دنیای وب

خوزه و آمریکا: داستان عاشقانه کلاسیک رومئو و ژولیت قرن بیست و یکم

خوزه و آمریکا: یک داستان عاشقانه کلاسیک هالیوود

بزرگترین داستان عشق هالیوود روی صفحه بهترین فیلم سال ، 2010 است

بخشی از متن آینده اقتباس شده از کتابی با عنوان

سلام ، اسم من ژوزه است: آمریکای زیبا

انبوه مردم با دیدن حضور آمریکا ، ستاره تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده به عنوان کاپیتان و گلزن تیمی که ملت را به قهرمانی در جام جهانی فیفا رساند ، فریاد می کشند. زنان و مردان طرفدار فوتبال که پرچم ایالات متحده را به اهتزاز در می آورند و با صدای بلند فریاد می زنند “ایالات متحده آمریکا! ایالات متحده آمریکا! ایالات متحده آمریکا! ما قهرمان هستیم. شماره یک هستیم”. پاپاراتزی در حالی که جلوی طرفداران قدم می گذارد ، آمریکا را دنبال می کند و حمایت و وطن دوستی آنها را تأیید می کند و به دنبال آن نماینده او که اخیراً برای یک میلیون دلار قرارداد فیلم برای آمریکا مذاکره کرده است تا نقش اصلی فیلم سینمایی مربوط به ورزش هالیوود را بازی کند.

در پس زمینه ، آمریکا قبل از بازی بین المللی فوتبال بین تیم ملی فوتبال مردان در ایالات متحده و اسپانیا ، با شور و اشتیاق The Star Spangled-Banner را می خواند.

اوه بیایید بگوییم ، آیا در اوایل طلوع آفتاب می بینی ،

چه چیزی را با شکوه و جلال در زرق و برق گرگ و میش آخر تحسین کردیم؟

رئوس مطالب و ستاره های درخشان در هنگام نبردهای خطرناک ،

آیا حصارهایی که تماشا می کردیم شجاعانه ریخته می شدند؟

درخشش قرمز موشک ، بمب ها در هوا منفجر می شوند ،

یک شبه شواهد ارائه دهید که علم ما هنوز هم وجود دارد.

بگویید ، آیا آن بنر چشمک زن ستاره ای هنوز است

ای سرزمین آزاده ها و خانه دلیران؟

بعد از 6 ماه

طراحی خارجی – در شب

خوزه به آمریکا می رود. او یک زن جوان زیبا است که به تازگی برای روز ولنتاین تا روز یکشنبه 14 فوریه 2010 به خانه مادر ژوزه در لس آنجلس رسیده است.

خوزه

(لبخند)

سلام ، اسم من خوزه است! همانطور که می دانید ، این اولین جمله انگلیسی بود که در مورد 7 سال پیش وقتی از هندوراس به آمریکا آمدم آموختم. حال شما چطوره؟

ایالات متحده آمریکا

(بیرون رفت)

خوب کار می کنم مهره

وای ، چه پسر خوش تیپی در آن تاکسیدو است!

شما واقعاً یک ستاره فوق العاده هستید ، نه؟

خوزه

(مشاهده مستقیم)

ممنون از تعارف ، آمریکا.

دلیل اینکه من امشب خوب لباس می پوشم به خاطر توست.

در واقع ، این بهترین لباس تاکیدو من است و من فقط از آن برای موارد خاص استفاده می کنم. امشب ، من بهترین واقعه زندگی ام را دارم ، زیرا برای اولین بار در زندگی ام دوست دارم عاشق شوم.

ایالات متحده آمریکا

(غافلگیر شدن)

وای ، من حرفی برای گفتن ندارم. من فقط عاشق قلبم لال هستم. شما خیلی خوش تیپ به نظر می یاین – شما به نظر خیلی خوش قیافه هستین. من فرورفتگی و لبخندت را دوست دارم. لبخند شما مسری است. من از صحبت های شما خوشحالم

خوزه

(عاشقانه به نظر می رسد)

آمریکا ، تو زن رویاهای من هستی.

ایالات متحده آمریکا

(آرام و ماهی)

منظورت چیه؟

خوزه

(نجوا)

شما کسی هستید که سالها هر شب از خدا می خواهید. دعای من با این جملات آغاز می شود: پروردگارا ، من از آن زن خداپسندانه ای که برای من داری دعا می کنم. زنی با شخصیت نجیب ، وفادار و صمیمی ، یک نازنین واقعی ، باهوش ، باهوش ، گرم و سکسی. وای خدا ، من از خداوند بهترین زن برای تو را برای من دعا می کنم. بهترین در دنیا. هیچ چیز به جز خدای خوب.

ایالات متحده آمریکا

(لبخند)

خوب من مدت طولانی است که سعی می کنم با شما تماس بگیرم اما تلفن همراه شما کار نمی کند. من در آستانه رها شدن بودم زیرا اصلاً دسترسی به شما امکان پذیر نبود. هزار بار باهات تماس گرفتم. خوشحال شدم که امروز بالاخره موفق شدم با شماره تلفن خانه مادرتان به شما دسترسی پیدا کنم. خیلی سخت گرفتی مهره

خوزه

من کاملاً مسئول وجوه شخصی خود هستم و مسئولیت مالی پرداخت به موقع قبض های تلفن و سایر تعهدات مالی خود را دارم. تلفن همراه من ظرف 2 هفته دوباره فعال می شود. من همانطور که قبلاً به ایالات متحده آمدم بدون هیچ کلمه انگلیسی در دهانم متمرکز خواهم شد ، اما با عزم و گرسنگی برای یادگیری انگلیسی با گفتگو با همسایگان عزیزم در جنوب مرکزی لس آنجلس و رفتن به کتابخانه برای تحصیل در آزمون ASVAD و GED برای پیوستن به ارتش ایالات متحده و یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) در کالج Southwest لس آنجلس. با تشکر از صبر شما ، آمریکا ، و من می دانم که ما به یک دلیل اینجا هستیم.

ایالات متحده آمریکا

بله ، من موافقم که خدا نقشه فوق العاده ای برای ما دارد. من هنوز وقتی شما را در وستین ملاقات کردم یادتان هستم. تو روز من را شبیه ستاره فیلم و شخصیت پر زرق و برق خود کردی. عجب حضوری خوبه مثل خوزه. من جمله “سلام ، اسم من ژوزه است” را دوست دارم. در واقع ، من بارها و بارها آن را گفته ام و دوستانم همیشه متعجب هستند که چرا من مرتباً آن را می گویم.

خوزه

(خنده)

ها ها ها ها ها ها لول سلام ، اسم من خوزه است!

ایالات متحده آمریکا

(خنده)

ها ها ها ها ها ها ها ها بامزه ای خوزه

خوزه

(خنده)

این یک عبارت جذاب است. به زودی در هالیوود خواهد بود.

ایالات متحده آمریکا

(خنده)

فکر می کنم شما رقیب جدید دنزل واشنگتن و ویل اسمیت هستید ، ها؟

خوزه

(خنده)

من فقط خوزه یک فرد معمولی از جنگل های هندوراس ، یکی از کشورهای جهان سوم. خوب ، من به کشور مبدا خود بسیار افتخار می کنم ، این یک کشور پنج ستاره است. به همین دلیل شما امشب ، من می خواهم مطمئن شوم که سرویس پنج ستاره امشب را مستقیماً از قلب دریافت می کنید.

ایالات متحده آمریکا

(خنده)

هاهاها بیا حالا سوار ماشین شو پسر بامزه.

خوزه

(رومانتیک)

قبل از اینکه سوار ماشین آمریکا شویم ، می خواهم امروز یک روز ولنتاین را به شما تعجب آور ارائه دهم.

ایالات متحده آمریکا

(عجایب)

این چه تعجب خوزه؟

خوزه

(او را غافلگیر کن)

من این زیبا ترین گلها را دقیقاً برای شما در آمریکا پیدا کردم.

ایالات متحده آمریکا

(هیبت)

آه ممنون خوزه تعجبی ندارد که مردم با رفتارهای قدیمی و هیکل منحصر به فرد آمریکایی شما را به عنوان پسر جدید تمام آمریکایی صدا می کنند.

خوزه

(به سمت در بروید و در ماشین را باز کنید)

با تشکر از آمریکا برای این قرار عاشقانه.

ایالات متحده آمریکا

(اجباری)

من افتخار می کنم که اینجا در کنار خوزه هستم. من همان احساسی را دارم که تو با من داری. تو هم مرد رویاهای من هستی.

خوزه

(شاید)

من فقط داشتم گزارشی را می خواندم که سنت آگوستین به من داد. اینجوری برو امریکا. با دقت گوش دهید: “عشق به خودی خود دستاورد همه کارهای ما است. هدفی وجود دارد ؛ به همین دلیل است که به سمت آن می دویم و هرگاه به آن برسیم ، راحتی آن را پیدا خواهیم کرد.”

ایالات متحده آمریکا

(دمیده شده)

خداحافظ چه خوب نقل قول آیا می توانم آن نسخه را داشته باشم تا هر روز این نقل قول را بخوانم؟

خوزه

(فروتنانه دیده می شود)

بله ، آمریکا تمام آنچه متعلق به من است متعلق به شماست. بیایید برویم و این را در یک مکان امن نگه داریم.

ایالات متحده آمریکا

(شاید)

ممنون عزیزم. تو یک نمونه هستی.

خوزه

(اجباری)

آمریکا ، این اولین بار است که احساس راحتی می کنم. من عاشق تو هستم این اولین بار است که بالاخره عاشق می شوم. وقتی چهار ساله بودم ، پدر و مادرم از خانه خارج شدند. مادرم با سه فرزندش رفت. می دانی ، من بزرگترین هستم. من از این جدایی رنج زیادی کشیدم. به او این معنی را دادم که من هیچ ارزشی ندارم. می دانید که کاملاً بی ارزش است. من در تمام زندگی ام سخت تلاش کرده ام تا به جهانیان ثابت کنم که یک شخص هستم. از کودکستان تا UCLA ، من همیشه محبوب ترین بچه در مدرسه بوده ام و پسر طلایی یک دانش آموز مستقیم ، ورزشکار فوق العاده ستاره ، فعال ترین دانش آموز در مدرسه بود. من فقط این کار را کردم تا جبران کنم که بی ارزش هستم. گرچه همه من خیلی دوستش داشتم. من هرگز فرصتی برای برقراری روابط واقعی و واقعی با انسانهای دیگر نداشته ام. من هیچ رابطه عاشقانه و صمیمی واقعی با زنی ندارم که واقعاً او را از قلب ، ذهن و روحم دوست داشته باشد تا اینکه با شما آشنا شدم. من توانستم رابطه خود را با پدرم کامل کنم و هنوز هم تمام تلاش خود را می کنم تا تمام روابطم در زندگی ام کامل شود. من می خواهم همه روابطم کامل و کامل باشد. بنابراین برای اولین بار در زندگی ام ، آمریکا احساس آزادی می کنم.

ایالات متحده آمریکا

(گریان)

وای ، من افتخار می کنم که یکی برای تو باشم ، خوزه.

خوزه

(گریان)

من راحتم ، آمریکا. جایی برای رفتن نیست. من به امتیازات بیشتر ، جوایز ، تقدیر و تمجید احتیاج ندارم. من به شهرت احتیاج ندارم نیازی به تأیید ندارم من به چیزی نیاز ندارم. تنها چیزی که می خواهم عشق است.

ایالات متحده آمریکا

(گریان)

تو الان داری خوزه تو تمام عشق من به توست.

خوزه

(گریان)

بیا پیش من ، آمریکای عزیز.

ایالات متحده آمریکا

(او دستانش را به آغوش باز می کند)

هوم بوی خیلی خوبی داری ، آجیل. من عاشق بوی قفسه سینه تو هستم.

خوزه

(لبخند)

ممنون آمریکا. این یک هدیه از طرف مادرم است. این ادکلن را برای زمان ، مکان و رویداد مناسب ذخیره کنید.

رالف لورن است. اولین بار است که از آن فقط برای شما استفاده می کنم عزیز.

ایالات متحده آمریکا

(لبخند)

خیلی ناز هستی مهره می خواهم تو را در دستان خود نگه دارم و برای همیشه در آغوش بگیرم. شما بسیار خوش تیپ هستید و من بدن عضلانی شما را دوست دارم. شش دسته گل گرفتی ، ها؟

خوزه

(صحبت فروتنانه)

همانطور که می دانید ، من هفت ساعت در روز برای تجربه LA GALAXY خود تمرین می کردم و هنوز هم رویای بازی در تیم فوتبال مردان آمریکا را در حالی که مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری انجمن دانشجویان آمریکا را در واشنگتن دی سی انجام می داد ، داشتم. برای حمایت از خانواده های جانبازان آمریکایی ما با کمک مالی با سازمان غیر انتفاعی “پشتیبانی از نیروهای ما”

ایالات متحده آمریکا

(لبخند)

می دانم که خواهی کرد عزیزم تو را در دعاهایم نگه می دارم.

خوزه

(اجباری)

تو ملکه قلب من ، امریکا هستی. تو معامله واقعی زندگی من هستی. عشقم پیش من بیا و قول می دهم تمام آنچه را که دارم به تو بدهم. تمام رویاهای شما اکنون به حقیقت پیوسته اند زیرا من در اینجا هستم تا از شما پشتیبانی کنم.

ایالات متحده آمریکا

(پشتیبانی می کند)

من می دانم (خوزه) شما رویاهای زیبا زیادی دارید

خوزه

(شیوا)

یکی از زیباترین آرزوهایی که من مانند همه کودکان دنیا می بینم این است که برای اولین بار در تاریخ بشریت در جهان صلح داشته باشم. من مانند جان اف. همه رهبران جهان را در دعا خواندم تا از صلح طرفداری و مذاکره کنند. کندی هنگامی که در دهه 1960 درباره صلح بر سر موشک های کوبا مذاکره کرد. من قاطعانه به رویای زیبای خود بسیار عمیق در رویای آمریکایی که از سال 1776 آغاز شد ، اعتقاد دارم که روزی ، همه ملت ها با یکدیگر در صلح خواهند بود تا به وعده های زندگی ، آزادی و جستجوی خوشبختی همه برای آمریکا عمل کنند. بزودی یک زمان صلح برای همیشه وجود خواهد داشت. زنان و مردان ما در نیروهای مسلح ایالات متحده با خیال راحت و پیروزمندانه به خانه برمی گردند ، زیرا می دانند که در سراسر جهان برای همیشه یک زمان صلح خواهد بود. این به لطف خداوند متعال یک رویا است که به حقیقت پیوسته است.

ایالات متحده آمریکا

(شاید)

خوزه در همان رویای ایجاد صلح در جهان برای اولین بار در تاریخ خواب می بیند. من فکر می کنم این رویای همه افراد در قرن 21 است.

خوزه

(مکالمه اسپانیایی)

آرامش در این دنیا عشق من.

ایالات متحده آمریکا

(نمی فهمم چه می گوید)

چی میگی مهره؟ من اسپانیایی صحبت نمی کنم

خوزه

(به انگلیسی صحبت کن)

آرامش در این دنیا عشق من.

ایالات متحده آمریکا

(گرفته شده)

خوزه حالا مرا می بوسد.

خوزه

(رومانتیک)

اگر اکنون تو را ببوسم ، آمریکا ، متوقف نخواهم شد و هرگز برای یک شام عاشقانه به مقصد نخواهم رسید.

ایالات متحده آمریکا

(رومانتیک)

اینجا هیچ مقصدی وجود ندارد. من به وضوح خوزه گفتم. جایی برای رفتن نیست. اینجا و اکنون همه چیز موجود است. مرا ببوس لطفاً مثل اینکه فردایی وجود ندارد.

خوزه

(رومانتیک)

ممنون که عمیقاً مرا بغل کردید. من عاشق شده ام.

ایالات متحده آمریکا

(بوسیدن خوزه)

دوستت دارم خوزه

خوزه

(دیوانه وار عاشق)

من هم دوستت دارم آمریکا. تو معامله واقعی زندگی من هستی. تو ژولیت هستی

ایالات متحده آمریکا

(لبخند)

تو رومئو خوزه.

آمریکا و خوزه با عشق فراوان یکدیگر را می بوسند.

دنبال کردن…

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا