دنیای وب

خرید سنتی در مقابل خرید آنلاین

خرید خرید است ، درست است؟ خوب ، لزوماً نیست. در یک برهه ، تنها راه خرید این بود که خانه خود را ترک کنید و از فروشگاه بازدید کنید. امروزه ، اینترنت انقلابی در نحوه صرف پول ایجاد کرده است. اما چگونه آن را در مقایسه با خریدهای سنتی اضافه می کنید؟

خوب ، ما باید آنها را بسنجیم تا ببینیم چگونه با یکدیگر مقایسه می شوند.

خرید سنتی

در خریدهای سنتی ، به سادگی اتومبیل خود را به مرکز خرید یا فروشگاه مورد علاقه خود ببرید و آنچه را که می خواهید یا نیاز دارید خریداری کنید. می توانید با پول نقد یا کارت اعتباری پرداخت کنید. در برخی موارد می توانید با چک پرداخت کنید. شما این فرصت را دارید که محصول را قبل از خرید آن مشاهده کنید و اگر تصمیم به پرداخت از این طریق دارید می توانید کارت اعتباری خود را کنترل کنید.

این همه جالب به نظر می رسد ، درست است؟ با این حال ، همیشه یک حرفه ای نکات منفی دارد که صحبت از هر چیز و همه چیز می شود.

نکاتی که ممکن است هنگام خرید سنتی با آن روبرو شوید این است که فروشگاهی که در آن خرید می کنید ممکن است روش پرداخت شما را نپذیرد. این واقعیت نیز وجود دارد که ممکن است آنها آنچه شما می خواهید را نداشته باشند. حتی ممکن است دریابید که کالایی که دارند گرانتر از آن چیزی است که شما مایل به پرداخت آن هستید. ممکن است بدانید که فروشگاه دیگری آن را حمل می کند ، اما آنها از آنجا خارج شدند زیرا ارزانتر می فروشند.

بله ، مواردی وجود دارد که مجبورید به روش سنتی خرید کنید. به عنوان مثال ، ممکن است در حال حاضر به کالایی نیاز داشته باشید ، و این برای خرید مواد غذایی است. در صورت نیاز به شیر یا نیاز به شیر خشک برای کودک ، باید بتوانید بلافاصله به فروشگاه بروید و این موارد را تهیه کنید.

خرید آنلاین

وقتی نوبت به خرید آنلاین می رسد ، هرگز مجبور نیستید خانه خود را ترک کنید. شما فقط باید پشت کامپیوتر خود بنشینید ، در فروشگاه های آنلاین مختلف گشت بزنید و آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. با این حال ، معمولاً فقط یک راه برای پرداخت وجود دارد. فقط با کارت اعتباری می توانید پرداخت کنید. برخی از وب سایت ها وجود دارند که به شما امکان می دهند از حساب PayPal خود استفاده کنید یا به شما امکان می دهد قبل از ارسال مورد برای آنها چک ارسال کنید. روش اسکن هنگامی که اکنون به مورد نیاز دارید ، به خوبی کار نمی کند.

در مورد موارد منفی ، شما نمی توانید شماره کارت اعتباری خود را همانطور که می توانید در معاملات شخصی کنترل کنید. با این حال ، می توانید با جستجوی نوار آدرس و دیدن وجود https: // اطمینان حاصل کنید که با یک سایت امن تجارت می کنید. برای اطمینان از ایمن بودن وب سایت می توانید بررسی های وب سایت را نیز مطالعه کنید. همچنین قبل از خرید فرصتی برای دیدن کالای دقیقاً مقابل خود پیدا نمی کنید.

با این حال ، مزایای آن همچنان پابرجاست زیرا اگر نتوانید کالایی را در یک فروشگاه پیدا کنید ، همیشه می توانید آن را در فروشگاه دیگر پیدا کنید. موارد زیادی وجود ندارد که در اینترنت پیدا نکنید. ممکن است تمایل به خرید اینترنتی نداشته باشید ، اما می توانید هدیه ، لباس و بسیاری از وسایل دیگر بخرید و آنها را مستقیم به آستان خانه حمل کنید. اگر هنگام دریافت آن را دوست ندارید ، همیشه می توانید مطمئن باشید که با شرکتی با سیاست بازگشت خوب روبرو هستید.

بنابراین کدام یک برای شما بهتر به نظر می رسد؟ روش سنتی را ترجیح می دهید یا روش آنلاین؟ وقتی صحبت از آن می شود یک اولویت شخصی است. در واقع ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که از راهی که احساس راحتی می کنید خرید کنید ، اما بدانید که معاملات بسیار خوبی را در اینترنت پیدا خواهید کرد که بدون اتصال به اینترنت قادر به قطع آنها نیستید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا