دنیای وب

خود تولید – مزایا و معایب فروشندگان محصولات رسانه دیجیتال

اگر شما یک فروشنده آنلاین یا فروشنده محصولات رسانه دیجیتال هستید ، این مقاله برای شما نوشته شده است. فروش محصولات دیجیتال به صورت آنلاین بعضی اوقات می تواند یک کار دلهره آور باشد. گذشته از اینکه مجبور به انجام تمام آن بازاریابی اینترنتی ، ارسال مطالب مفید برای جذب مشتری و غیره باشید ، نیمی دیگر از کار نیز وجود دارد. نیمه دیگر زیرساخت های داخلی شماست که در آن شما به عنوان تنها صاحب مشاغل خود می توانید اوراق بهادار خود را مدیریت کنید ، لیست های مشتری را مدیریت کنید ، بسته بندی و کالای حمل کالا و موارد دیگر را کنترل کنید در این مقاله ، من در مورد برخی از مزایا و مضرات انجام همه کارها در خانه ، یا به عبارتی خود تولیدی صحبت خواهیم کرد.

یکی از مزایای تولید خود این است که می توانید جزئیات دقیق تر درباره نحوه تنظیم ساختار کسب و کار خود را بیاموزید. از ایجاد محتوا ، گرفته تا تولید رسانه های دیجیتالی ، گرفته تا مدیریت لیست مشتریان ، بسته بندی محصولات و ارسال آنها به مشتریان ، انجام این کار خودتان روش خوبی برای فهمیدن کل فرایند چیست و همچنین می تواند کنترل حداکثری بر تجارت شما داشته باشد. این همان چیزی است که موفق ترین کارآفرینان در تمام تلاشهای تجاری شروع می کنند. تصور کنید که می خواهید تجارت اینترنتی محصولات خود را که ایجاد کرده اید با موضوع کاهش وزن شروع کنید. اگر درک نکردید که نوشتن چه چیزی ضروری است ، یا اینکه چه چیزی واقعاً لازم است تا آن را به یک فرم قابل اجرا تبدیل کنید ، یا اینکه یک سیستم تحویل خودکار محصول را برای مشتریان خود تنظیم کنید ، بخش بزرگی از نحوه کار تجارت خود را از دست می دهید.

یکی دیگر از مزایای خود تولید یک محصول رسانه دیجیتال این است که می تواند در هزینه زیادی صرفه جویی کند. اگر مشاغل خود را برون سپاری می کنید ، حاشیه سود شما متناسب کاهش می یابد. به عنوان مثال ، اگر کلیه عملیات تولید ، بسته بندی و حمل و نقل خود را به یک توزیع کننده واگذار می کنید ، برای جبران هزینه های برون سپاری ، مجبور هستید مقداری از حاشیه سود خود را قربانی کنید. برای بیشتر صاحبان مشاغل ، به ویژه برای کسانی که تازه کار را شروع کرده اند ، تمام نیکل و سکه می توانند برای موفقیت در دراز مدت تجارت شما مهم باشند. اگر در ابتدا جریان نقدی ایجاد نکنید و درآمد کسب کنید ، ممکن است اعتماد به نفس خود را از دست بدهید و ممکن است تجارت شما به جایی نرسد.

یکی از مضرات خود تولید یک محصول رسانه دیجیتال این است که اغلب برای تکمیل آن بیشتر طول می کشد. اگر همه کارها را خودتان انجام دهید ، ممکن است اجازه ندهید که لوکس بودن زمان در کنار شما باشد. اگر در حال حاضر در تجارت محصولات رسانه دیجیتال در حال بدست آوردن پول هستید ، ممکن است بخواهید برای تسکین بخشی از درد ، از کمک های غریبه ها استفاده کنید. مطمئناً درآمدزایی واقعاً کار دشواری نیست ، با این وجود اگر هر روز 16-20 ساعت را صرف کار کردن و درآمد صدها هزار دلار در هر سال می کنید ، حدس بزنید که چیست؟ شاید شما به اندازه کافی طولانی زندگی نکنید که بتوانید از تمام پولی که کسب می کنید لذت ببرید. توانایی برون سپاری کار برای دیگران خدادادی است و در صورت استفاده مناسب و هوشمندانه ، می تواند یکی از مفیدترین تصمیمی باشد که می توانید برای تجارت خود بگیرید.

خود تولید یک راه عالی برای صاحبان مشاغل است تا بتوانند تعقیبات آنلاین خود را شروع کنند. فرصت های زیادی برای یادگیری نحوه مدیریت مؤثر در ساختار کسب و کارشان وجود دارد و می توانید کنترل کاملی بر نحوه مدیریت شرکت خود داشته باشید. اما هنگامی که زمان واقعاً بخشی از زندگی شما برای سایر موارد مهم دیگر (مانند گذراندن وقت با خانواده و غیره) صرفه جویی می شود ، تولید خود ممکن است همیشه هوشمندانه ترین راه برای پیشبرد نباشد. برون سپاری غالباً مهم است که بتوانید در درازمدت کار خود را اداره کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا