دنیای وب

داستان های موفقیت MLM و صفحات فیس بوک

اگر هنوز داستانهای موفقیت MLM خود را در صفحات فیس بوک خود به اشتراک نگذارید ، فرصت های از دست رفته را از دست می دهید. موفقیت شما می تواند مشتریان بالقوه را القا کند و به آنها کمک کند تا اقدامی انجام دهند. فیس بوک ابزار دیگری برای برقراری ارتباط با چشم اندازهای شما و کمک به آنها در یادگیری بیشتر درباره شما و تجارت شما است. این ابزار ایده آل نیست ، اما ابزاری است که نباید توسط شرکتهای MLM نادیده گرفته شود. در حالی که در آنجا رقابت وجود دارد ، درست مثل هرجای دیگر ، تلاش و زمانی که برای صفحات اجتماعی خود اختصاص می دهید می تواند در طولانی مدت نتیجه دهد.

داستانهای موفقیت MLM خود را در فیس بوک به اشتراک بگذارید

صفحات فیس بوک بستر مناسبی برای به اشتراک گذاشتن داستان های موفقیت در امتیازات شما هستند. برای ارائه به مخاطبان خود دو گزینه وجود دارد. یک راه از طریق متن ، گرافیک ، تصاویر ، صدا و حتی فیلم است. برای کمک به دسترسی به دنیای فیس بوک می توانید از ترکیبی استفاده کنید. محدود به یک قالب محتوا نباشید. بعضی از افراد به فیلم ها ، دیگران به گرافیک و متن پاسخ بهتری می دهند. مخلوط کردن می تواند به شما در دستیابی به نتایج بهتر در هنگام انتشار مطالب کمک کند. میزان مشارکت مخاطبان خود را کنترل کرده و برنامه تجاری خود را تنظیم کنید. اگر احساس می کنید تصاویر و متن بهتر از فیلم ها کار می کنند ، به دنبال این قالب بروید.

برنامه سازگار برای شبکه های اجتماعی ، به ویژه برای صفحات در فیس بوک مهم است. داستان های موفقیت در حق رای دادن شما باید طبق یک برنامه منظم منتشر شوند. این بدان معنی است که می دانید چند بار می خواهید داستان های خود را به اشتراک بگذارید ، در چه قالبی و در چه قالبی می خواهید آنها را به اشتراک بگذارید. اگر از نحوه ادامه کار مطمئن نیستید ، هفته ای یکبار و بیشتر از 2 داستان سعی نکنید. اکنون فقط باید قالب را بدانید. پس از بازیابی داده ها ، می توانید در برنامه اشتراک گذاری تغییراتی ایجاد کنید.

پیوند دادن از داستانهای موفقیت MLM خود به صفحات مهم

داستان های موفقیت MLM شما طعمه ای برای جذب چشم انداز به وب سایت شما است. حتماً پیوند صحیح هر داستان را اضافه کنید. تمام محتوایی که به اشتراک می گذارید باید به صفحات شما از یک نوع یا نوع دیگر باشد. این یک شکل رایگان از تبلیغات است. بسیاری پیوندها را اضافه نمی کنند و تعجب می کنند که چرا فاقد بازدید و موفقیت هستند. مراقب باشید پیوندهای زیادی نیز اضافه نکنید – فقط برای هر داستانی که به اشتراک می گذارید از یک پیوند استفاده کنید. این امر امکان پیگیری اطلاعات از طریق مشتریان بالقوه را آسان می کند. در صورت نیاز می توانید بعداً پیوندها را تغییر دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا