دنیای وب

درسهای هیجان انگیز تجارت که در روزهای جوشکاری داس آموخته ام


قصه هایی از بازاریابی رمزنگاری اینترنتی – دوره. 6
چگونه خود را وقف یک رهبر تجارت در اقتصاد امروز کنیم
پدر من مردی معقول است و هنوز هم ممکن است. وقتی بزرگتر بود ، اغلب کارهای عجیب و غریب به او داده می شد که در مزارع انجام شود که به نظر نمی رسد حداقل 10 سال دوام داشته باشد!
او این وظایف را به من نداد تا من را تقویت کند یا شخصیت سازی کند. نه ، آنها باید انجام شوند ، من می توانم علائم ایجاد کنم ، آنها را ساختم.
یک تابستان ، ماشین چمن زنی می شکند و چمن های جلوی آن می روید. به دلیل خرد بی نهایت پدرم ، او مرا در تعهد “بریدن” چمن ها استخدام کرد.
با چاقوی دستی.
به عنوان دختر وظیفه خود و سعی در پنهان کردن نگاه خارق العاده ای که واقعاً می خواستم ، این عجیب و غریب را از او گرفتم و شروع به کار کردم.
خوب پیش نرفت
در زمان بازگشت پدرم از محل کار ، دست چپ من مشت شده بود و تیغه شمشیر شکسته بود. دید خوب نبود و ناامید شدم.
همانطور که در کنار چاه تمیز شده ایستاد ، پرسید چه اتفاقی افتاده است. من به او گفتم آنچه که فکر می کردم واضح است: داس سنگین بود و زبانش خیلی کوتاه بود و هنگام بریدن زبان جای خطای کمی باقی می گذاشت.
تولید – محصول؟
“بله ، مراقب مورد بعدی باشید.”
همانطور که گفتم ، او فردی عملی است.
یادم می آید که از عدم دلسوزی که داشتم کاملا ناامید شده بودم.
همدردی کجاست؟ آرامش خاطر من کجاست؟
مطمئنم اونجا بود او فقط بخشی از آن را برای من می دانست و صبح زود مرا به چمن ها برگرداند.
نمی دانم ، آیا تا به حال با شرایطی مواجه شده اید که مشتری انتظار ترحم و استفاده کمتری داشته باشد؟
به احساس خود فکر کنید. خشمگین. ناامیدی شنیده نشده
آن را برگردانید و به عنوان یک صاحب مشاغل تصور کنید که مشتری یا مشتری هایی با مشکل ، نگرانی یا شکایت به سراغ شما می آیند.
آیا شما دلسوز بودید یا قادر به بازیگری بودید؟
حتی اگر من 10 ساله بودم ، داستان من مهم نبود که در چه سنی هستم. همه آنها می خواهند از این طریق شنیده ، فهمیده و به اشتراک گذاشته شوند.
بنابراین ، وقتی صحبت از تجارت شما می شود ، آیا باید آن را تنظیم کنید تا مخاطب شما بداند که شما با نیازهای او همدل هستید؟
آنها اهمیتی نمی دهند که شما نیاز به فروش دارید.
آنچه آنها نیاز دارند این است که شما بدانید چه چیزی را ترک می کنند و چه می خواهید.
این منجر به یک تجارت پایدار و پایدار می شود. این نوعی بازاریابی یا اغراق نیست.
این یک استراتژی “سهل انگارانه” نیست که توسط شرکتهای مستقر در خدمات برای تأمین نیازهای مشتریانشان استفاده می شود.
من از کار خود می دانم که این یک مشکل بزرگ است.
آنها تعداد مشتریانی را که به من مراجعه کرده بودند از دست دادند و احساس کردند وب سایت یا افراد بازاریاب آنها مزاحم آنها نیست. ناپدید شد آنها به ایمیل ها پاسخ ندادند (یا اگر پاسخ دادند ، یک هفته بعد) ، تلفن هایشان را جواب ندادند ، یا به طور کامل اخراج شدند و نیازهای فوری آنها را نادیده گرفتند.آنها از دیدن من بسیار خوشحال شدند زیرا ما بلافاصله به آنها کمک کردیم و به سرعت به هرگونه نیاز پاسخ دادیم.
در مورد تلاش های من با داس ، پدرم به من گفت که در ماشین چمن زنی بمانم و جارو برقی بسازم. اتفاقاً قبل از اینکه چمن را تمام کنم کریسمس بود!
اما ظروف نقره: خرگوش ها در آن هفته هر روز چمن تازه می گرفتند.
درسی که از این داستان می گیرم؟ یک رهبر تجارت دلسوز بودن ، شما را از بسیاری دیگر متمایز می کند ، دقیقاً مانند کاری که برای من و شرکت من انجام داد.
با قرار گرفتن در موقعیت مشتری ، میزان مراجعه شما افزایش یافته و تجارت شما رشد خواهد کرد!
برای موفقیت در تجارت ،
سوزان
مباحث پیشنهادی: 1. بازاریابی همدلی فقط کار درستی نیست ، مشتریان شما انتظار دارند. 3 روش استفاده از بازاریابی با یک قلب جذاب را بخوانید: اهمیت بازاریابی احساسی
2. بهترین روش برای جذب بینندگان به شبکه های اجتماعی و افزایش تعامل با شبکه های اجتماعی استفاده از یک مدل بازاریابی دلسوزانه است. نحوه خواندن را بخوانید: نحوه استفاده از بازاریابی وابسته در استراتژی رسانه های اجتماعی خود
3. آنچه مشتریان شما می خواهند را در سایت کلیک کنید. در اینجا سه ​​روش برای ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیکی برای مشتریان و نه شما وجود دارد: 3 راه برای ایجاد یک وب سایت برای بازار هدف خود
کتاب 4: روانشناسی جدید بازاریابی الکترونیکی: چگونه مدیران ارشد از مهارت های بازاریابی خود برای بستن قراردادهای دشوار استفاده می کنند
5. علامت گذاری کنید d. رسوایی بازاریابی عصیان: برنده شدن بزرگترین شرکتها

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا