دنیای وب

خود را درگیر مکالمات جذاب تر کنید

12 گام اساسی برای جذب مشتریان ایده آل خود

با تمام احترام ، عشق و تحسین ، چرا فکر می کنید برخی از بهترین معلمان روی کره زمین ما (سخنرانان حرفه ای) فکر می کنند تنها کاری که شما باید انجام دهید ایجاد یک وب سایت برای دریافت دعوت به صحبت است؟ روند تلاش برای ایجاد روابط فقط به صورت آنلاین چگونه است؟ آیا می توانید تصور کنید که اگر نویسنده کتاب پرفروش “چگونه” واقعاً تلفن را برداشته و با مدیر عامل یک سازمان تماس بگیرد و راهی برای حل سه یا پنج چالش سازمان پیشنهاد کند ، یک مسئول برگزاری جلسه چه واکنشی نشان می دهد؟

بله ، البته شما می توانید آن را تصور کنید. سپس می خواهم به خود بگویم که تنها تفاوت شما و بلندگوی برجسته در موقعیت – و اعتراف می کنم ، تجربه بیشتر. روش های زیادی برای ارائه تجربه خود به جهان وجود دارد ، و من اساسی ترین ، اما اساسی ترین اقداماتی را که می توانید برای جلوگیری از قرار گرفتن در لیست سخنرانان در معرض خطر انجام دهید ، به شما نشان می دهم.

لطفاً احمق نیست اگر علاقه مند به ایجاد تجارت حرف زدن خود هستید ، این یکی از مهمترین مقالاتی است که می خوانید. مهم نیست که از چند قالب مختلف برای انتقال این اطلاعات استفاده می کنم ، این 12 مرحله تعیین موقعیت برای دیدار با برنامه ریزانی که شما را بسیار جدی می گیرند ضروری است.

این مراحل براساس تجربه من در رزرو بیش از 2200 پیوند پولی انجام شده است. این شامل مراحل ساده ای است که مارک ویکتور هانسن در سال 1982 به من آموخت و راهکارهای فعلی توصیه شده توسط کارشناسان بازاریابی اینترنتی.

تعیین موقعیت مکانی شما شفافیت لازم را برای رشد تجارت خود ایجاد می کند

من فکر می کنم ایده آل بودن این است که فردی به جای اینکه خودتان این کار را انجام دهید تمام وقت شما را نمایندگی کند. اما از آنجا که بسیاری از سخنرانان کار خود را با صحبت با یک منبع اصلی درآمد دیگر آغاز می کنند ، جابجایی ممکن است هزینه بر باشد مگر اینکه کاملاً خود را تعیین کنید. علاوه بر این ، وقتی کاری کنید که برای موقعیت خود لازم باشد ، به راحتی فروشنده مجاز (و دفاتر) را جذب خواهید کرد زیرا رزرو کردن خیلی سخت نخواهد بود! هنگامی که در مورد موقعیت خود شفافیت پیدا کردید ، روشهای کم هزینه ای را برای پیاده سازی استراتژیهای مداوم پیدا خواهید کرد.

این که آیا شما یک سخنران نوظهور یا فعال هستید ، این 12 مرحله موقعیت یابی را مرور کنید و زمینه را برای پایان هر مرحله فراهم کنید. آماده باشید تا مسئولیت رزرو کردن را تا آنجا که دوست دارید به عهده بگیرید. من می خواهم سیستم را در اینجا به شما معرفی کنم و هنگامی که شروع به تکمیل هر مرحله می کنید ، برای مرحله بعدی آماده خواهید شد.

100٪ مسئولیت مکانی که دارید را به عهده بگیرید ، با شماره 1 شروع کنید

1.) صلاحیت های اصلی خود را ذکر کنید. صلاحیت های اصلی شما منبع مزیت رقابتی شما هستند. با تلفیق مجموعه ای از صلاحیت های اصلی به طرق مختلف و تطبیق آنها با نیازهای بازار هدف ، یک سخنران می تواند شغلی راه اندازی کند. صلاحیت های اصلی چسب مدل کسب و کار شما هستند. بهترین کاری که می شود انجام داد چیست؟ از چه چیزی بیشتر می دانید؟ نقاط قوت شما چیست؟

2.) حقایق مربوط به خود را ذکر کنید. به عنوان سخنران ، به دو دلیل استخدام می شوید: حقایق (درباره شما) و تأیید شخص ثالث (درباره شما). جایزه ای هم گرفتید؟ آیا از 50 فصل زندگی حرفه ای خود هشت مورد را پوشش داده اید؟ آیا شما در حوزه کاری خود صدا دارید؟ تجربه شما در یک صنعت خاص چه نتیجه ای دارد؟ مدارک حرفه ای شما چیست که شما را از رقبا جدا می کند؟ آیا شما تولیدکننده بزرگی در زمینه فروش خود هستید؟

آیا شما نویسنده نشریه هستید ، آیا راهنماهای مطالعه در منزل یا سی دی های آموزشی ضبط کرده اید که ارزش شما را در بازار هدف شما ثابت کند؟ آیا شما ستون نویس روزنامه محلی خود هستید؟ به هر حال ، اگر شما یک سخنران مبتدی یا جوان هستید ، یکی از بهترین مواردی که می توانید اعتبار خود را افزایش دهید ، ارسال آن است. شما نیازی به نماینده یا ناشر ندارید ، می توانید خود منتشر کنید. یا می توانید یک کتاب الکترونیکی بنویسید و آن را از وب سایت خود بفروشید.

3.) لیستی از تأییدیه های شخص ثالث تهیه کنید. دلیل شماره یک ، همانطور که در بالا ذکر شد ، به دلیل حقایق مربوط به شما است. دلیل دوم تایید شخص ثالث است. شما اغلب به دلیل مراجعه استخدام می شوید … دیگران که به شما ایمان دارند و حرف خوب را به شما می زنند. برنامه ریزان جلسات بر روی نتایج شما برای دیگران متمرکز می شوند. هرچه بیشتر روی نتایجی که به دیگران ارائه داده اید متمرکز شوید ، دیگران نیز علاقه بیشتری نشان می دهند. به همین دلیل مردم خرید می کنند.

4.) بیانیه خود را ایجاد کنید ، من هستم. اصطلاح تبلیغات “پیشنهاد فروش بی نظیر” یا USP است. این همان “سخنرانی آسانسور” است. من الگویی را در یکی از محصولاتم ایجاد کردم به نام اجازه بدهید خودم را معرفی کنم که در آن شما دو جمله ایجاد می کنید که مختصراً تجربه و ارزش شما را برای بازار هدف شما توصیف می کند.

ویژگی ها ، شرایط و چیزهای مناسب را که شما را از رقبا جدا می کند مناسب انتخاب کنید. این دو جمله دقیقاً نشان می دهد که شما چگونه به بازار هدف خود ارزش افزوده خواهید داد. حتی بلندگوهای پرطرفدار که نمی توانند به طور مداوم USP را به روز کنند ، می توانند عدم رزرو خود را در USP های تار جستجو کنند ، و این تصور غلط را دارند که شهرت آنها کافی است ، یا اینکه دستاوردهای گذشته آنها تماس های آینده آنها را برای صحبت تضمین می کند. خطا استعدادهای جدید زیادی برای تأمین آینده هر کسی که راکد مانده است در حال ورود است. وضوح شما درمورد ارزش شما برای بازار هدف ضروری است و باید در USP شما کاملاً واضح باشد. این پیام بازاریابی شماست.

5.) پیش نویس نامه امضای خود. وقتی کار را شروع کردید ، روی یک موضوع ارائه تمرکز کنید. این باید همان شخصی باشد که بیشترین اشتیاق را برای برقراری ارتباط با او دارید. نباید بیش از دو پاراگراف به علاوه خروجی گلوله شده باشد. به عبارت دیگر ، سرب غذای ناخواسته جمعیت است. این امر مانع از آن می شود که موضوع ارائه شده درمورد شما و / یا فلسفه شما باشد. خریداران بالقوه می خواهند بدانند چه چیزی برای آنها مفید است ، نه اینکه چه چیزی برای شما مفید است! این باید توانایی شما را برای تأثیرگذاری بر دیگران برای داشتن یک زندگی پربارتر ، دستیابی به موفقیت بیشتر در کار ، کاهش استرس ، تولید ایده های جدید ، غلبه بر مشکلات ، افزایش عملکرد و یا کاهش هزینه ها و غیره منعکس کند ، و هرچه بیشتر با تجربه شوید ، پیشنهاد شما بیشتر می شود مباحث مقدماتی را می توان به روشهایی توصیف کرد که به نفع خریدار باشد.

6.) بازار هدف یا مشتری ایده آل خود را انتخاب کنید. مشخصات مشتری کامل خود را بسازید. به عنوان مثال ، اگر شما یک تولید کننده عمده املاک و مستغلات هستید ، ممکن است بازار هدف شما صنعت املاک و مستغلات باشد که شامل همه شرکت ها و همه انجمن های صنعت املاک و مستغلات باشد. مشتریان ایده آل شما آژانس های املاک و مستغلات خواهند بود که می خواهند به بهترین واسطه های سازنده تبدیل شوند.

هنگامی که در این زمینه سرآمد شوید ، می توانید دامنه خود را گسترش دهید و بازار هدف ثانویه مانند فروش عمومی را در بر بگیرید. همه پرسنل مجاز فروش به دنبال راه هایی برای افزایش تولید هستند. شما در حال حاضر سیستم های اثبات شده ، فعالیت های فروش روزانه و استراتژی های بازاریابی را دارید که شما را به تبدیل شدن به بهترین محصول هدایت می کند ، پس چرا دامنه خود را گسترش نمی دهید؟ از مشتریان خود بپرسید که با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و دریابید که چگونه به آنها کمک می کند تا تولید خود را افزایش دهند یا تلفات خود را کاهش دهند. با تجربه تر شدن ، حتی ممکن است بتوانید به بازارهای ثانویه دیگر نیز دسترسی پیدا کنید.

7.) یک وب سایت جذاب ایجاد کنید. اگر عناصر لازم برای توصیف تجربه و ارزش خود را برای بازار (های) هدف خود داشته باشید ، سایت شما می تواند ساده باشد. یازده (11) عنصر استاندارد عبارتند از:

1.) اطلاعات مربوط به شما / اطلاعات CV که حاوی حقایقی درباره شما است

2.) تأییدیه های شخص ثالث – اینها می توانند در بخش “نظرات” باشند یا می توانند در سایت یا در صفحات Flash یا با استفاده از متن پیمایشی وارد شوند.

3.) نامه امضای شما با یک پاراگراف توصیفی ، سربرگ ، و سایر موضوعات ارائه اگر بیش از یک مورد دارید

4.) دی وی دی از شما هنگام کار ، صحبت کردن

5.) مقالاتی درباره شما یا توسط شما

6.) Meeting Planner Tools – این صفحه ارزشمند برنامه ریز جلسات مانند تصاویر مختلف (رنگی و سیاه و سفید) قابل بارگذاری ، معرفی شما ، پرسشنامه قبل از برنامه ، نیازهای AV شماست.

7.) محصولی که به مشتری خود ارائه می دهید

8.) سبد خرید شما – مطالب آموزشی گسترده خود را مانند CD ، کتاب ، کتابچه راهنمای آموزش ، راهنمای مطالعه ، کتاب الکترونیکی ، ضبط دوره ، اردوگاه های مقدماتی ، دوره های آموزش مداوم و سایر کالاهایی که برای مشتری ایده آل شما ایجاد می کنند ، مشاهده کنید. یک سبد خرید خوب ، مشتریان و سودهای حاصل از آن را در شرکت شما ثبت می کند.

9.) در صفحه فرود خود یک کادر تأیید ایجاد کنید. جعبه انتخاب ابزاری است که امکان ایجاد و ردیابی مشتری شما را فراهم می کند تا محصولات جدید ، وبلاگ ، مقالات مفید و غیره را به آنها اطلاع دهید. شما باید با دادن اطلاعات ، گزارش ها و مشاوره های رایگان انگیزه ای برای ثبت نام در آنها ایجاد کنید. اطلاعات رایگان ارائه شده لیست شما را ایجاد می کند ، از دسترسی شما بهره مند می شود و در صورت استفاده هوشمندانه سود شما را افزایش می دهد. سخنرانانی که دارای پایگاه داده های بزرگ هستند این متخصصان را که میزبان بوت کمپ و اردوگاه های آموزشی هستند جذب می کنند. جعبه اشتراک روشی ایده آل برای رشد پایگاه داده شماست.

10.) سیاست حفظ حریم خصوصی

11.) نقشه سایت

8.) حق صحبت خود را با گزینه هایی برای کسب سود انتخاب کنید. انعطاف پذیری هزینه می تواند کلید اصلی درآمدزایی در این اقتصاد باشد. هنگام صحبت کردن 7 راه برای کسب درآمد وجود دارد:

1.) هزینه ها به علاوه هزینه ها

2.) فقط هزینه ها

3.) فقط هزینه ها

4.) هزینه ها + هزینه ها + فروش محصول

5.) فقط فروش محصول

6.) فروش محصول + هزینه ها

7.) درصدی از فروش محصول خود را به سازمان پرداخت کنید

9.) تخصص خود را به محصول تبدیل کنید. این موارد شامل سی دی ، دفترچه راهنما ، کتاب کار ، آموزش ، دی وی دی مورد بحث شما ، دوره های CE و برنامه های آموزشی / مشاوره ای است که سیستم های پاسخگویی را معرفی می کند (اکثر افراد وقتی در برنامه هستند نتایج بهتری می گیرند). محصولات مختلفی را که ایجاد کرده اید جمع کنید. می توانید با رهبران صنعت ، تهیه کنندگان برتر ، مدیران موفق ، فعالان جامعه ، شخصیت های رادیو و مدیران انجمن مصاحبه کنید و اشتیاق خود را برای سخنرانی به یک فرصت آموزشی هیجان انگیز برای خود تبدیل کنید.

10.) تمام فعالیت های احتمالی بازاریابی را که می توانید برای جذب مشتری ایده آل / بازار هدف خود انجام دهید ، تعیین کنید. اگر روزانه در چندین مورد از این دسته ها کاری انجام می دهید و همه آنها را در یک ماه تحت پوشش قرار می دهید ، شروع به ایجاد یک جریان مداوم از سوالات و مشتریان می کنید.

11. سازماندهی فرآیند بازاریابی در فعالیتهای روزمره.

این باید روندی تکراری در روزهای هفته هر هفته باشد. در نهایت ، می توانید روی یک برنامه قابل پیش بینی حساب کنید تا همه چیز در حالت بتا خودکار باشد. حتی می توانید یک دستیار مجازی استخدام کنید تا بسیاری از این کارها را برای شما انجام دهد. دیگر نیمه شب درمورد نحوه پرداخت صورتحساب وحشت ندارید. این درمورد درست کردن خود و سازماندهی فعالیت های بازاریابی است که تفاوتی ایجاد می کند. هر روز وقت خود را به کارهای مختلف اختصاص دهید تا منتظر زنگ خوردن تلفن خود نباشید. شما در ارزیابی موفقیت هر مرحله فعال هستید و به روشهای جدیدی برای اجرای آن فکر می کنید. اگر هر روز به اقدام خود ادامه دهید ، یک سیستم اعتقادی در شرکت خود ، در خود و ارزش شما برای بازار هدف خود ایجاد خواهید کرد.

12.) با خریداران بالقوه تماس بگیرید. تماس با خریداران بالقوه پس از استخدام در اولویت قرار دهید. سیستم های خود را در جای خود قرار دهید تا بتوانید هر هفته زمانی را برای تماس با مشتریان قبلی و مشتریان آینده خود اختصاص دهید. تصور نکنید که می توانید بدون نیاز به پاسخگویی تلفنی به پایگاه مشتری خود برسید. اگر موقعیت مناسبی دارید ، راهی عالی برای معرفی خود به جلسات برنامه ریز است. اگر شما باشید ، پس شما را نادیده نمی گیرند. شما تماس های گرم یا گرم برقرار خواهید کرد. اما اگر به درستی قرار نگیرد ، تماس های جالبی برقرار می کند. تفاوت را ببین؟

مسیر کمترین مقاومت با تمایل طبیعی مردم به ترس از حفاری تقویت می شود. تماس سرد به یک کلمه کثیف مرتبط با تماس های فشار بالا و تاکتیک های بی پروا تبدیل شده است که منجر به عدم فروش می شود. اگر مبتدی یا سخنران هستید که س SEOال سئو برای وب سایت شما ایجاد نمی کند ، اگر پایگاه داده شما هنوز کوچک است و اگر انفجارهای ایمیل شما هنوز س phoneال تلفنی ایجاد نمی کند ، وقت آن است که مراحل تعیین موقعیت بالا را انجام دهید ، بنابراین می توانید از “من راحت می توانم با خریدار ارتباط برقرار کنم و در واقع با آنها تماس بگیرم ، یا رو در رو یا از طریق تلفن.

شرایط فعلی شما برای شما چگونه کار می کند؟

آیا در دنیای علت و معلولی زندگی می کنید؟ اگر می خواهید واقعاً بدانید که چرا آنقدر که می خواهید رزرو نمی کنید ، این یک ویژگی عالی است. وقتی وقت و توجه خود را صرف ساخت این 12 مرحله GPS می کنید ، یک سیستم خواهید داشت. شما می دانید چه کاری باید انجام دهید. می دانید چه بگویید. تلفن شما زنگ می خورد. سوالات وب شما افزایش می یابد. شما شروع به نگهداری تاریخ های جدید در تقویم خود خواهید کرد. قدرت صدای خود را در بازار هدف خود بازیابی و کنترل کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا