دنیای وب

خود ناشر بازاریابی پست الکترونیکی مستقیم است

مقدمه

وقتی نوبت به بازاریابی کتاب خود چاپ شده می رسد ، گزینه های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. بازاریابی پست مستقیم یکی از نادیده گرفته شده ترین روشهای بازاریابی در اختیار شماست. با صرف هزینه ای اندک ، می توانید در مدت زمان کوتاهی به پیش بینی فروش خود برسید. ممکن است بسیاری از خود ناشران قدرت این استراتژی بازاریابی را فراموش کرده باشند – یا فکر نکنید که این روش می تواند برای یک خود ناشر با فن آوری مفید باشد. استراتژی های بازاریابی آنلاین و رسانه های اجتماعی ، در بیشتر موارد ، جایگزین آنچه موثرترین استراتژی بازاریابی شده بود ، شدند. اما برای اینکه یک برنامه بازاریابی کامل و موفق باشید ، نمی توانید از بازاریابی پست مستقیم چشم پوشی کنید.

آیا بازاریابی پست الکترونیکی مرده نیست؟

بسیاری از افراد که امروزه در بازاریابی با فناوری پیشرفته تخصص دارند ، بازاریابی پست الکترونیکی مستقیم می تواند “مدرسه قدیمی” تلقی شود ، اما هنوز هم می تواند یک ابزار قدرتمند بازاریابی باشد. به همین دلیل ، یک خود ناشر که می خواهد کتاب بیشتری بفروشد ، لازم است از بازاریابی پست الکترونیکی مستقیم به عنوان بخشی از برنامه کلی بازاریابی خود استفاده کند. و فراموش نکنید ، همه افراد حساب ایمیل ندارند. اما همه یک صندوق پستی واقعی دارند – آنها هر روز از آن بازدید می کنند – بدون استثنا. برعکس ، اکثر ایمیل ها باز نمی شوند. متقاعد کردن چند کلمه در خط پیام آسان نیست. نامه معمولی شانس بیشتری برای باز شدن دارد. این ممکن است در خانه یا دفتر شخص نشسته و منتظر برخورد با او باشد. اما ، به عنوان یک بازاریاب ، شما این فرصت را دارید که پست الکترونیکی خود را طوری طراحی کنید که گیرنده را به خود جلب کند و سعی کنید او را باز کنید.

بازاریابی پست الکترونیکی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست ، بازاریابی مستقیم از طریق پست راهی برای شماست که می توانید با استفاده از سیستم نامه ، مواد بازاریابی خود را مستقیماً به دست مشتریان بالقوه برسانید. کارت پستال ، بروشور و بروشور محبوب ترین مواد بازاریابی است که به بازار ارسال می شود. البته پست مستقیم مزایا و معایبی دارد. اما در صورت استفاده صحیح و با برنامه ریزی مناسب ، می تواند روشی م effectiveثر و مقرون به صرفه برای ایجاد ارتباط مستقیم و شخصی با انتظارات شما باشد. طرح های بازاریابی پست الکترونیکی که بیشترین تأثیر را دارند فقط برای افراد خاص و در آدرس های خاص ارسال می شوند.

چگونه لیستی از نام ها و آدرس های احتمالی ایجاد کنم؟

چهار روش اصلی برای خود ناشر برای ایجاد لیستی از نام ها و آدرس ها وجود دارد:

1. از پیروان خود در همه رسانه های اجتماعی و وب سایت خود بخواهید که داوطلبانه در لیست نامه پستی شما مشترک شوند.

2. اگر قبلاً مشاغل فعلی دارید و کتاب خود را در کنار آن منتشر کرده اید و موضوع کتاب مربوط به مشتریان فعلی شماست ، آنها را به لیست پستی کتاب خود اضافه کنید.

3. لیست پستی خود را با استفاده از اینترنت برای یافتن نام و آدرس ایجاد کنید. به عنوان مثال می توان به جستجوی نام و آدرس کلیه کتابخانه ها و کتابخانه های مستقل و افزودن آنها به لیست پستی شما پرداخت.

4- این کار را برای خود آسان کنید و هزینه گروه های حرفه ای مانند آنها را بپردازید انجمن ناشران مستقل کتاب برای ارسال مستقیم مطالب بازاریابی به لیست اصلی شما – موردی که آنها ساخته و مدیریت کرده اند.

نتیجه

پست مستقیم ، مطالب بازاریابی شما را مستقیماً در اختیار خریداران بالقوه کتاب قرار می دهد. خریدارانی که احتمالاً در وهله اول نمی توانند شما یا کتابتان را در بازار شلوغ کتاب امروز پیدا کنند. همچنین این شانس شماست که آنها را به وب سایت خود هدایت کنید ، زیرا باید مطالب بازاریابی بیشتری برای کتاب خود تهیه کنید و همچنین اطلاعاتی در مورد آنها به آنها تحریک کنید. بنابراین ، بازاریابی پست الکترونیکی مستقیم برای کتاب خود را نادیده نگیرید. هیچ برنامه بازاریابی بدون برخی از بازاریابی های مستقیم پست بصورت اجاره ای کامل نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا