دنیای وب

خرید لینک های بیمه آنلاین – نکات و مشاوره – آیا می خواهید رشته های تبدیل شده یا بازیافت شده را خریداری کنید؟

خرید بیمه منجر به صورت آنلاین یک خرید ساده نیست. اینترنت چقدر قابل اطمینان است که شما را برای گرفتن پول سخت برای دریافت می کند؟ قبل از خرید این سیل های بازسازی شده و بازیافت شده ، نکات و ترفندهایی را بیاموزید.

هر شرکت بیمه آنلاین پیشرو پتانسیل سود خود را بدون فکر کردن در مورد کتاب جیبی شما افزایش می دهد. آیا می دانید بسیاری از شرکت های معتبر اینترنتی نیز مجاز به فروش بیمه هستند؟ برخی دیگر چندین بار همان سرب را میفروشند ، و دیگران دروغ می گویند که گفته می شود آنچه را که به عنوان مشتریان سرب انحصاری خوانده می شوند ارائه می دهند.

قیمت فعلی مشتری بیمه عمر مبتنی بر اینترنت اغلب در حدود 15.00 دلار است. با وجود تنوع بسیار زیاد ، برخی از فروشندگان ممکن است $ 6.00 در حالیکه برخی دیگر ممکن است 50.00 دلار در هر سرب شارژ شوند. مشتری 6.00 دلاری اینترنتی اغلب نسبت به بقیه علاقه خرید بیشتری ایجاد می کند. مجوزها اغلب بر کیفیت غلبه دارند. تعداد بیشماری مشتری در آتش سوار شدند و جایزه را از دست ندادند. انجام این کار باعث سوختگی دردناک درجه سوم می شود.

سرب واجد شرایط اجازه می دهد تا شما محصول بیمه خود را به یک چشم انداز پزشکی و مالی که ارائه می شود ، ارسال کنید. آیا فکر می کنید مشتریان ارزان قیمت اینترنت با تمام این توصیفات مطابقت دارند یا فقط بخشی از آن هستند؟

در خرید سرب غیر انحصاری دقت کنید. این نخهای بازیافتی ارزان ترین و با دلیل خوبی هستند. اگر شرکت پیشرو آنلاین اعلام کرد که همین قیمت مشترک 10.00 دلاری را به شش نماینده دیگر می فروشد ، بلافاصله تعداد نمایندگان را دو برابر کنید. با این سبک سرب خریداری شده ، می توانید 10 درصد بسته شوید. اکنون سرب در واقع 35،00 دلار به علاوه اضافه کار و گاز برای شما هزینه دارد. نرخ بسته شدن منظم ممکن است 35٪ باشد ، اما برای این موارد منجر نمی شود. با در نظر گرفتن زمان ، مبلغ 100.00 دلار واقعی هزینه واقعی فروش می باشد.

گزینه دیگری که در اختیار دارید سرب منحصر به فرد لوکس است. شما تنها نماینده ای هستید که این مقام را به دست می آورد. این نکته تا حدودی صحیح است در آنچه در زیر می آید نکته ای که فقط برای چند خریدار عمده اینترنت به نظر می رسد ، و باید صدها نفر را برای شما ذخیره کند. از آنجا که من در مشاغل فروش اینترنتی که منجر به نمایندگی ها هستم نیستم ، این مشاوره رایگان است.

از نزدیک بررسی کنید تا ببینید آیا رهبر آنلاین که منجر به فروش انحصاری سرب شما نیز می شود ، مجوز فروش بیمه را دارد یا خیر. کل وب سایت خود را بررسی کرده و به شکلی جستجو کنید که در آن مشتریان جعبه های اطلاعات بیمه را بردارند. اگر نمی توانید فرم را پیدا کنید ، از شرکت اینترنتی خود بخواهید که منبع آن را به صورت آنلاین چک کنید. اگر شهرت خوبی دارند ، به شما خواهند گفت. بررسی کنید که آیا مشتری اول این فرصت را دارد که مستقیماً از او سیاستی بخرد یا خیر.

آیا این بیمه منجر به بازپرداخت می شود؟ به خاطر داشته باشید که یک شرکت اینترنتی دیگر که بیمه را به طور مستقیم از طریق اینترنت بیمه به فروش می رساند ، ممکن است مشتریان بالقوه را به رهبری که در آن کاوش می کنید فروخته است. دلیل این امر این است که اولین شرکت مشتری را قانع نکرده است که بخرد. شانس شما برای داشتن نرخ نزدیک در مشتری منحصر به فرد که در حال کار است چیست؟

در اینجا نکته ارزشمند دیگری وجود دارد. برخی از شرکت های تولید کننده بیمه آنلاین 90٪ یا 100٪ از پاسخ های اصلی خود را از طریق انفجار ایمیل دریافت می کنند. بار دیگر لیستی از پاسخ دهندگان را خریداری می کنند. این لیستی از افرادی است که حداقل یکبار پاسخ دادند. فرد می تواند به هر پیشنهادی از محصولات اینترنتی یا حتی یک نظرسنجی پاسخ دهد. افراد بی شماری فقط دوست دارند به هر چیزی و همه چیز پاسخ دهند. این اسامی را می توان با سربی که خریداری می کنید مخلوط کرد. این عوامل مانع از تبدیل شدن آنها به رهبرانی واجد شرایط برای شما می شود.

بنابراین با بهترین کیفیت بازده سرمایه گذاری ، کدام خودرو را مشتریان بیمه ای با کیفیت و عالی دریافت خواهید کرد؟ بلافاصله ، شما باید تعهد خرید طولانی مدت خود را تست کنید و به آن پایبند نباشید. از هر شرکتی که خدمات رایگان ارائه می دهد دوری کنید. مطمئناً اداره پست حاضر نیست برای تست ها تمبرهای رایگان به شما بدهد. پیشنهادات رایگان سرب یک جنجالی از یک شرکت پیشرو آنلاین است تا توجه شما را جلب کند. من شخصاً یک تبلیغ آنلاین برتر را انتخاب می کنم که تمبر رایگان می دهد. حداقل از این طریق ، می دانم که من واقعاً مفید واقع شده ام.

با چشم انداز بیمه آنلاین ، اثر مطلوب افزایش درصد تعطیلی ، کاهش مهلت و هزینه بنزین است.

نکته دیگر بررسی اینترنت برای مشتریان بیمه نامه مستقیم است زیرا تمام مشتریان بالقوه فقط به شما باز می گردند. هزینه های اولیه نقدی بیشتر است. اما اگر قصد دارید حرفه فروش فروش بیمه را انجام دهید ، خواهید دید که بازده سرمایه گذاری شما معیار واقعی ارزیابی نتایج شماست. میزان قرار ملاقات شما بیشتر است ، درصد فروش شما پمپ می شود و میانگین مبلغ فروش باعث افتخار شما خواهد شد.

چشم انداز بیمه تولید مجدد ، بازیافت و فروش مجدد بدون استفاده از شغل شما در حال انجام است. اینها سرب واقعی نیستند ، فقط سنگهای واقعی هستند. راهنمای خوبی برای بیمه آنلاین وجود دارد ، اما کارهای خانه خود را در مورد نحوه دستیابی به آن در ابتدا انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا