دنیای وب

خلاصه داستان کتاب: بازاریابی داخلی – ارسال شده توسط برایان هالیگان و درمش شاه

تجارت با چرخه های فروش طولانی می تواند بسیار ناامید کننده باشد. این یک بار سرگرم کننده از فراخوانی سرد ، معدنکاری سنتی و نمایندگان فروش درخشان است. اگر در یک میز کار ، فناوری پیشرفته یا سازمان تجاری دیگری برای فروش مشاغل کار می کنید یا کار می کنید ، این کتاب برای شما مناسب است.

چرا این برای من مهم است؟

من همیشه می خواهم این سؤال را بپرسم که انگار من در کفش های شما نشسته ام. آیا در صورت مرور آن ، این خلاصه به شما کمک می کند؟ امروزه شرکت ها برای ایجاد یک تجارت باید نوآوری کنند. کلمه کلیدی در اینجا کسب درآمد است. بازاریابی دریایی سنتی یا پرداخت سریع کار می کند ، اما امروزه کمتر موثر هستند. تکنیک های سریع بازاریابی عبارتند از تبلیغات گسترده ، تبلیغات چاپی ، تماسهای سرد ، تله مارکتینگ ، اسپم و سایر فن آوریهای بی نظیر.

امروزه بازاریابی مغناطیسی یا مؤثر موثر است زیرا چشم اندازها بهتر آموزش می یابند. وقتی می خواهند اطلاعات کسب کنند ، ابتدا به Google مراجعه می کنند و محتوای مرتبط را جستجو می کنند. تکنیک های بازاریابی بازاریابی عبارتند از: SEO (بهینه سازی موتور جستجو) ، رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، سایت های رانندگی فکری ، ویدئو ، پادکست و تعداد زیادی دستگاه تولید محتوای دیگر.

اطلاعات بسیار خوبی در این کتاب وجود دارد. به خاطر وقت ، سه نکته مهم را بیان خواهم کرد.

1. ایجاد محتوا – بیشتر وب سایتها “بروشور” هستند به این معنی که آنها به سادگی سعی در فروش کالاها و خدمات دارند. مشکلات این رویکرد شامل موارد زیر است: 1. محصول مشتری محور است و بر رقابت متمرکز نیست. 2. از رقابت فرقی نکنید. 3. کالاهای پرداخت شده معادل سود کمی. ایجاد محتوا مربوط به کمک به مشتریان خاص برای حل مشکلاتشان در رابطه با راه حلهای شما است. این اتفاق می افتد با سوالات متداول ، پست های وبلاگ ، و نحوه – کاربرگ و سایر مطالب مرتبط. اهمیت محتوا بسیار مهم است و باید توسط مشتریان هدایت شود و توسط شرکت هدایت نشود. این نقل قول از بن فرانکلین آن را خلاصه می کند – “یا چیزی بنویسید که ارزش خواندن در مورد آن را داشته باشد یا کاری را انجام دهید که ارزش نوشتن درباره آن را داشته باشد.”

2. متخصصان – ایجاد محتوا به شما امکان می دهد تا در زمینه خود رهبر شوید. مشتریان می خواهند با رهبران ، متخصصان و متخصصان همکاری کنند. این سریعترین و بهترین راه برای کنار گذاشتن رقابت در گرد و غبار و تمایز پیشنهادات خود از آنهاست. ساده ترین راه برای شروع این کار ، خواندن ، اظهار نظر و به اشتراک گذاری مقالات مرتبط با وبلاگ است. از مطالب خود استفاده کرده و در بلاگ ، ویدئو و پادکست از آن استفاده مجدد کنید و در YouTube ، Facebook و Twitter آن را فیلمبرداری کنید. مردم می خواهند از لحاظ محتوا انعطاف پذیری داشته باشند و وقتی آن را تهیه کردید ، آنها اقدامی می کنند و شما را دنبال می کنند. اگر با نهادهای بزرگتری رقابت می کنید ، این ممکن است یک مزیت واقعی باشد. به یاد داشته باشید که بیشتر افراد یک ساعت پانچ می کنند و اگر اشتیاق به صنعت خود نشان دهید ، یک رهبر فکر محسوب می شوید و تجارت شما رشد می کند.

3. اندازه گیری – بهترین چیز در مورد بازاریابی داخلی این است که می توانید همه چیز را اندازه بگیرید. این بدان معناست که شما یک دستگاه عملیاتی دارید که می تواند برای حداکثر عملکرد تنظیم شود. Google یک دستگاه جستجوی نامحدود است. می توانید یک کمپین پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) تنظیم کنید و در طی دو ساعت بازخورد دریافت کنید. هدف این است که آنچه را که کار نمی کند و آنچه نمی خواهید حفظ کنید. پیشرفت اندازه گیری ، ارکستر نسل سرب ورودی را به طور دقیق تنظیم می کند.

بازاریابی داخلی قبر مقدس تولید مشتری های بالقوه است زیرا وقتی درست آنرا پیدا کنید ، نسل بعدی تشکیل شده است. این تفاوت پنهانی بین ایجاد سرب ورودی و خروجی است. اگر از تله مارکتینگ استفاده می کنید ، لازم است که هر روز برای برقراری تماس به افراد پرداخت کنید و درصدی از مشتریان بالقوه را بدست آورند. با بازاریابی داخلی می توانید موارد زیر را ایجاد کرده و ترافیکی را شروع کنید که پیچیده تر می شود و این باعث افزایش تأثیر کلمه دهان می شود. این یک کار بزرگ است و نکته اصلی این است که به آن زمان کافی برای پرداخت بدهی اختصاص دهید.

امیدوارم که این خلاصه کوتاه مفید باشد. نکته اصلی هر ایده جدید کار با آن در کارهای روزمره خود است تا زمانی که این یک عادت شود. عادت ها در کمتر از 21 روز شکل می گیرند. نکته ای که شما می توانید از این کتاب بردارید این است که بازاریابی داخل کشور تأثیرات متفاوتی دارد. تشدید رمز رشد سازمانی بسیار موفق است. یک بازاریابی ورودی حرفه ای باشید و مردم بالاترین دلار را برای کار خود به شما پرداخت می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا