دنیای وب

درباره Rendang بسیار زیاد است

جالب بود که ببینیم چگونه ظرف است ناسی لیمک رندانگ سرنوشت فرد را تغییر می دهد. احتمالاً یک شکست ، مالزیایی ها ، سنگاپوری ها و اندونزیایی ها به دنبال مسابقه Master Chef UK Zaleha Kadir هستند. البته چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد رندانگ حلقه.

از همان ابتدا ، ما دیدیم که چگونه Zliha Kadeer عشق خود را به انتخاب کشور توسعه داد ناسی لیمک او به عنوان یک ظرف غذا برای خودش و نحوه ارائه موضوع هفته آماده می کند. انتخاب عالی بود زیرا در مالزی هیچ کس به اندازه کافی مالزیایی نیست اگر بگوید هرگز غذا نخورده است ناسی لیمک. بله ، ممکن است بعضی ها آن را نخورند ، اما کاملاً بگویم که این یک انکار بزرگ است.

این غذایی توسط این کشور ، مالزی خورده می شود ، شهروندان آن به راحتی از بیش از 100 قومیت تشکیل می شوند ، برخی از آنها در واقع ناشناخته هستند. به عنوان مثال حارث اسکندر را در نظر بگیرید که مادرش انگلیسی بود ، پدرش مالایی بود و با ا. چینی ها (اوه! اگر به اندازه کافی مالزیایی هستید ، این اصطلاح را می دانید. چشمک!) همسر و بچه های آنها را چه می گوییم؟ به سادگی ، هیچ کادر تأییدی برای علامت گذاری وجود ندارد اما در کمال تعجب ، این مالزیایی ها مطمئن نیستند که کدام قومیت مالزیایی را امتحان کرده اند. ناسی لیمک حداقل یک بار در زندگی آنها. از این رو ، Bravo Zaleha Kadir. شما باید با نماینده مالزی تماس بگیرید زیرا قبلاً بودید.

آنچه که در واقع باعث ایجاد سرپرست می شود ، لغو کردن است. این اثر بسیار مهمی از شکست بود. تصور کنید اگر Zaleha Kadir تصمیم گرفت این محرومیت را به عنوان یک نقطه شروع به جهانیان ثابت کند که او یک مرغ است رندانگ برای فروش هیچ ترد پوستی لازم نیست ناسی لیمک رندانگ در انگلستان یا حتی هر قسمت از جهان. آیا موفق خواهید شد؟ احتمالا بله!

در اینجا برخی از فرصت ها و درس های تجاری است که می توانیم در نظر بگیریم رندانگ یک داستان.

  1. برای شرکت در مسابقات مستر باید در کاری که انجام می دهید خبره باشید یا حداقل ادعا کنید که در آن مهارت دارید. در این حالت ، قطعاً Zaleha Kadir برش را انجام می دهد.

  2. بر اساس ارائه وی و نظرات قضات ، من در این که گفتم دستور العمل درست بوده است گناهی ندارم. تمام آنچه برای تهیه ظرف از آن نیاز داشتیم ناسی لیمک وجود داشت – از جمله بزاق رندانگ باز هم ، این یک نقطه برنده و یک تکیه گاه محکم است که اگر زالحه کادیر آن را به خیابان های انگلستان می برد و سعی می کند آنچه را که در روز دفع خود طبخ کرده بود ، به یک ظرف بسته بندی شده تبدیل کند.

  3. برای راه اندازی غذاهای خوشمزه مالزیایی به بازاریابی یا تبلیغات زیادی نیاز ندارد. اکنون ، Zliha Kadeer حذف شده است ناسی لیمک رندانگ آنها ستاره های یک شبه هستند. هر کدام از آنها در مورد اندازه صحبت می کنند.

  4. ناسی لمک بسیار محلی مالزیایی ها ، سنگاپوری ها و اندونزیایی است. اکنون ، جمعیت این کشورها و تعداد شهروندان این کشورها را که قبلاً در انگلستان هستند ، حساب کنید. لازم است بگویم ناسی لیمک غذای عجیب بیرون؟ نه واقعاً ، حداقل برای مالزیایی های انگلستان.

در پایان روز ، من با تصمیم مخالف نخواهم بود و نمی خواهم عمیقاً در این خبر فوری غرق شوم ، اما آنچه من را تشویق کرد و چشمهایم را باز کرد این واقعیت است که چگونه شکست در حال حاضر خود را به یک فرصت بزرگ تبدیل کرده است ، اگر به وضوح دیده نشود ، می توان آن را از دست داد.

به زالحه کادیر ، از اینکه ما را به چشم جهانیان وارد کردید متشکرم. مطمئناً به جای پوست مرغ که بسیاری از آنها پس از آن هرگز ترد نمی شوند ، باید موارد زیادی را در نظر گرفت. ما مشتاقانه منتظر رسیدن به موفقیتهای بزرگتر هستیم. بیایید همه یام چا با یک بشقاب ناسی لیمک رندانگ!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا