دنیای وب

دانش "چرا" از پادکست شما

اگر از سازنده پادکست معمولی بپرسید “چرا” او پادکست را انجام می دهد ، بسیاری از آنها به شما جمله کلی می دهند “من پیام هایم را با دنیا به اشتراک می گذارم.” اما این واقعاً “دلیل” سفر پادکست آنها را پاسخ نمی دهد.

اگر کسی می خواهد “پیام خود را” با جهان به اشتراک بگذارد ، چرا وبلاگ ننویسید؟ چرا رادیو نیست؟ چرا تلویزیون نیست؟ چرا پادکست ها را به عنوان مکان خود انتخاب کردند؟

حالا بگذارید همین سوال را از شما بپرسم؟ چرا پادکست می کنید؟

آیا می توانید به این سوال پاسخ دهید؟ چرا پاسخ این سوال اینقدر مهم است؟

در فضای باریکی که اینجا دارم ، بگذارید سعی کنم اهمیت درک شما از “چرا” پادکست ها را توضیح دهم.

پخش نوعی از برنامه رادیویی شخصی شما است. این فقط صوتی است (پادکست های ویدیویی وجود دارد ، اما تعریف فنی پادکست فقط صوتی است. بیشتر پادکست ها ماهیت صوتی دارند).

از آنجا که هیچ ویدئویی وجود ندارد ، یک پادکست ساز موفق باید یک رسانه ارتباط صوتی عالی باشد. همه ما خطبه هایی را شنیده ایم که ما را خسته کرده و ما را به خواب می برند. پادکست ساز موفق می تواند داستانی را با کلمات تعریف کند. ناشر باید بتواند شنونده را به داستان بکشاند و شنونده را بخشی از داستان کند!

معمولاً یک ناشر پادکست که «دلیل آن» را بفهمد ، در تفسیر خود واژه های «قصه گفتن» را در جایی گنجانده است. به عنوان مثال ، پادکست من در مورد کمک به نویسندگان مسیحی و تأثیرگذارهای تجاری است که می گویند این داستان چگونه آنها با کارهایی که روزانه انجام می دهند بر جهان تأثیر می گذارند.

توجه کنید ، من به آنها کمک می کنم تا “داستان را برای جهانیان تعریف کنند”. این “من” نیست که داستان را می گوید. به آنها اجازه دهید داستان خود را تعریف کنند. من مجری هستم.

سازندگان پادکست هستند که خود قصه گویان بزرگی هستند. بسیاری از آنها مهمان برنامه خود نیستند زیرا آنها قادر به تعریف داستان خود هستند. دیگران به دنبال کسی (شاید) هستند تا به آنها کمک کند داستان خود را به اشتراک بگذارند!

“دلیل” خود را برای خواستار پادکست مشخص کنید و اینکه این تحقق به شما کمک می کند راهی را که می خواهید دنبال کنید برنامه ریزی کنید. آیا می خواهید داستان خود را بگویید یا می خواهید به دیگران کمک کنید تا داستان خود را بازگو کنند؟

این همان چیز نیست. اما به شما کمک می کند تا با پادکست خود تمرکز و موفقیت بیشتری کسب کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا