دنیای وب

درست یا نادرست: محتوای متنی ویدیو کشته شد

همه ما می دانیم که وقتی این ویدیو آمد و ستاره رادیو را کشت ، چه اتفاقی افتاد ، اما آیا او برای محتوای نوشته شده در سراسر وب نیز همین کار را کرد؟ این اخبار مربوط به هر شرکت سئو ارائه دهنده خدمات بازاریابی محتوا است. این بحث ممکن است سالها ادامه داشته باشد ، اما حقیقت ماجرا این است که این ویدئو در فضای مجازی سروصدای زیادی ایجاد کرده است. بازاریابان ، مارک ها و حتی کاربران نهایی را پیدا خواهید کرد که از محتوای ویدئویی در YouTube ، Vine ، Facebook و Twitch استفاده می کنند.

این امر آن را به بخشی از بسته های خدمات سئو تبدیل کرده است که شرکت های سئو به مشتریان خود ارائه می دهند. افزایش ارسال ویدیو احتمالاً به دلیل تأثیر قابل توجهی که بر روی مخاطبان بالقوه دارد. این ویدئو نشان داد که این یک روش عالی برای تعامل با انواع مختلف مخاطبان است.

با توجه به شماره ها ، محتوای ویدئویی بسیار به اشتراک گذاشته شده و کاربران با آنها ارتباط برقرار می کنند. گفته می شود مصرف کنندگان 39 درصد بیشتر به اشتراک محتوای ویدیویی می روند. 36 درصد بیشتر دوست دارند یک ویدیو را دوست داشته باشند ، و 56 درصد بیشتر دوست دارند یک ویدیو را دوست داشته باشند.

اما آیا این بدان معناست که این یک معامله متن تمام شده است؟ چیزی که ما به طور قطع می دانیم این است که متن هنوز زنده و زنده است – این فقط یک نوع قالب متفاوت است که به دلایل مختلف بهتر استفاده می شود. بهترین سناریو اجرای هر دو در استراتژی بازاریابی اینترنتی شماست.

آنچه داده ها نشان می دهد

این اعداد برای محتوای ویدئویی حیرت آور است – متوسط ​​کاربر اینترنت هر ماه حدود 206 ساعت محتوای ویدئویی را تماشا می کند ، و به گفته نلسون ، 64 درصد از بازاریابان قصد دارند در آینده نزدیک از ویدئو بیشتر استفاده کنند. مطمئناً ، محتوای ویدیویی متن را هنگام نوبت به اشتراک گذاری بهتر می کند ، اما شرایطی وجود دارد که کاربران ترجیح می دهند متن را بخوانند. یک شرکت سئو می تواند به شما کمک کند مشخص کنید چه خدماتی برای شرکت شما کار می کند ، چه زمانی از محتوای ویدیویی استفاده کنید و چه زمانی بهترین استفاده از متن است.

فیلم ها تنبل هستند

تنها دلیل کارکرد بسیار خوب محتوای ویدیویی این است که به کار شناختی زیادی احتیاج ندارد. به نظر می رسد که مغز کلیپ های ویدیویی را 60،000 برابر سریعتر از متن پردازش می کند. امروزه افراد تمایل بیشتری به انتخاب کار کمتری دارند. خواندن مقالات و تماشای فیلم شامل دو روند مختلف مغز است. وقتی مقاله ای را می خوانید ، ذهن شما به طور فعال درگیر می شود و نیاز به مدت توجه بیشتری دارد. بار دیگر ، محتوای ویدئو را می توان در سناریوهای خاص متناسب با موضوع و کاربر استفاده کرد.

این ویدئو واقعا شگفت انگیز به نظر می رسد – جای تعجب نیست شرکت سئو کارشناسان به آن قسم می خورند. اما توجه به این نکته نیز مهم است که همه بازدید کنندگان سایت تماشای یک فیلم را ترجیح نمی دهند. طراحی وب شما می تواند ویدیو را پیاده سازی کند ، اما مطمئن شوید که آن را به روشی استراتژیک انجام می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا