دنیای وب

دانشگاه Arbon – آنچه واقعاً از دانشگاه Arbonne یاد می گیرید

دانشگاه Arbonne پورتالی آنلاین است که Arbonne International برای آموزش مشاوران مستقل خود از آن استفاده می کند. این یک مکان “همه در یک” برای افرادی است که در حال رشد مشاغل هستند تا در مورد محصولات ، خدمات ، غرامت ، مشوق ها و تاریخچه شرکت ها – همه چیز در مورد آربون – اطلاعات کسب کنند.

به عنوان یک مشاور آزاد ، چند نکته وجود دارد که باید در مورد Arbonne U درک کنید:

1. دانش محصولات – مجموعه دانش محصولات آنها تمام جزئیاتی را که ممکن است بخواهید بدانید (و برخی از جزئیاتی که نمی خواهید بدانید) درباره خط تولید آنها به شما می گوید. آنها به طور جزئی در مورد عوامل خارجی در روند پیری ، متغیرهای مختلفی که در پیری نقش دارند و چگونگی رسیدگی محصولاتشان به این مسائل بحث می کنند. همچنین توضیحات کاملی در مورد خطوط مختلف محصول ، اینکه هر کدام برای چه طراحی شده اند و نحوه مطابقت آنها با مشتریان خود ارائه می دهد.

2. اطلاعات شرکت – Arbonne U همچنین اطلاعات فوق العاده زیادی در مورد خود شرکت ارائه می دهد. آنها تاریخچه خود ، محل فعالیت خود را به عنوان یک شرکت توصیف می کنند و اکنون کجا هستند. نکته بسیار خوب برای مشاوران جدیدی که با آربون آشنا نیستند.

3. بازاریابی و توسعه تجارت – این پورتال همچنین شامل اطلاعات زیادی درباره روش “برنامه مهمانی” است ، جایی كه مشاور موظف است مهمانی های خانگی را برگزار كند و “بازاریابی گرم” را كه بازاریابی برای دوستان و اعضای خانواده است ، انجام دهد.

این نوع بازاریابی سریعترین راه برای جذب 2 سازنده تجارت و 3 مشتری به حساب کاربری شماست – اما متأسفانه ، برای بسیاری از مشاوران این کار متوقف می شود زیرا آنها هیچ راهکاری غیر از این برای رشد کسب و کار نمی دانند.

دانشگاه آربون مکانی عالی برای شروع کار است – اما برای رشد طولانی مدت ، بازاریابی هدفمند روشی برای جلب نظر مردم و تحقیق در مورد انواع محصولات و خدمات ارائه شده شما است. این یک مدل بسیار موثر برای موفقیت طولانی مدت است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا