دنیای وب

دایرکتوری تجاری: یک ابزار بازاریابی کارآمد

فروش موتور جستجوی طبیعی و راه حلهای پرداخت شده پرطرفدار مانند تبلیغات بنر ، کلیک روی تبلیغات پرداخت و غیره برای یک تجارت اینترنتی موفق ضروری است. همچنین لازم است شرکت ها را در دایرکتوری های معتبر تجاری قرار دهید. اگرچه مصرف کنندگان در جستجوی محصولات و خدمات در موتورهای جستجو هستند ، از دایرکتوری های تجاری نیز به عنوان بانک اطلاعاتی توسط خریداران b2b برای جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد تجارت ، مقایسه محصولات و تجزیه و تحلیل و بررسی ویژگی ها و مشخصات محصول استفاده می شود. و همچنین برای پیدا کردن یک تجارت مناسب برای نیازهای شما.

محدوده دایرکتوری تجاری: به طور کلی شرکت های بیش از یک صنعت ذکر شده اند. هر راهنمای دارای یک هدف و دامنه تمیز است. سایت های ذکر شده در زیر قابل ذکر است:

سایت های توزیع ، خریدار ، فروشندگان و تولید کنندگان

* سایت های برنامه ای برای برنامه های آموزشی ، سایت های مشارکت ، مشاغل ، اخبار و رویدادها.

* سایتهای ارائه دهنده خدمات که به شرکتهایی از جمله منابع انسانی ، بازاریابی و دارایی خدمات ارائه می دهند.

در اینجا ویژگی هایی که راهنماهای تجاری مختلف ارائه می دهند وجود دارد:

فهرست منظم: اضافه کردن یک اثر به طور کلی به ساختار طبقه بندی ، خدمات اولیه ای است که دایرکتوری ارائه می دهد. حضور شرکت های ذکر شده می تواند ترافیک را در آنجا افزایش دهد. سایتهای با ارزش می توانند ترافیکی متناسب با نوع خاص تجارت ارسال کنند.

لیست ویژه: همچنین یک لیست خاص را وارد یک لیست پشتیبانی شده می کند. حتی شرکت های ذکر شده در همان زمان از بالاترین رتبه ای برخوردار هستند که برای این شخص ذکر شده ظاهر می شود. این ابزار فرصتی را برای ایجاد لیست در ابتدا هنگام بازدید شخصی از این دسته فراهم می کند. ترافیک بیشتر در مقایسه با ترافیکی که توسط یک لیست اصلی ارسال می شود توسط یک لیست فعال ارسال می شود.

محبوبیت: خدمات تبلیغاتی نیز از طریق راهنماهای تجاری مانند دستمزدها ارائه می شود.

تبلیغات: برخی از وب سایت ها همچنین خدمات تبلیغاتی مانند دستمزد کلیک ، محبوبیت بنر و غیره را ارائه می دهند. برخی از راهنماها همچنین یک سرویس تبلیغاتی از راه دور را در خبرنامه خود ارائه می دهند.

بازار: بازار خرید یا فروش محصولات یا خدمات توسط بسیاری از راهنماهای تجاری ارائه می شود. مشارکت بازار ارائه شده توسط دایرکتوری تجاری همچنین می تواند فروش را افزایش دهد.

ابزارهای دیگر: سایر خدمات مانند اخبار صنعت ، اطلاعات مربوط به تحقیقات بازار ، اطلاعات در مورد نحوه هدایت و غیره از طریق راهنماهای تجاری ارائه می شود.

دلایل زیادی برای ثبت نام مشاغل خود در یک فهرست وجود دارد. همیشه باید سعی کنید سرنخ هایی را در جای خود پیدا کنید. اینجاست که باید انتظار داشته باشید که بیشترین ترافیک خود را جذب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا