دنیای وب

درآمد خودکار – بررسی

سود خلبان خودرو – بررسی ، محصولی دیگر است که توسط شرکت اوین چیا به صورت آنلاین درآمدزایی می کند. اوین چیا همچنین بازدیدهایی همچون “Super Cliling Cloning” و “Newbie Cash” را نیز توسعه داده است. بیایید نگاهی بیندازیم که آخرین محصول آن چه چیزی ارائه کرده است.

سیستم ارائه شده ادعا می کند که ساده ترین ، سریعترین و آسان ترین راه برای درآمدزایی آنلاین فوری در کمتر از یک تا دو ساعت است. این ویدئو حتی نشان می دهد که خریدار این سیستم می تواند در کمتر از دو هفته 550،000 دلار در اتومبیل بدست آورد. خریدار دیگر نیازی به خرید وب سایت ، خرید یک محصول ، داشتن یک انبار یا خرید و فروش مشتری نخواهد داشت. با فروش یک محصول اطلاعاتی ، خریدار می تواند ظرف دو ساعت کار آماده را انجام دهد.

سود خلبان خودکار به اندازه سایر محصولات اوین آموزنده نیست ، اما شاید این طرح این باشد که مبتدیان را گیج نکند و فقط آنچه را که باید بدانند ارائه دهد. ابزاری مناسب به نام “nichebot” معرفی شد که به شما در جستجوی کلمات کلیدی کمک می کند. در این برنامه آمده است که خریدار باید راهنمایی و رانندگی را هدایت کند که این مشکل ترین قسمت بازاریابی این فرصت است اما به خریدار کمک می کند تا به این هدف برسد. در حالی که از این فرصت تحقیق می کردم ، بررسی های بد بیش از خوب پیدا کردم ، اما این فقط می تواند صفحاتی باشد که شما به آنها نگاه کردید. این طرح با ضمانت 60 روزه برگشت پول ارائه می شود.

سود اتوماتیک همانند بسیاری از محصولات موجود در بازار امروز ، و مدعی موفقیت “یک شبه” است ، این محصول همه سر و صداهای یکسان را ذخیره می کند. بیشتر بازاریابهایی که من صحبت کرده ام می گویند که هیچ دکمه ای یا روشی برای موفقیت در یک شب وجود ندارد ، مگر اینکه شما محصولی مانند این را توسعه دهید. کمی گذشت و گذراندن از منحنی یادگیری نه زیاد بلکه نه یک شبه طول می کشد.

مانند هر سیستم ، با احتیاط انجام دهید ، جستجوی کاملی انجام دهید و اگر بازاریاب باتجربه است و این ابزارها را در خرید آن مفید پیدا می کند. با این حال ، برای شخصی که در بازاریابی اینترنتی تازه کار کرده و بدون آموزش مناسب بازاریابی ، مربیگری و مربیگری به احتمال زیاد اتفاق نخواهد افتاد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا