دنیای وب

خرید سرب MLM – آیا ارزش آن را دارد؟

برای پاسخ ویژه به این س specificallyال ، باید فعالیتهای مهم یک بازاریاب شبکه را بفهمیم و اینکه چه چیزی باعث می شود آنها ارزش خرید سرنخ های MLM را داشته باشند. برای راحتی کار ، ما در این مقاله بحث خود را به بازاریابی اینترنتی محدود خواهیم کرد.

چهار فعالیت مهم بازاریابی شبکه ای

به طور خلاصه ، چهار فعالیت مهم وجود دارد که یک بازاریاب شبکه معمولاً برای انجام یک تجارت موفق در بازاریابی شبکه ای انجام می دهد.

تولید ترافیکاین فعالیت مهم بازاریابی است زیرا بازاریاب شبکه ترافیک را به سمت هدایت صفحات هدایت می کند. همانطور که همه ما می دانیم ، MLM یک بازی اعداد است و موفقیت در فعالیت های زیر بستگی زیادی به میزان بازدید از سایت دارد.

تبدیل را انجام می دهدبرای تبدیل سرب معمولاً با طراحی صفحه جذب سرب مراقبت می شود. 97٪ از بازاریاب های شبکه قبلاً برای این فعالیت از سایت های تکراری شرکتی استفاده می کنند.

ایجاد روابطشناخته شده است که افراد به شما پیوسته اند ، نه تجارت شما. بازاریابان شبکه چه از طریق ایمیل یا تماس تلفنی دائماً در حال ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه هستند

انتقال فروش: وقتی اعتماد به نفس پیدا کردید و رابطه خود را با لید برقرار کردید ، اگر کالای پیشنهادی با نیازهای او مطابقت داشته باشد و زمان مناسبی برای او باشد ، این چشم انداز به فروش تبدیل می شود

به عنوان یک بازاریاب شبکه ، می خواهید چه فعالیتی را به وقت بیشتری اختصاص دهید. بدیهی است که این امر باید در ایجاد روابط و فروش در جایی باشد که آنها پول را در جیب شما قرار می دهند. چگونه روابط را ایجاد می کنید و آنها را به فروش تبدیل می کنید؟ شما به لیستی از افرادی نیاز دارید که می توانند مشتری بالقوه فرصت شما باشند و می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید یا از طریق تماس با آنها یا از طریق ایمیل. چگونه این لیست را تولید می کنید؟ دو راه برای انجام این کار وجود دارد.

1. کمپین های بازاریابی را مانند بازاریابان آنلاین حرفه ای در صنعت راه اندازی کنید تا بازدیدکنندگان را به سمت هدایت صفحات هدایت کند. به عنوان یک بازاریاب حرفه ای ، باید بدانید که بازاریابی شبکه ای یک بازی اعداد است و تا زمانی که صفحات جذب سرب شما به اندازه کافی کنجکاو باشند و به بازدید کننده اجازه دهند اطلاعات بیشتری را انتخاب کند ، منجر به تولید انبوه خواهد شد.

2. خرید Lead های MLM از شرکت های تولید کننده سرب در آنجا بصورت آنلاین.

چرا بازاریاب ها مشتری های MLM می خرند؟

این تقصیر آنها نیست. ممکن است اسپانسرهایشان به آنها گفته باشند که ممکن است وقت خود را برای یادگیری تکنیک های ساده و اثبات شده بازاریابی که می تواند به تیم آنها منتقل شود ، سرمایه گذاری نکرده اند.

آیا خرید سرنخ های MLM ارزش سرمایه گذاری شما را دارد

1. هنگامی که مشتریان بالقوه حق رای دادن خریداری می کنند ، لیستی از ایمیل ها یا شماره تلفن ها را دریافت می کنند. آیا واقعاً می دانید این لیدها چگونه تولید می شوند؟ این مشتریان بالقوه ممکن است برای یک محصول یا خدمات رایگان ارائه شده ایجاد شده باشند و شما مشتاق شروع کار نباشید.

2. بیایید بگوییم شما از طریق ایمیل یا تماس تلفنی شروع به تعامل با این سرنخ ها می کنید. احتمال اینکه مشتری بالقوه ایمیل شما را باز کند یا تماس شما را بگیرد چیست؟ این کوچک است زیرا او شما را شخصاً نمی شناسد و حتی ممکن است شما را اسپم تلقی کند.

3. ردیابی نرخ تبدیل این لیدها هر ماه بسیار دشوار است ، زیرا ممکن است منبعی که هر ماه این لیدها را تولید می کند متفاوت باشد. وقتی اعدادی برای پشتیبان گیری ندارید ، چگونه می توانید این استراتژی را در تیم خود تکرار کنید؟

به نظر من این اتلاف وقت ، پول و انرژی شما است. این یکی از سریع ترین راه های ورشکستگی است.

چگونه تولید کنندگان برتر بازی را انجام می دهند

اگر می خواهید تولید کننده بزرگی در صنعت MLM باشید ، باید بدانید که چگونه خریداران فرصت را به جای فرصت جویان به سمت MLM جذب کنید. خریدار فرصت شخصی است که پتانسیل بازاریابی شبکه ای را درک کرده و به دنبال راهی برای تحقق آرزوهای خود است. از طرف دیگر فرصت جویان در مورد فرصت هایی که با آن روبرو می شوند بدبین هستند و تمایلی به اقدامی ندارند.

بهترین راه برای جذب خریداران با فرصت های بالا در مشاغل MLM ، یادگیری و اجرای استراتژی های جذاب بازاریابی برای برند سازی خود و جایگاه رهبری به عنوان ارزش ارائه دهنده و تسلط بر موتورهای جستجو است. حداکثر باید یکی یا دو مورد را انتخاب کنید که راحت باشید و در آنها متخصص شوید تا منجر به تولید انبوهی شود که با صفحات اختصاصی ضبط سرب استفاده می کنید. مشتریان احتمالی ایجاد شده با استراتژی های جذاب بازاریابی قبل از تماس با شما به شما اطلاع می دهند و آماده پیوستن به نمونه کارهایشان هستند.

هنگامی که با یک استراتژی خاص مهارت پیدا کردید ، می توانید کمپین بازاریابی را برون سپاری کنید (فقط کارهای انجام شده را پیگیری کنید) و می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید تا یک استراتژی جدید بیاموزید یا زمان با کیفیت بیشتری را در کنار خانواده بگذرانید. با تبدیل شدن به یک متخصص استراتژی بازاریابی ، می توانید این استراتژی را در تیم خود تکرار کنید و همچنین کارهای شخصی بیشتری را از طریق برون سپاری انجام دهید. این اهرم واقعی وقت و انرژی شما در MLM است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا