دنیای وب

داشتن شنونده پادکست مانند اولین قدم های دوست یابی است

داشتن شنونده پادکست مانند اولین قدم های دوست یابی است

بسیاری از افراد از پادکست خود به عنوان راهی برای تولید Lead استفاده می کنند. این قصد هیچ مشکلی ندارد. اما بسیاری از بازاریابانی که از پادکست خود به این روش استفاده می کنند کاملاً اشتباه می کنند.

فکر کنید مثل این که از یک قرار ملاقات بپرسید. شما کورکورانه به شخصی نزدیک نمی شوید و نمی پرسید: “آیا دوست داری ازدواج کنی؟” شما در حال قدم زدن نیستید و نمی گویید ، “هی ، بیایید با هم قرار بگذاریم و ببینیم آیا در آینده با چیز دیگری سازگار هستیم …”

آهسته برو شما فقط با صحبت کردن در حال ایجاد رابطه هستید. مقدمه ای ایجاد کنید مکالمه ای بسازید و به آرامی به طرف مقابل اجازه دهید تا کمی از شما باخبر شود.

فقط هنگامی که به نظر می رسد یک علاقه مشترک قدم اول را برمی دارد ، “آیا می توانم شماره تلفن شما را داشته باشم؟” این مسأله مهمی است! اگر شخص مقابل بگوید “بله” و شماره تلفن خود را به شما بدهد ، چه چیزی می گوید؟ آنها به شما اجازه می دهند با آنها تماس بگیرید.

بلافاصله با آنها تماس نگیرید و از آنها بخواهید با شما ازدواج کنند!

شما فقط اجازه تماس با آنها را دارید.

شما هنوز از آنها در یک تاریخ نخواهید بیرون!

شما باید مکالمه را بسازید. شاید چند تماس تلفنی داشته باشد و سپس در یک قرار ملاقات از آنها بخواهید. و بگذارید از آنجا بسازد!

دقیقاً همان کار را می کنید با انتقال شخصی از یک شنونده به عضو شدن در لیست ایمیل خود. وقتی برای پیشنهاد رایگان شما ثبت نام می کنند ، به شما اجازه می دهند در ارتباط باشید.

این هست!

بنابراین ، چند مخاطب بعدی باید آنها را “فکر” کند که فکر می کنند ممکن است چیزی وجود داشته باشد که برای “شناختن” کمی بیشتر وقت بگذارید. درست مثل این که قبل از خواستگاری از دوست دختر / دوست دختر بالقوه خود چندین بار تماس بگیرید.

اگر مستقیم از “بیایید با هم قرار بگذاریم” بروید و شب را با عبارت “بیایید ازدواج کنیم و بچه های زیادی داشته باشیم” به پایان برسانید ، احتمالاً قرار دیگری نخواهید داشت!

قبل از اینکه این اتفاق بیفتد ، شما باید در آن رابطه رشد کنید. به مرور ارزش و اعتماد بسازید. تا زمانی که مشخص شود این رابطه برای هر دوی شما مفید است.

این همان روشی است که شما شنونده پادکست خود را تا زمانی که مشتری نمی شوید حرکت می دهید. شما مدام آنها را “واو” می کنید و اثبات می کنید که آنها چقدر برای شما ارزش قائل هستند. پس از آن ، روزی فرا می رسد که آنها را به سطح بعدی می رسانند.

در قرار ملاقات ، ممکن است “اولین بوسه” شما باشد.

وقتی شنونده را به عضویت در لیست خود (مجوز تماس با او) سوق می دهید ، سپس یک تاریخ دیگر (یک پیشنهاد رایگان دیگر برای ساختن ارزش) و در آخر “اولین بوسه” ، فروش کمی خواهد بود.

هیچ چیز عظیم نیست شما به دنبال این نیستید که در طولانی مدت آنها “با خود به رختخواب بپرند”.

فقط یک چیز ساده این می تواند یک محصول 7 دلار یا یک کتاب 27 دلاری باشد. در این مرحله مهم نیست مگر آنها! این باید چیزی باشد که برای علت آنها ارزش ایجاد کند و ارزش ادراک شده برای روابط را افزایش دهد.

بلافاصله سعی نکنید آن را به چیز بزرگتری بفروشید! این می تواند مانند رفتن از اولین بوسه به تلاش برای “ایجاد یک حرکت” باشد.

همانطور که هست فرود بیاورید. این نشانه اعتماد به نفس است. این اعتماد را سلب نکنید.

محصولی را که آنها خریداری کرده اند بلافاصله معرفی کنید. هیچ سوالی یا فروش دیگری وجود ندارد.

طی چند روز آینده به آنها بگویید که چقدر از اعتماد به نفس آنها قدردانی می کنید و امیدوارید محصول به نفع آنها کار کند. اگر سوالی دارند اجازه دهید با شما تماس بگیرند.

از این مرحله برای افزایش ارزشی که در نظر آنها دارید استفاده کنید. آنها شروع به درک شما به عنوان شخصی می کنند که مراقب است و نه فقط برای یک نتیجه سریع! این در روابط مهم است!

در طی چند هفته ، می توانید آنها را به آرامی وارد یک برنامه آموزشی ویترین کنید. اگر آنها در ابتدا امتناع کنند ، خوب است! شما فقط باید برگردید و به آنها در سطحی که در آن هستند کمک کنید. هر چند هفته ، یک برنامه آموزشی جایگزین ارائه دهید.

اغلب اوقات ، تلاش سوم چهارمین تلاش است که موفق می شود. پس تسلیم نشو

با توجه به رابطه ای که شما در حال انتقال شنونده به مشتری با توجه به دوست یابی دارید ، منطقی نیست که بهترین کار کاهش سرعت باشد.

چه تعداد بازاریاب می خواهند از “سلام” به روابط صمیمی “یک شب” بروند؟ آیا تعجب آور است که چرا آنها “کیسه های مرطوب” محسوب می شوند؟ آنها فقط علاقه مند به “ایستگاه های یک شب” هستند و سپس به سراغ نفر بعدی می روند.

این نوع ارزش درک شده را تولید نمی کند. شما باید به عنوان معلمی شناخته شوید که به مردم اهمیت می دهد. این شهرت بزرگی است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا