دنیای وب

دانش اولیه بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته مفهومی است که به سایر وب سایت های تجاری و کاربران اینترنت امکان می دهد تجارت شما را با پایگاه کاربری جدید بازاریابی کنند. بازاریابی وابسته یک مفهوم کاملاً جدید نیست و هنوز در مرحله رشد است ، این یک صنعت پر رونق است که هم برای شرکت ها و هم برای افراد پتانسیل سود ایجاد می کند.

بازاریابی شرکت های وابسته به دلایل زیر به یکی از محبوب ترین راه ها برای شروع کسب درآمد آنلاین تبدیل شده است:

1. شما نیازی به خرید هیچ محصولی ندارید

2. لازم نیست موجودی انبار را ذخیره کنید

3. برای عضو شدن در شرکت نیازی به پرداخت هزینه نیست

4. آمادگی فوری

با این حال ، به سادگی راه اندازی یک برنامه وابسته ، جریان نقدی مورد نظر شما را تأمین نمی کند. وقتی ترافیکی به وب سایت شما وارد نشود ، برای شما درآمدزایی نخواهد داشت. با تلاش بیشتر در زمینه اجرای تکنیک هایی برای جابجایی بازدید به وب سایت یا پیوند وابسته ، شانس شما برای درآمدزایی بیشتر است.

جمله معروف “پول در لیست است” به دلیل منطقی بودن این روش بازاریابی محبوب است. همیشه بازاریابی برای مشتریان فعلی و ادامه جستجوی مشتریان جدید آسان تر است. یک لیست ایمیل هدفمند از افرادی که آماده دریافت پیام های بازاریابی برای محصولات شما هستند ، ایجاد کنید.

این بزرگترین سرمایه شما برای تجارت شما خواهد شد.

برای کسب دانش و مشاوره بیشتر ، وبلاگ های مربوط به رشته خود را بخوانید. با خواندن برترین وبلاگ نویسان مرتبط با محصول وابسته خود به روز باشید. متأسفانه ، همانطور که از نظرسنجی مشخص شد ، 38.5 درصد از بازاریابان وابسته که پاسخ می دهند برای بهبود عملکرد خود وبلاگ نمی خوانند.

از بین راههای مختلفی که بازاریابی وابسته می تواند درآمد شما را افزایش دهد ، SEM مرتبط است. هرچه رتبه بندی جستجوی شما بیشتر باشد ، بازدید بیشتری را به خود جذب خواهید کرد. علاوه بر این ، این باعث افزایش ارزش سایت برای بازاریابان می شود.

بازاریابی وابسته نه تنها توسط افرادی که می خواهند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند بلکه توسط شرکت های بزرگتر نیز استفاده می شود. برخی از شرکت ها برنامه های بازاریابی وابسته مانند Amazon Books را دارند. با این حال ، اکثریت قریب به اتفاق از شخص ثالثی استفاده می کنند ، که همان Affiliate Solution Provider (ASP) است.

به بیان ساده ، بازاریابی وابسته سیستمی است که به شما امکان می دهد محصولات دیگران را برای کارمزد از پیش تعریف شده بفروشید.

1. این تجارت شخصی شما در اینترنت می شود

2. لازم نیست محصولات خود را برای فروش ایجاد کنید

3. شما رئیس خود هستید

وب 2.0 زمینه جدیدی از فرصت ها و امکانات را برای بازاریابان وابسته ایجاد می کند. بازرگانان از نحوه برخورد با شبکه های اجتماعی و وب 2.0 کاملاً ترسیده اند. شرکت های وابسته نیستند. از این رو ، فرصت ها بی پایان هستند و زمان آن فرا رسیده است که به حوزه بازاریابی شرکت های وابسته خود بپردازید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا