دنیای وب

دانشگاه ثروتمند – دقیقاً چه سهامداری ثروتمند است؟

دانشگاه وابسته ثروتمند به یک مرکز در حال گسترش سریع یادگیری و بازاریابی آنلاین تبدیل شده است. این نخستین بار تقریباً پنج سال پیش در سال 2005 توسط دو میلیون بازاریابی آنلاین کایل و کارسون آغاز شد. خیلی سریع به یکی از مکانهای اصلی یادگیری تبدیل شد.

این مکان خبری نیست که افراد جدی بتوانند ترفندهای بازاریابی آنلاین را از بازاریابان و صدها منبع ایجاد شده توسط مالکان بیاموزند.

همچنین حدود 12 ابزار مختلف بازاریابی آنلاین را در اختیار اعضا قرار می دهد که از طریق آنها می توانید کمپین ها را از ابتدا تا انتها پیاده کنید. برخی از ابزارهای موجود شامل سازنده وب سایت ، ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ، ابزار نوشتن مقاله ، ابزار جاسوسی و غیره است. با استفاده از این ابزارها ، تقریباً می توانید کاری را انجام دهید که برای موفقیت در حرفه آنلاین خود انجام دهید.

عضویت مرفه همچنین شامل میزبانی رایگان نامحدود با پهنای باند نامحدود است. این بدان معنی است که شما یک راه حل کامل میزبانی وب سایت نیز دارید.

شاید مفیدترین ویژگی Wealthy Affiliate تالار گفتمان باشد. این انجمن بسیار مشهور است. این بیش از 350،000 شغل دارد. به عنوان یک عضو ، می توانم بگویم که همه افراد در تالار گفتگو همیشه آماده کمک به تقریباً در هر موضوع هستند. افرادی هستند که می توانند شما را در مورد مسائلی مانند ساخت وب سایت ، بهینه سازی PPC ، ناشناس بودن و غیره راهنمایی کنند. فقط فریاد بزنید و شخصی خواهد بود که به شما کمک کند.

اگر به دنبال کسب درآمد آنلاین بوده اید ، شرکت ثروتمند سرمایه گذاری بسیار عاقلانه است زیرا از سال گذشته دیدم که بسیاری از افراد با کمک ابزار و منابع آموزشی موجود در منطقه عضو ، زندگی سالم آنلاین را آغاز می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا