دنیای وب

درک طلای ارگانیک: آیا با طلا و ارگانیک واقعا می توانید پول کسب کنید؟

تاسیس در سال 2008 ، طلای ارگانیک نوشیدنی ها و مکمل های ساده و خوشمزه ای را ارائه می دهد. این محصولات عمدتا مربوط به قهوه و چای است. آنها تقریباً تمام محصولات خود را روی ماده ای با نام Ganoderma متمرکز می کنند. آنچه گانودرما قرار است انجام دهد ایجاد یک بدن قوی و سالم در عین افزایش امید به زندگی است. آنها علاوه بر محصولاتی که حاوی Ganoderma هستند ، برای افرادی که علاقه دارند محصولات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند ، فرصت شغلی یا درآمد فراهم می کنند. با این وجود ، آیا با فرصتی برای ارگانو طلای واقعاً می توانید درآمد سودآوری کسب کنید؟

چیز: همانطور که قبلاً ذکر شد ، ارگانو گلد نوشیدنی ها و مکمل های غذایی حاوی گانودرما را ارائه می دهد. برخی از این محصولات را همراه با مزایای هرکدام با قیمت در دسترس توضیح خواهم داد. دو محصول مربوط به نوشیدنی ها و دیگری مربوط به مکمل ها خواهد بود.

1. پادشاه قهوه ارگانیک Premium Organic Gourmet – این جعبه قهوه 46.50 دلاری با 25 کیسه در هر جعبه و حاوی Ganoderma آلی خالص است. برای لذت بردن از این نوشیدنی ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بسته را درون یک فنجان قهوه بریزید ، آب گرم اضافه کنید و مخلوط کنید. این طراحی شده است تا به گانودرما از نوشیدنی های مزایایی کمک کند و از سلامت کلی بدن پشتیبانی می کند.

2. شکلات گرم و لذیذ با تنها 31.50 دلار ، می توانید یک جعبه از این محصول را با 15 کیسه کاملاً بهینه با Ganoderma Lucidum تهیه کنید. این عطر و طعم غنی دارد و به همان دستورالعمل های قهوه ارگانیک نیاز دارد. بریزید ، آب گرم اضافه کنید ، و مخلوط کنید! این برای پشتیبانی از سلامت و سلامت کلی بدن نیز طراحی شده است.

3. پودر اسپور گانودرما – تقریباً مانند تمام محصولات آنها ، این مکمل با Ganoderma Lucidum تقویت می شود. این محصول 90 کپسولی را می توانید با قیمت 99.00 دلار خریداری کنید. این گیاه برای استخراج حداکثر کارایی گانودرما طراحی شده است و حاوی ترکیبات مفید و غنی و طبیعی برای سلامتی و سلامتی کلی است.

فرصت: مانند هر شرکت دیگری در جهان ، ارگانو گلد نیز برنامه جبران خسارت دارد. بدین ترتیب توزیع کنندگان می توانند سود خود را بدست آورند یا محصولات خود را به بازار عرضه کنند و بازده می تواند روزانه ، هفتگی و / یا ماهانه باشد. هفت راه کاملی برای کسب درآمد یا پاداش از طریق تجارت ارگانو طلا یا فرصت درآمد وجود دارد: سود خرده‌فروشی ، جایزه سریع آهنگ ، جوایز تیم دوگانه ، پاداش یک نفره ، پاداش بازی در سطح یک ، پاداش نسلی و کل جوایز جهانی. من کمی توضیح خواهم داد.

1. سود خرده فروشی این جایی است که شما با Organo Gold شروع به کسب درآمد می کنید. با فروش محصولات به مشتریان خرده فروشی ، می توانید سود حداکثر 50٪ در روز و / یا هفتگی سود کسب کنید.

2. پاداش دو برابر تیم – این فرم بازده فقط به صورت هفتگی ارائه می شود ، اما اگر قادر به پیشرفت کار خود باشید ، بازده هایی را نیز به این شکل ایجاد می کنید. آنها در هنگام بازگشت ، از سیستم امتیاز استفاده می کنند تا یک تیم را در سمت چپ خود و یک تیم دیگر را به سمت راست خود بسازید. هنگامی که می توانید تیم تجاری خود را بسازید و ایجاد انگیزه کنید ، می توانید در هفته 75000 دلار فوق العاده درآمد کسب کنید!

3. گروه پاداش جهانی – این پاداش نهایی است که Organo Gold به توزیع کنندگان و درآمد آنها می دهد ماهانه، پرداخت سه ماه یکبار. با رسیدن به این سطح بازده و در صورت امکان ، در واقع می توانید 3٪ از کل مبلغ کمیسیون در سراسر جهان را بدست آورید. به عبارت دیگر ، وقتی شرکت 3٪ کاملاً موفق باشد ، به نوعی پول بدست می آورید. وای!

هزینه: برای تبدیل شدن به نماینده فروش و بهره مندی از مشاغل ارگانو طلا یا فرصت های درآمد ، دو چیز اصلی برای شما وجود دارد باید عمل کن

1. ثبت نام به عنوان توزیع کننده مستقل در شرکت ثبت نام کنید. این روند بسیار ساده است و فقط چند دقیقه طول می کشد.

2. خرید یک گروه ورود به تجارت هزینه بسته تجاری 49.95 دلار است. پس از ثبت نام و خرید این جعبه ابزار کار ، شما را برای تفریح ​​آماده کرده است! Business Entry Kit یک ورود یکساله رایگان به BackOffice و Organo Gold است که یک وب سایت Pro Replicated را نیز برای وب سایت جدید شما ایجاد می کند. مجموعه ابزارهای تجاری همچنین شامل لینک نمایندگی فروش ، بروشور ، برنامه های کاربردی ، انواع قهوه و دسترسی به خرید عمده فروشی است.

در پایان ، بله ، می توانید با ارگانو طلایی درآمد کسب کنید!

افکار نهایی: Organo Gold یک شرکت بسیار جالب است. محصولات آن برای سلامتی و سلامتی کلی حاوی گانودرما عالی هستند. برنامه جبران خسارت تا زمانی که می دانید چگونه به طور موثر از بازاریابی شبکه استفاده کنید ، بسیار سودآور است. با این حال ، حتی اگر نمی دانید چگونه از بازاریابی شبکه ای بطور مؤثر استفاده کنید ، با این وجود که می توانید روزانه کار کنید ، می توانید با استفاده از فرصت تجاری آنها ، منبع درآمد کسب کنید. اگر روی آن کار نکنید ، بدیهی است که هرگز هیچ نوع درآمد کسب نخواهید کرد. اما اگر خود را وقف این صنعت کنید و متعهد به ایجاد درآمد زیادی باشید ، قطعاً این شرکت این توانایی را ارائه می دهد.

تنها مشکلی که با این شرکت می بینم ، خود محصولات هستند. اشتباه نکنید ، آنها محصولات عالی ارائه می دهند. با این حال ، وقتی بازاریابی شبکه ای می آید ، باید به دنبال محصولی با آن باشید بازار عظیم! حقیقت این نیست همه او قهوه ، چای یا شکلات داغ را به طور مرتب می نوشد تا احساس نیاز به خرید مقادیر زیادی از محصول را احساس کند. اما ، برای کسانی که عاشق قهوه کامل هستند ، خواهند شد عشق همچنین در مورد محصولات Organo Golds و تجربه آنها اطلاعات کسب کنید و همچنین ممکن است برای همیشه مشتری پایدار شوید.

اگر به دنبال شرکتی هستید با بازار عظیممن به شما اطمینان می دهم که تعداد زیادی از آنها وجود دارد! او قبلاً توانسته است با استفاده از محصولی که دارای بازار عظیم است ، راهی برای کسب مقدار زیادی از درآمد باقیمانده و منفی از خانه بفهمد ، این بدان معناست که فقط تعداد معدودی از افراد وجود دارند که هیچ علاقه ای به آن نخواهند داشت.


آن را پس انداز پول می نامند! با من تماس بگیرید و گزارش رایگان خود را در مورد چگونگی درگیری دقیقاً با شرکتی با بازار عظیم صرفه جویی هزاران دلار در هر سال علاوه بر کسب هزاران دلار نیز دریافت کنید.

* داستین هیل متعلق به Organo Gold یا فرصت تجارت آن نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا