دنیای وب

دانکن مک کول – Hypnosis Cds و Mp3s

دانکن مک کال

دانکن مک کول Pilgrim Tapes و Cds را تأسیس کرد و بیش از 40 سال در زمینه های درمانی بوده است. او یک مشاور هیپنوتیزم تحلیلی ، رفتاری و مدیریت مدیریت با تحسین بین المللی بود که از تجربیات خود برای کمک به چالش برانگیزترین مسائل انسانی استفاده کرد. او همچنین دو کتاب قابل توجه تألیف کرده است. جادوی قدرت ذهن و درمان دقیق.

جادوی قدرت ذهن

“جادوی قدرت ذهن” برای هرکسی که می خواهد بیشتر خود و وسایل انجام این کار را درک کند ، هدف قرار گرفته است. این کتاب با استفاده از خود هیپنوتیزم برای کمک به ایجاد تغییراتی در رفتار ، اصرارها و عادت ها ، حاوی بسیاری از بینش های مفید دیگر در زمینه زندگی شاد و سالم است. در واقع این کتاب به زبانهای دیگر ترجمه شده است زیرا شهرت آن در سطح بین المللی گسترش یافته است.

نوارهای زائر

دانکن مک کول همچنین درس های زندگی و تجربیات خود را در ضبط صدا به صورت هیپنوتیزم و تحت برچسب نوارهای زائر القا می کند. هر ضبط با هدف بیماری ها و مسائل خاصی انجام می شود. اینها ممکن است عدم اعتماد به نفس ، مشکلات یائسگی ، ناتوانی جنسی ، استرس ، اعتیاد به الکل ، سرطان و موارد دیگر باشد.

نجیب زاده ها

وی در پاسخ به یک درخواست غیرمعمول و مجموعه ای از شرایط ، یک ضبط شفابخشی فوق العاده ایجاد کرد که وی آن را Whisper Subliminal نامید. این ضبط می تواند در هر زمان پخش شود و به شنونده نیاز به نشستن یا دراز کشیدن ندارد. در واقع به دلیل نحوه استفاده از Whisper Subliminal ، انجام سایر کارها امکان پذیر است در حالی که اجازه می دهید ضبط در پس زمینه پخش شود.

ضبط های دانکن به زودی جنبش بازاریابی را به خود جلب کرد که هنگامی که شما در نظر بگیرید که وی هیچ استراتژی بازاریابی را دنبال نکرده است ، قابل توجه تر است. مشتری و همکاران درمانگر خود او ضبط ها را چنان م effectiveثر دانستند که به زودی دانکن دریافت که همراهی با تقاضای مداوم به خودی خود یک کار تمام وقت است.

امروزه این بازاریابی دهان به دهان هنوز هم مهمترین نیروی محرکه تقاضای سی دی و هم اکنون mp3 های دانکن مک کول است.

زندگی مبارک

بخشی از راز دانکن توانایی وی در تلفیق یکپارچه از خرد بسیاری از زمینه های فلسفه ، روان درمانی ، ذن ، تصوف ، هیپنوتیزم درمانی و NLP بود. صدای منحصر به فرد و متقاعد کننده او شنونده را به آرامی به بینش های جدید هدایت می کند و از بلوک های گذشته به زندگی شاد رها می شود.

دانکن همچنین همانطور که همه ما انجام می دهیم از تجربیات شخصی نیز استفاده می کند. او سالها در خارج از کشور به سر برد و در آمریکا ، کانادا ، استرالیا ، مکزیک و اسپانیا زندگی و کار کرد. او در طول جنگ جهانی 2 به عنوان خلبان RAF خدمت کرد.

خود دانكان گفت كه كتابها و نوارهای وی از آموزه های بیست و پنج قرن بزرگترین استادان ، گذشته و حال ، آمیخته با مفاهیم اصیل مبتنی بر تجربه چهل ساله در زمینه كمك به مردم است.

یک نقل قول از کتاب “جادوی قدرت ذهن” دانکن مک کال ، همه چیز را می گوید:

“چرا عقابی متولد شده ، چرا زندگی مثل طوطی با بالهای قفل شده را انتخاب می کنی؟”

متاسفانه در 7 سپتامبر 2007 دانکن مک کول در 85 سالگی درگذشت. کسانی که او را می شناختیم مجبور شدند با یک دوست عزیز و یک همکار فرزانه خداحافظی کنند. او با دانستن شوخ طبعی شگفت انگیز خود ، هر کجا که الان باشد ، همچنان خوشحال خواهد شد. او همیشه با هدفی نجیب زندگی می کرد.

میراث دانکن

خوشبختانه میراث دانکن مک کال همچنان زنده است. انتقال و دیجیتال افزایش یافته ، ضبط شده های ضبط شده او برای IBS ، آلرژی ، ناخن جویدن ، استرس ، موفقیت ، سخنرانی در جمع و موارد دیگر هم اکنون در بارگیری سی دی یا mp3 در دسترس است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا