرفه ای دارند که می تواند سایت شما را به صورت خودکار انجام دهد.

میزبانی وب چطور؟

در برخورد با میزبانی وب سایت با کلید در دست چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

1.) شما هرگز نباید بیش از 5.95 دلار در ماه برای میزبانی وب بپردازید. 5.95 دلار در ماه هر دو قیمت خریدار و فروشنده است. اجرای یک سرور میزبان وب هزینه زیادی دارد – پشتیبانی روزانه ، پشتیبان گیری و نگهداری باید انجام شود.

2.) آیا میزبانی با رشد وب سایت شما مقیاس پذیر است و هزینه گسترش آن چقدر است؟ هنگامی که سایت شما از کار افتاد ، شما باید آرامش خاطر داشته باشید که بدانید ارائه دهنده میزبانی شما برای شما مناسب خواهد بود. همچنین ممکن است بخواهید بپرسید که اگر میزبان شما کار نمی کند ، می توانید تغییر دهید.

قبل از خرید سایت کلید در دست سوال بپرسید – این به شما فرصتی می دهد تا ببینید واقعاً پشتیبانی فروشنده چقدر خوب است.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) چیست؟

SEO کلمه ای است که مدتی وجود داشته است ، در اصل به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. اقدامات خاصی را انجام دهید تا سایت شما در موتورهای جستجوی اصلی فهرست شود. بیشتر ترافیک خوبی که دریافت خواهید کرد از طریق موتورهای جستجو حاصل می شود.

هر سایتی که بخرید یا ایجاد کنید ، باید حداقل موارد زیر را انجام دهید:

  • عنوان ، توضیحات و برچسب های متا برای کلمات کلیدی مرتبط
  • پرونده .Xml و نقشه سایت .html
  • کلمات کلیدی هدفمند و عبارات کلیدی جاسازی شده در طرح زمینه وب سایت
  • محتوای خودکار به روز شود
  • کدگذاری دستی با پرونده ها و صفحاتی که به درستی مشخص شده اند
  • پرونده Robots.txt

چگونه می توانم از وب سایت کلید درامدم درآمد کسب کنم؟

هر وب سایت به یک روش برای درآمدزایی از بازدید کنندگان شما نیاز دارد. درآمدزایی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد.

  • درآمد از طریق بازاریابی وابسته – eBay ، ClickBank ، آمازون و Google Adsense
  • محصولی فیزیکی که آن را ذخیره یا تولید می کنید
  • یک سایت مبتنی بر خدمات برای فروش خدمات شما
  • فروش محصولات دیجیتال
  • یک سایت نقدی که Google Adsense را تبلیغ می کند

ما سعی می کنیم حداقل چهار جریان درآمد را بیش از این در وب سایت های خود در اختیار داشته باشیم ، و این می تواند یک مشکل بزرگ باشد ، زیرا پیگیری همه چیز دشوار است. ما به چهار مولد درآمد اینترنتی پایبند هستیم.

  • Google Adsense
  • Clickbank
  • آمازون
  • ای بی

این چهار مورد از موفق ترین سایت های امروزی اینترنت هستند – ما دریافته ایم که با همکاری با آنها ، بیشترین موفقیت را به ما و مشتریانمان می دهد.

چگونه از فریب جلوگیری کنیم!

آگاهی خریدار! – اگر خیلی خوب به نظر می رسد ، احتمالاً باید باشد.

قبل از خرید یک وب سایت آماده از قضاوت مناسب استفاده کنید!

اگر فروشنده ادعا می کند ماهیانه 10 هزار دلار درآمد کسب می کند و می توانید آن را با قیمت 399.00 دلار خریداری کنید – منطقی نیست!

اگر من یک وب سایت با درآمد 10000 در ماه تولید می کنم ، چرا من به شما 399.00 دلار می فروشم؟ نه ، نه کسی دیگر!

اگر به هر حال اصرار بر خرید آن دارید ، سوالات زیادی بپرسید – بخواهید از هر نوع دایرکتوری دیدن کنید – بخواهید گزارش های مربوط به ترافیک را ببینید ، برای بدست آوردن این نوع پول که هر روز به وب سایت خود نیاز به بازدید زیادی دارید ، درآمد کسب کنید.

یک وب سایت ساخته شده یا یک وب سایت از پیش ساخته شده؟

فروشندگان eBay بسیاری هستند که ادعا می کنند یک “وب سایت ساخته شده” را می فروشند در حالی که باید آنها را به عنوان “وب سایت های از پیش ساخته شده” تبلیغ کنند.

به منظور “ساخت” وب سایت ، به طور منظم بازدید می کند که ممکن است 6 تا 12 ماه طول بکشد.

یک وب سایت از پیش ساخته شده یک وب سایت ساخته شده در این واقعیت است که بیشتر مراحل طراحی و توسعه علاوه بر SEO اولیه انجام می شود.

شما می توانید از eBay یک وب سایت بسیار جذاب دریافت کنید ، فقط کافی است از عقل سلیم قدیمی استفاده کنید و قبل از خرید سوالات زیادی بپرسید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا