دنیای وب

داستانهای موفقیت Melaleuca: چگونه بعدی باشیم

Melaleuca در صنعت بهداشت و سلامتی فعالیت می کند و اگرچه به نظر می رسد دارای محصولات ممتازی است ، اگر می خواهید یکی از داستانهای موفقیت آتی Melaleuca باشید ، فقط به محصولات خوب و یک برنامه جبران دقیق احتیاج دارد. این کار برای هر کسی که واقعاً بخواهد در صنعت بازاریابی شبکه موفق باشد ، این کار را انجام خواهد داد.

1. یک پنجم توجه خود را بر آموزش افراد جدید برای استخدام آنها متمرکز کنید. یکی از جنبه های چالش برانگیز در بازاریابی شبکه می تواند ایجاد تعادل بین تمرکز بیش از حد بر افراد جدید در تجارت شما باشد و کافی نیست دلیل این استقبال به عنوان شغلی است که مهارت های مدیر عامل را مطالعه می کند. بیشتر آموزش های شما باید در مورد روشهای اثبات شده مراقبت از توزیع کنندگان جدید در Melaleuca و ایجاد داستانهای موفقیت جدید از Melaleuca باشد ، با توجه به اینکه این خون حیات کل مشاغل شماست.

2- چهار پنجم یا بیشتر توجه خود را به مراقبت از توزیع کنندگان جدید Melaleuca متمرکز کنید. هر آنچه را که در تیم خود دارید متمرکز خواهید شد. اگر استخدام شوید ، همین کار را خواهند کرد. اولین قدم برای ساختن داستان های موفقیت آمیز Melaleuca و تیم شما تولید شخصی کافی است ، بنابراین نمونه ای را برای دنبال کردن دیگران فراهم می کنید.

3. بگذارید درصد باقی مانده از وقت شما فقط روی جزئیات متمرکز شود و از بقیه منابع خارجی برای افراد تواناتر استفاده کنید. این یکی از مهمترین کارهایی است که رهبران در Melaleuca انجام می دهند ، و کسانی که می خواهند داستان های موفقیت واقعی در Melaleuca ایجاد کنند ، این را می دانند. رهبران با اجازه شرکت و تیم پشتیبانی مشتری جزئیات پردازش را روی تولید متمرکز می کنند. شما نمی توانید همه کارها را انجام دهید ، بنابراین وقت و تلاش خود را در تلاش نکنید. بخشی از رهبر بودن ، دانستن چگونگی تفویض تور است – هر کاری که هر کس می تواند انجام دهد ، و هر کار دیگری که باید انجام دهید.

واقعیت موجود در تبدیل شدن به یکی از داستانهای موفقیت بعدی Melaleuca

توجه داشته باشید که 99٪ از همه توجه شما به فعالیتهای تولیدی است که درآمد نهایی شما را افزایش می دهد. اگر قصد ایجاد درآمد دراز مدت را دارید و همچنان باید بمانید و به توزیع کنندگان Melaleuca آموزش دهید باید به بازاریابی شبکه ای متمرکز شوید تا با تولیدی بودن ، به موفقیت های بعدی Melaleuca تبدیل شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا