کتاب و رمان

دانلود رمان دختر خوب نیلوفر قائمی فر pdf

تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۳۶۲۳۹۰

لیست رمان های نیلوفر قائمی فر و منبع سایت دانلود رمان های جدید

گروه فرهنگ و هنر:
سایت برای دانلود رمان های جدید
در سطح اینترنت سایت های زیادی برای دانلود pdf رمان رایگان وجود دارد. با یک نگاه گذرا انواع سایت ها را مشاهده می کنید. نکته مهم در دانلود رمان رایگان کامل بودن و خوانا بودن رمان است. سایت های زیادی هستند که خدمات دانلود رمان را به صورت رایگان ارائه می دهند ولی در این میان تعداد کمی از سایت ها هستند که به صورت کامل و جامع رمان ها را پوشش می دهند.

سایت نایس رمان Niceroman.ir فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرد که تاکنون بیش از 300 رمان عاشقانه ، اجتماعی، تاریخی، ایرانی و خارجی را پوشش داده است. این سایت در این مدت زمان کوتاه یکی از بهترین منابع دانلود رمان رایگان است. یکی از ویژگی هایی که این سایت را از سایت های دیگر متمایز می کند این است که شما با ورود به سایت به راحتی می توانید با یک کلیک، رمان مد نظر را دانلود کنید. فایل پی دی اف رمان به همراه حجم و تعداد صفحات رمان برای شما مشخص شده است. در قسمت معرفی رمان یک خلاصه از رمان قرار داده شده است که با استفاده از آن به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که آیا این رمان مورد علاقه شما است یا خیر. بعد از تصمیم گیری به آسانی می توانید برای دانلود رمان رایگان اقدام کنید. رمان های سایت نایس رمان از لحاظ قالب pdf بسیار زیبا و خوانا هستند.
یکی از ویژگی هایی که باعث می شود کاربران به سمت مطالعه رمان و کتاب کشیده شوند نویسنده است. نویسندگان زیادی امروز توانستد با کاربران به راحتی ارتباط برقرار کنند و از زبان آنها بنویسند. در این میان نیلوفر قائمی پور از جمله نویسندگانی است که در این چند سال اخیر از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. این نویسنده 32 ساله تاکنون 31 رمان را به چاپ رسانده است. نیلوفر قائمی فر مددکار و آسیب شناس اجتماعی است. این موضوع می تواند یکی از دلایل محبوبیت این نویسنده در بین مخاطبان باشد. در واقع این امر باعث می شود بیشتر از زبان مردم بنویسد و به همین دلیل مردم با او ارتباط بهتری برقرار می کنند.

یک زن وقتی، بلو، دختر خوب، اغواگر، حس ممنوعه و…. از جمله رمان های مشهور این بانوی نویسنده است. برخی از رمان های نیلوفر قائمی فر به دلایلی نتوانستند از اداره فرهنگ و ارشاد مجوز بگیرند ولی اکثر نوشته های این نویسنده دارای مجوز هستند.
عمده رمان های نوشته شده توسط نیلوفر قائمی فر در حوزه رواشناسی و آسیب شناسی است. این نویسنده سعی داشته است رفتار های نادرست افراد را در قالب داستان گوشزد کند. همیشه خواندن یک داستان بهتر و تاثیر گذار تر از شنیدن نصیحت از دیگران است. این بانوی نویسنده همواره تلاش داشته است با بیان عقده ها و ارائه راهکار مناسب قدمی در راستای فرهنگ و ادب بردارد.
لیست رمان های نیلوفر قائمی فر

1 حس ممنوعه 2  شیطان یا فرشته 3 رویاهای طاغی 4 چشم ها 5 تب داغ گناه 6 دختر خوب 7 رمان قشاع 8 شهد گس 9 شروق 10 آشور اغواگر 11 شبق 12 یک زن وقتی 13 زحل 14 روز نودو سوم و…
در نایس رمان، رمان های رایگان pdf زیادی وجود دارد. دسته بندی موجود در سایت به شما این امکان را می دهد که در ژانر مورد علاقه خود، به راحتی بهترین رمان را انتخاب کنید. تمامی رمان های نایس رمان رایگان هستند و شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید به رمان مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

رمان های ایرانی:
این دسته بندی تمام رمان های مشهور و معروف ایرانی، قدیم تا جدید را شامل می شود. اگر میخواهید مطالعه کنید ولی رمان خاصی به ذهنتان نمی رسد پیشنهاد ما به شما این دسته بندی کامل و جامع نایس رمان است.

رمان های اجتماعی:
این دسته از رمان ها از آن جایی که از درد ها و شادی های جامعه حرف می زنند بسیار ملموس تر هستند. علاقه مندان به این موضوع روز به روز در حال افزایش است.

رمان های عاشقانه:
رمان های عاشقانه همواره یکی از پربازدیدترین دسته بندی رمان هاست. از نوجوان و جوان تا پیر و بزرگسال همه علاقه مند به رمان های عاشقانه هستند. نوجوانان در حال تجربه این حس و حال به سر می برند، به همین دلیل با اشتیاق بیشتری رمان های عاشقانه را مطالعه می کنند. بزرگسالان هم برخی در حسرت عشق از دست داده، به رمان های عاشقانه پناه می برند. سایت نایس رمان که منبع دانلود رمان های عاشقانه است، به سلیقه تمام سنین توجه داشته و بهترین منبع برای دانلود رمان عاشقانه است. دسته بندی رمان های عاشقانه در سایت نایس رمان به شما این امکان را می دهد که به راحتی به تمام رمان های عاشقانه دسترسی داشته باشید. داستان‌‌هایی از جنس غم و شادی حسرت و آه، همه و همه در دسته بندی رمان های عاشقانه سایت نایس رمان قابل مشاهده است.
رمان های خارجی: یکی از بهترین روش ها برای آشنایی با فرهنگ و رسوم سایر کشورها مطالعه کتاب های خارجی است. مطالعه ی رمان هایی از قلم نویسندگان خارجی. مهم ترین نکته در رمان های خارجی انتخاب مترجم است. رمان های خارجی توسط افراد مختلفی ترجمه شده اند. ترجمه خوب و سلیس شما را علاقه مند به مطالعه رمان های خارجی می کند. ولی اگر ترجمه سلیس نباشد کاربر از رمان های خارجی دور می شود. در سایت نایس رمان ما بهترین ورژن ترجمه از هر رمان را در اختیار کاربران قرار می دهیم.

رمان های ترسناک:
مخاطب این دسته از رمان ها بیشتر نوجوانان هستند. در سایت نایس رمان مخاطب هر موضوع در نظر گرفته می شود. رمان های موجود در هر دسته بندی بر اساس نظر و خواسته مخاطب است.
رمان های هیجانی: این دسته از رمان ها هم بیشتر مورد توجه نوجوانان است. نوجوانان پر از شور و هیجان و اشتیاق هستند. به همین خاطر به سمت این دسته از رمان ها بیشتر کشیده می شوند. این دسته از رمان ها به نوجوانان این امکان را می دهد تا با شناخت هیجانات، به راحتی برای کنترل آن اقدام کنند. در واقع خواندن کتاب و رمان در سنین نوجوانی باعث می شود نوجوان در مسیر درست زندگی قرار بگیرد و از سرکشی به دور باشد.

رمان طنز:
این دسته از رمان معمولا ترکیبی از عشق و طنز و کل کل هستند. علاقه مندان به رمان های عاشقانه می توانند نگاهی هم به این دسته بندی بیاندازند تا برای دانلود رمان رایگان گزینه های بیشتری داشته باشند.

در آخر
خواندن رمان و کتاب بهترین و مفیدترین کاری است که در زمان فراغتتان می توانید انجام دهید. سایت نایس رمان بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغتتان است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا