دنیای وب

درآمد کسب و کار واقعی است؟

بنابراین من به اینجا آمده ام تا یک بررسی درباره Monitium بخوانم. از قضا ، در مورد Monitium اینترنت پچ پچ زیادی داشت ، اما بسیاری از مردم تصور روشنی از نحوه عملکرد آن ندارند. بنابراین بیایید نگاهی دقیق تر به Monitium بیندازیم و ببینیم آیا ارزش وقت شما را دارد یا خیر.

مرد پشت مانیتور

کن اگگلستون مرد پشت مونیتیوم است. CV وی می گوید که وی 17 سال در صنعت شبکه سازی بوده و فعالیت خود را در زمینه تاسیس شرکت های جهانی ونچرز و تیم موفقیت 500K آغاز کرده است. من در وب جستجو کردم و فهمیدم که این بازی با بازیکنان برتر صنعت بازاریابی چند سطحی نیز ارتباط دارد ، بنابراین به نظر می رسد وی درباره کار بسیار می داند.

بررسی اجمالی

Monitium به خودی خود یک شرکت بازاریابی شبکه ای نیست. در عوض ، این یک پلت فرم بازاریابی شبکه ای است که هدف آن کمک به حرفه ای ها برای توسعه جریان های مختلف درآمد در یک بستر چند شرکت یا چتر است. بزرگترین مشکلی که متخصصان شبکه با آن روبرو هستند ، تولید ، تبدیل ، تکثیر و حفظ پیشرو و برخورد با شرکت مناسب است.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم از اینترنت استفاده می کنند ، بازاریابان امروز با رقابت شدیدتری روبرو هستند. آنچه Monitium ارائه می دهد راه حل هایی برای مشکلات شبکه است و نگه داشتن خط پایین بالاترین سود آنها است.

به طور خلاصه ، Monitium ابزار و سیستم های آموزشی و بازاریابی و همچنین چتری از فرصت های درآمدی را ارائه می دهد.

این ایده چتر چیز جدیدی نیست. برای مثال استون ایوانز سالهاست که این کار را انجام می دهد. اخیراً ، کوین بلو از دانشگاه اینترنت اینکولوم برنامه مشابهی را راه اندازی کرد. Monitium فقط نسخه دیگری از همین آهنگ است.

فرصت

Monitium هیچ محصولی را به فروش نمی رساند (به جز اشتراک ماهانه آن در سیستم پشتیبانی خود). آنچه انجام می دهد استخدام ، آموزش و توسعه تیم های بازاریابی شبکه ای است. هدف اصلی شرکت جمع آوری تیم های ارتباطی زیر چتر خود است ، سپس هدایت آن تیم ها به سمت فرصت هایی که انتخاب کرده اند.

بنابراین همه نباید یک شرکت دیگر را ترک کنند – آنها می توانند به راحتی در یک شرکت Monitium در یک شرکت دیگر مشترک شوند. البته موارد بیشتری نیز وجود دارد اما این مفهوم پشت Monitium است.

به Monitium بپیوندید

هزینه عضویت در Alometom در هر ماه 49/97 دلار است. در ابتدا ، افراد می توانند از محاکمه آزاد 14 روزه استفاده کنند.

این شرکت برای تسهیل تعهد مردم به اشتراک ماهانه ، برنامه “رایگان و چهار” خود را معرفی می کند. اگر یک عضو بتواند چهار عضو را به Monitium جذب کند ، عضویت وی تا زمانی که اعضای جذب شده فعال باقی بمانند آزاد خواهد بود. اگر مطمئن هستید که می توانید چهار عضو را به Monitium بیاورید ، این ممکن است برای شما باشد. چرا هزینه عضویت در هنگام مهارت های ارتباطی می تواند این کار را برای شما انجام دهد؟

شرکت های شریک ال مانیتور

آخرین باری که توسط شرکت های همکار در Monitium بررسی شد:

فن آوری های هوشمند رسانه ای. مرورگرها و موارد امن و سریع است

نوشیدنی انرژی EXFuze. یک نوشیدنی انرژی سالم که توسط بیش از 300 ورزشکار حرفه ای مصرف می شود ،

وای سبز. محصولات تمیز کننده محیط زیست.

قهوه SozoLife. قهوه سالم

آیا Monetium مال شماست؟

Monitium به شما امکان می دهد تا با بسیاری از شرکت ها به اشتراک بگذارید. بنابراین به جای تمرکز روی یک شرکت ، با اعمال نفوذ چندین شرکت ، شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

به هر حال این تئوری است. از نظر عملی ، به نظر نمی رسد که این بازیگر وقتی یک بازیگر تنها یک تمرکز را روی یک شرکت انجام می دهد ، خوب کار نکند. این بدان معنی نیست که شما نمی توانید با استفاده از این مفهوم درآمد کسب کنید. مطمئناً مزایایی برای سازگاری با یک بسته جامع وجود دارد که پشتیبانی ، آموزش ، سیستم و جامعه را فراهم می کند.

باید این کار را بکنید؟ mm ، این سخت است. به قول فیلسوف بزرگ تجاری (که نام او فرار می کند): آن را جذب کنید و ببینید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا