دنیای وب

دامنه های جهانی بین المللی – موافقان و مخالفان

شما به احتمال زیاد این مقاله را می خوانید زیرا در حال تحقیق درباره ادعای بین المللی حوزه های جهانی هستید. من می بینم که بسیاری از افراد از افرادی که قصد پیوستن به این فرصت را دارند اتفاق می افتد اما با این وجود می خواهند بدانند که آیا این معامله واقعی است. ابتدا اجازه دهید به شما بگویم قبل از پیوستن به هر فرصتی ، با انجام مراقبت های لازم ، کار درستی انجام می دهید. بسیار مهم است که هر شرکتی را که می خواهید به آن بپیوندید جستجو کنید. اما قبل از اینکه حتی فرصتی برای تماس با این شرکت فریبنده پیدا کنید ، باید واقعاً عمیق تر شوید و همه موارد مربوط به آن را در نظر بگیرید.

دامنه های جهانی بین المللی اساساً شرکتی است که فرصت خرید نام دامنه های .WS را فراهم می کند زیرا صاحب حقوق آن است. آنها مستقر در کارلسباد ، کالیفرنیا هستند که دفاتر ، خدمات مشتری و غیره آنها هستند. آنچه من متوجه شده ام این است که بسیاری از افراد هنگام پیوستن به یک شرکت تمایل به شکست دارند و این تفاوتی ندارد.

خواه این فرصت را تبلیغ کنید یا فرصت دیگری ، مجبورید با آن به عنوان یک تجارت برخورد کنید. بسیاری از بازاریابان شرکت های وابسته فکر می کنند که به سرعت درآمد کسب خواهند کرد و هیچ کاری انجام نمی دهند. این طرز فکر اشتباه است و یکی از اصلی ترین دلایلی که مردم دوست دارند در مورد این شرکت بد جیغ بزنند. بگذارید به شما بگویم ، به اندازه GDI تعداد زیادی شرکت در آنجا وجود نداشتند. آنها از سال 1999 وجود داشته و برنامه وابسته را از سال 2004 آغاز کرده اند.

چیزی که من در مورد این شرکت دوست دارم این است که شما می توانید به صورت رایگان شروع به کار کنید و در واقع این فرصت را به شما می دهند که تمام مواد بازاریابی و هر آنچه را که نیاز دارید آزمایش کنید. این بسیار قدرتمند است زیرا در واقع شما خواهید فهمید که می خواهید با او بمانید و آیا ارزش این را دارد یا نه. از آن به بعد ، هر ماه 10 دلار با همه چیز در نظر گرفته شده است.

بنابراین وقتی می شنوید شخصی از دامنه های جهانی بین المللی فریاد می زند ، می دانید که آنها به احتمال زیاد آنچه را که برای موفقیت لازم بود ، نداشتند و می خواستند انگشت خود را به سمت شرکت نشان دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا