دنیای وب

خوابیدن می تواند منجر به طلاق شود

بیشتر اوقات ، somniloquy ، نام رسمی شرایط گفتگو در خواب ، چیزی بیش از مزخرف غر زدن است. با این حال ، برخی از سخنرانان خواب ، در مرحله ای از خواب بسیار سبک شروع به صحبت می کنند و بنابراین قادر به گفتگوهای کاملاً قابل فهم هستند ، و در برخی موارد ، اینها می تواند اعترافات بیرحمانه ای باشد که ممکن است همسر در غیر این صورت نشنیده باشد. افراد دیگری که در خواب صحبت می کنند ، مانند احساس اینترنت Sleep Talkin ‘Man ، کاملا خنده دار هستند ، اگر گاهی اوقات بیش از حد شکننده باشند. گفته های آدم خواب آلود آدام لنارد ، مرد مکالمه خواب ، در وبلاگ نوشته شده توسط همسرش کارن جاودانه شده است.

در اینجا یک نقل قول اخیر از وبلاگ STM (Sleep Talkin ‘Man) آورده شده است: “

خوشبختانه برای آدم ، شخصیت بیدار او کاملاً متفاوت از لحن خوابیدن اوست ، بنابراین شرایط برای ازدواج او چندان مضر نبوده است. برعکس ، وبلاگ و تجارت مرتبط به احتمال زیاد باعث بهبود سطح زندگی زوجین شده است.

هیچ کس واقعاً نمی داند چرا بعضی ها در طول شب صحبت می کنند. از آنجا که دانشمندان هنوز کاملاً نمی فهمند چه اتفاقی در مغز ما می افتد در حالی که خواب هستیم ، خواب ، خواب و اختلالات خواب همچنان جذاب است. خواب حرف زدن به عنوان یک اختلال خواب طبقه بندی می شود ، حتی اگر معمولاً نیازی به درمان نباشد. برای اکثر افراد ، صحبت در خواب هرگز به ندرت اتفاق می افتد و معمولاً یک تجربه کوتاه مدت برای فرد خواب و شریک حیرت زده او است ، که خواب صحبت کردن اغلب تأثیر به یادماندنی تری روی آنها دارد. معمولاً سخنرانان خواب حرف زدن یا گفته هایشان را به خاطر نمی آورند.

صحبت در خواب در بین مردان و کودکان بیشتر از زنان است. از آنجا که افراد سخنران خواب معمولاً از رفتار یا گفتار خود آگاهی ندارند ، صدای آنها می تواند بسیار متفاوت از نحوه مکالمه هنگام بیداری باشد. صحبت در خواب گاهی اوقات می تواند توسط شریکی که با خواب درگیر مکالمه است ، ایجاد شود. دانشمندان معتقدند که ممکن است در اثر استرس ، افسردگی ، تب یا کمبود خواب نیز ایجاد شود.

در بسیاری از موارد، خواب گفتگو در خانواده ها جریان دارد ، اگرچه به نظر می رسد عوامل بیرونی رفتار را تحریک می کنند. صحبت در خواب غالباً با سایر اختلالات خواب مانند کابوس ، تحریکات گیجی ، سندرم آپنه انسدادی خواب و اختلال رفتار خواب REM رخ می دهد. اگر فکر می کنید از یک یا چند مورد از این اختلالات رنج می برید ، مهم است که با پزشک صحبت کنید.

گرچه شناخته شده است که افراد مکالمه خواب باعث ایجاد رد و بدل های عجیب ، آسیب زا یا متهم کننده می شوند ، اما این قانون می پذیرد که مکالمه با خواب محصول ذهن آگاه یا منطقی نیست ، بنابراین معمولاً در دادگاه قابل قبول نیست. هنوز هم ، پذیرش های ناخودآگاه می توانند مشکل ساز باشند ، همانطور که رمانتیک ها در آهنگ خود ، “وقتی در خواب صحبت می کنید” اشاره می کنند. http://www.youtube.com/watch؟v=HwT9ltDBG14

صحبت در خواب اگرچه از نظر جسمی مضر نیست ، اما می تواند باعث خجالت و بی خوابی همسر گوینده شود. اگر صحبت کردن در خواب همچنان ادامه داشته باشد ، برخی از افراد تصمیم می گیرند که به دنبال مراقبت پزشکی باشند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا