دنیای وب

دامنه های گوگل ادو را چگونه ارزیابی می کنید؟

در دنیای سئو ، دامنه .EDU قدرت زیادی دارد. در واقع ، هر URL دامنه .EDU مرتبط با آن در رتبه بندی موتور جستجوی ارگانیک آنها ارتقا می یابد فقط به این دلیل که دامنه .EDU با آنها مرتبط است.

از دیدگاه موتور جستجو ، پیوند .EDU به سایت شخص ثالث اعتبار و اعتبار می بخشد. این امر در بین بازاریاب های موتور جستجو کاملاً شناخته شده است.

اما در حالی که برخی ممکن است تصور کنند که گوگل عملاً به این نوع پیوندها فقط به دلیل دامنه های .EDU ارزش قائل است ، اما هیچ مدرکی برای آن وجود ندارد – در واقع ، کارمند Google ، جان مولر ، در واقع اخیراً در گروه Google درست عکس این مطلب را نوشت: “به طور کلی ، می خواهم اضافه کنم که پیوندها از دامنه های EDU به طور کلی اعتبار بیشتری از Google کسب نمی کنند” میگه

بک لینک چگونه EDU را ارزیابی می کند؟

ارزش واقعی پیوندهای .EDU از همان مکان بسیاری دیگر از سایتهای معتبر در وب ناشی می شود. معمولاً سایت های دارای دامنه EDU از اعتبار و اعتبار بالایی برخوردار هستند زیرا مدت هاست که وجود داشته و دارای سایت های بسیار با کیفیت و قابل اعتمادی هستند که به آنها نیز پیوند می یابند ، بنابراین ارزش واقعی به طور مستقیم به دلیل دامنه .EDU حاصل نمی شود بلکه به دلیل دامنه های مورد اعتماد هستند.

هرزنامه را به دامنه های .EDU ارسال نکنید

با توجه به ارزشی که پیوندهای .EDU به سایر وب سایت ها می دهند ، هر روز توسط شرکت های غیر معتبر سئو یا فقط شرکت های عادی در مورد انواع موضوعات بمباران می شوند ، حتی به سایت مرتبط نیستند. این شرکت ها اغلب سعی در ارسال نظرات هرزنامه دارند و یا می خواهند پیوندهای خود را مبادله کنند (توجه داشته باشید! Google از نظر فنی اجازه پیوندهای پولی را نمی دهد و افراد را به دلیل این امر تخفیف می دهد / مجازات می کند ، اما این امر اغلب اتفاق می افتد و اگر پیوندها به وضوح پرداخت نشوند ، همیشه جریمه نمی شوند).

چگونه می توان از دامنه های EDU بک لینک گرفت

اگر می خواهید یک بک لینک EDU داشته باشید ، هرزنامه یا تبادل لینک راهگشا نیست. استفاده از این روش ها باعث اتلاف انرژی می شود و ممکن است توسط Google جریمه شوید (به طور کلی از طریق تبادل لینک).

با این حال ، اگر اطلاعات ارزشمندی تولید کنید ، یا در موقعیت های مختلف ، که حوزه مورد علاقه آنها است ، با آنها شریک شوید ، ممکن است بک لینک به عنوان یک قسمت طبیعی از آن شرکت باشد. متناوباً ، می توانید با ایجاد بورس تحصیلی برای دانش آموزان مدرسه ارزش قائل شوید. سپس ممکن است از آنها یک بک لینک .EDU دریافت کنید.

مرجع دامنه توضیح داد

معیارهای Domain Authority در ده ها سیستم عامل SEO و بازاریابی اینترنتی ادغام شده اند. Domain Authority معیار محاسبه شده ای برای احتمال رتبه بندی یک دامنه مشخص در نتایج جستجوی Google است. به عنوان ابزارهای معتبر برای اقتدار دامنه ، می توانم Ahrefs و Moz Rank – Moz Toolbar را ذکر کنم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا