دنیای وب

خلاصه کتاب رایگان – یک مزیت ناعادلانه: قدرت آموزش مالی – ارسال شده توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی یک پیام صریح دارد. ایالات متحده به آموزش مالی نیاز دارد. در حال حاضر ، سیستم آموزشی ما مختل شده و هیچ چیز آموخته نمی شود که مردم را برای آزادی مالی آماده کند. همه کتاب های رابرت خوب هستند و اصول آموزش مالی و نیاز به یادگیری مداوم را آموزش می دهند. پدر پولدار / پدر بیچاره کتاب محبوب دیگر این نویسنده است. ما در خلاصه ای جداگانه این کتاب را شرح خواهیم داد

Cashflow Quadrant مفهوم بسیار مهمی است که اگر بخواهند با آزادی مالی کنار بیایند ، مردم باید در حافظه خود سیمان کنند. ربع شامل موارد زیر است:

1.) e – مخفف کارمند است

2.) S – به معنای مشاغل کوچک یا خود اشتغالی است

3.) ب – شرکت های بزرگ (500 کارمند یا بیشتر)

4.) I – مخفف سرمایه گذار است

آموزش سنتی وعده سه ماهه E و S. را به ما می دهد. مانترا به مدرسه می رفت و سپس به دانشگاه می رفت تا امیدوار باشد شغل خوبی داشته باشد و در سال 401K برای بازنشستگی پس انداز کند. همانطور که بسیاری از شما می دانید ، این الگوی مناسبی در عصر حاضر نیست. در یک یادداشت ، من بسیار خوش شانس بودم که در کنار یک معلم عالی مالی بزرگ شدم. پدر من اصولی را که آقای کیوساکی در پدر ثروتمند / پدر فقیر و ربع پول نقد خود آموزش می دهد آموزش داد و این کتاب یک مزیت ناعادلانه است. همچنین می توانم به شما بگویم که اکثر مردم تحصیلات مالی ندارند. واقعاً نیاز به نویسندگانی مانند آقای کیوساکی و دیو رامسی وجود دارد و ما همان کاری را می کنیم که سیستم مدرسه ما باید در سطح ملی آموزش دهد.

چرا این برای من مهم است؟

با پرسیدن س moreالات بیشتر می توان به این پاسخ رسید. آیا تفاوت بدهی خوب و بدهی بد را می دانید؟ آیا می توانید دارایی ها و بدهی ها را به زبان ساده شناسایی کنید؟

آیا می دانید سه نوع مالیات بر درآمد وجود دارد؟

اگر در مورد هرکدام از آنها روشن نیستید ، لازم است این کتاب را بخوانید. به طور خلاصه ، من به تمام این سوالات پاسخ خواهم داد. بدهی خوب هر چیزی است که جریان نقدی مثبتی را از بین ببرد و ارزش آن را افزایش دهد. از این رو ، اگر در خانه اجاره ای بدهی دارید که منجر به گردش مثبت ماهانه پول می شود ، بدهی خوبی است. اگر بدهی کارت اعتباری دارید که هر ماه آن را پرداخت نمی کنید ، بدهی بدی است. به طور خلاصه ، بدهی خوب باعث پول شما می شود در حالی که بدهی بد هزینه دارد.

دارائی ها و بدهی ها! هر چیزی که جریان نقدی مثبتی ایجاد کند یک دارایی است در حالی که هرچیزی که برای شما هزینه دارد یک بدهی است. مثال: مشاغلی که ماهانه سود ایجاد می کند یک دارایی است. خانه شما یک مسئولیت است. می دانم بسیاری از شما با این موضوع مخالف خواهید بود اما خانه شما هر ماه برای شما هزینه دارد. این چیز بدی نیست اما به این دلیل که شما به مکانی برای زندگی نیاز دارید اما این یک مسئولیت است.

سه نوع درآمد شامل: درآمد منظم ، نمونه کارانه و منفعل است. در ادامه در این خلاصه جزئیات بیشتری در مورد چگونگی این موارد در آزادی مالی شما توضیح خواهیم داد. این کتاب برای شما مهم است اگر می خواهید از نظر اقتصادی آزاد باشید و قبل از پایان هر ماه از مسابقه موش کمبود پول فرار کنید.

مثالها و جزئیات بسیاری در مزیت ناعادلانه نشان داده شده است ، اما به خاطر وقت ، به طور خلاصه به هریک از آنها خواهیم پرداخت.

1. دانش – استفاده از دانش برابر با قدرت است. راه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد ، چه در تجارت ، املاک و مستغلات ، بورس سهام ، ایجاد محتوا ، معاملات مجوز ، بازاریابی اینترنتی یا بسیاری از کارهای دیگر. نکته اینجاست که هیچ چیز بدون آموزش به خود اتفاق نمی افتد. وارن بافت ، دومین مرد ثروتمند جهان ، به خاطر توانایی های مداوم خواندن و یادگیری شهرت دارد. فرضیه مزیت ناعادلانه ، تحصیلات مالی بسیار بالایی است که پول به داخل جریان می یابد نه به خارج. شما می توانید با استفاده از پول دیگران در اقتصاد خوب یا بد ، مالیات صفر پرداخت کنید و با ریسک بسیار کم میلیون ها درآمد کسب کنید. این یک مزیت بسیار ناعادلانه ایجاد می کند.

2- مالیات – مالیات انگیزه های دولتی است که مردم را وادار به انجام کاری می کند که می خواهند. از این رو ، شرکت ها با ایجاد شغل و ثروت ، از استراتژی های مالیاتی به عنوان مشوقی برای ادامه اقتصاد برخوردار هستند. یک فرضیه بزرگ وجود دارد که مردم باید آن را درک کنند. من تفاوت را قرار خواهم داد وقتی کارمند هستید ، کار می کنید ، مالیات خود را پرداخت می کنید و سپس پول خود را می گیرید تا هزینه های خود را پرداخت کنید. وقتی شغل هستید ، کار می کنید ، همه هزینه های خود را پرداخت می کنید و سپس مالیات باقیمانده را می پردازید. این کاملا قانونی است و می تواند از نظر قانونی نرخ بازده را افزایش دهد. یک چیز را به خاطر بسپارید – فرار مالیاتی عاقلانه است در حالی که فرار مالیاتی به معنای زندان است.

3. بدهی – بدهی خوب با اجازه دادن به شما برای استفاده از OPM (پول دیگران) ثروت واقعی ایجاد می کند. این بسیار قدرتمند است و نیاز به نظم و انضباط دارد. این یک منطقه است

کاش این کتاب با جزئیات بیشتری صحبت می کرد. لطفا توجه داشته باشید که بدهی مورد استفاده عاقلانه می تواند ثروت نامحدود ایجاد کند. بدهی بیش از حد به اشتباه استفاده شده می تواند تباهی مالی ایجاد کند. این را نیز بدانید که 85 +٪ از جمعیت ایالات متحده بدهی بسیار بدی دارند. این چیزی نیست که ما در مورد آن صحبت می کنیم. برای دستیابی به واقعاً آزادی مالی باید از این امر نیز مراقبت شود. استفاده از بدهی یک استراتژی پیشرفته است و باید هوشمندانه از آن استفاده شود ، که این امر به سواد مالی نیاز دارد.

4. ریسک – بزرگترین ریسک در سرمایه گذاری از طریق دادن پول به برنامه ریزان مالی تحصیل نکرده از نظر مالی است به این امید که نتیجه بگیرد. این امر تا حد زیادی خسارات زیادی به مردم وارد کرده است. اکنون تورم بیداد می کند ، اگرچه دولت می گوید چنین نیست. این خطر بیشتر برای پس اندازکنندگان مالیات است. پس انداز به عنوان سرمایه گذاری ایده بدی است زیرا با گذشت زمان به دلیل تورم ارزش از بین می رود. 401K و صندوق های سرمایه گذاری متقابل همراه با متنوع سازی همه خطرناک محسوب می شوند. این از واقعیت دور است. 1. صندوق های سرمایه گذاری مشمول مالیات مضاعف علاوه بر هزینه هایی هستند که بازده شما را تضعیف می کنند. همچنین ، شما هیچ کنترلی بر پول خود ندارید. توجه: این به معنای بد بودن همه وجوه نیست. اینجاست که آموزش مالی وارد می شود. بسیاری از برنامه ریزان مالی به مشتریان خود می گویند متنوع شوند. به گفته وارن بافت – “متنوع سازی محافظت در برابر جهل است.”

5. جبران خسارت – ثروتمندان برای پول کار نمی کنند. یک لحظه به سختی فکر کنید. اگر اضافه کار می کنید و ساعت ها با یک دلار معامله می کنید ، مشکل این است که با افزایش درآمد منظم ، نرخ مالیات حاشیه ای شما افزایش می یابد. اضافه کاری شما هرچه بیشتر کار می کنید مالیات دریافت می کند. من مخالف سخت کوشی نیستم. فقط مطمئن شوید که آن را با SMART و RIGHT WORK نیز جفت کنید. تجارت ثروتمند برای خرید دارایی هایی که جریان نقدی ایجاد می کنند. هدف شما باید این باشد که پول خود را بیش از آنچه شما کار می کنید کار کنید و در سریعترین زمان ممکن درآمد بیشتری کسب کنید.

چه دارایی بابت مسئولیت شما پرداخت می شود؟ این مفهوم برای اولین بار در پدر پولدار / پدر فقیر پوشش داده شد. این س simpleال ساده کل چارچوب ذهنی را تغییر می دهد و اگر مردم آن را دنبال کنند از نظر اقتصادی وضعیت بهتری خواهند داشت. این بدان معناست که اگر قایق جدیدی می خواستید ، چه دارایی را برای قایق پرداخت می کنید؟ هنگامی که این ایده ساده را درک کنید ، دنیای شما تغییر خواهد کرد.

امیدوارم که این فیلم مختصر برای شما مفید واقع شده باشد. کلید هر ایده جدید این است که در برنامه روزانه خود با آن کار کنید تا اینکه به یک عادت تبدیل شود. در کمتر از 21 روز عادت ها شکل می گیرد. من به شدت توصیه می کنم دانش آرایش خود را در ذهن خود قرار دهید. به موارد زیر به درستی پاسخ دهید و قدرت آرایش را درک خواهید کرد. آیا ترجیح می دهید امروز 1،000،000 دلار پول نقد داشته باشید یا یک پنی در روز برای 31 روز ضرب کنید؟ می توانید برای من ایمیل بزنید jmosed@successprogress.com با جواب شما

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا