دنیای وب

درباره آر اس اس RSS برای پادکست ها

من می خواهم این اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله قرار دهم تا شما درک کاملی از آنچه خوراک RSS در واقع برای کمک به شما در توسعه پادکست خود انجام می دهد ، داشته باشید. هنگامی که درک کنید “چگونه” این به شما کمک می کند ، همچنین خواهید فهمید “چرا” نتیجه گیری برای روند کار بسیار مهم است.

اول ، پادکست به سادگی توزیع فایلهای صوتی یا تصویری شما است که به آن قسمت می گویند ، برای افرادی که پادکست مربوط به موضوع و مکان شما را جستجو می کنند یا به آن علاقه مند هستند.

به افرادی که از RSS با میزبان پادکست خود برای دسترسی به پادکست شما استفاده می کنند ، مشترک گفته می شود. بستر میزبانی پادکست همان چیزی است که به آنها امکان می دهد در فید شما مشترک شوند. این یک قطعه کد نویسی است که به طور خودکار قابل خواندن است و حلقه ای را برای مشترک (و به شرکت های مختلف “pod-chaser”) ارسال می کند که افرادی را جستجو می کنند که اطلاعات شما را ارائه می دهند.

خوراک RSS در ابتدا برای وبلاگ نویسی و توزیع پست های وبلاگ به مشترکان استفاده می شد. با گذشت زمان ، ایده درج اطلاعات مربوط به پرونده های رسانه ای در فید رایج شد. سپس کدک هایی ساخته شدند که اطلاعات لازم را فراهم می کنند و پرونده های توصیف شده را بارگیری می کنند.

خوراک RSS برای پادکست شما است که به کل سیستم امکان عملکرد صحیح را می دهد. اگر این روند در دسترس نباشد ، باید هر اعلان قسمت را به صورت دستی در هزاران ارائه دهنده جریان ، مشتری و برای هر یک از مشترکان خود توزیع کنید.

با افزایش محبوبیت پادکست ها ، نیاز به توزیع سریع و ارزان قسمت های ایجاد شده توسط مشترکان نیز افزایش یافته است. کاربران می توانند به جای اینکه مشترکان را ملزم به مراجعه به وب سایت میزبان پادکست کنند تا ببینند آیا قسمت جدیدی منتشر می شود ، به این لینک کوچک اعتماد کنند تا کار را از طرف آنها انجام دهند.

حتی می توانید در چندین قسمت پادکست مشترک شوید و آنها را در انواع پادکست های مورد علاقه خود دنبال کنید. با این کار افراد می توانند پرونده های مورد نظر خود را بارگیری کرده و هر زمان که برایشان راحت باشد به آنها گوش فرا دهند.

از این طریق ، خوراک های پادکست RSS به افراد عادی اجازه می دهد پادکست های خود را با کسری از هزینه سایر اشکال توزیع رسانه ، به صورت آنلاین ارسال کنند. این به افراد اجازه می دهد تا نرم افزارهای خود را با بودجه بسیار کمتری در مقایسه با روش های انتشار و توزیع عادی در سیستم عامل های رسانه سنتی منتشر کنند.

با این حال ، این سیستم همچنین توسط شرکت ها و م institutionsسسات معتبر تری مانند مجامع پخش کننده و سازمان های خبری استفاده می شود. آنها از RSS برای پادکست ها به عنوان روش دیگری برای توزیع اطلاعات خود به عموم مردم نیز استفاده می کنند.

RSS پادکست اکنون برای توزیع هر تعداد و انواع مختلف پادکست استفاده می شود. برخی از سازندگان پادکست از یک خوراک RSS برای توزیع یک نمایش کمدی یا برنامه خبری که اجرا می کنند استفاده می کنند. دیگران از لینک برای به اشتراک گذاشتن فایلهای موسیقی که تولید کرده اند استفاده خواهند کرد. هنوز دیگران از آن برای اشتراک برنامه ها یا خطبه های کلیسا استفاده می کنند. دامنه برنامه نویسی تقریباً هنگامی که از یک خوراک RSS برای به اشتراک گذاشتن اپیزودها با جهان استفاده می کنید تقریباً نامحدود است.

پادکست به یک تهیه کننده پادکست منفرد (شما ، من و دیگر افرادی مانند ما) اجازه می دهد تا افراد مشهور رادیو یا تلویزیون شوند بدون اینکه سرمایه گذاری زیادی در زمان ، تحصیلات و هزینه های معمول انجام شود.

از آنجا که پادکست ها هزینه ورود پایینی دارند و فقط به سرور ، نام دامنه و بستر میزبانی نیاز دارند ، این فرصت را برای میلیون ها نفر برای تولید برنامه های منحصر به فرد آنها باز می کند. آنها فرصت دارند چیزی را ضبط کنند و با کمترین هزینه آن را با دنیا به اشتراک بگذارند.

خوراک RSS توزیع را ساده می کند و افراد منظم را برای کار در یک محیط رسانه ای فراهم می کند که در غیر این صورت نمی توانند انجام دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا