دنیای وب

درک ولاتا: آیا واقعاً می توانید با ولاتا درآمد کسب کنید؟

در سال 2012 تأسیس شد ، ولاتا این محصول علاوه بر فرصت شغلی یا درآمد ، محصولات غذایی خوشمزه و با ساخت آسان را برای کسانی که مایل به دستیابی به گردش شرکت ها یا محصولات خود هستند برای دستیابی به گردش درآمد ارائه می دهد. محصولات Velata در حال حاضر در پورتوریکو ، گوام ، کانادا و ایالات متحده به فروش می رسد. آنها در حال حاضر بیش از 1000 کارمند دارند و یک علامت تجاری تجاری مرتبط با Scentsy Inc. من همچنین یک بررسی بی طرفانه شخص ثالث انجام داده ام.

چیز:

همانطور که قبلاً ذکر شد ، Velata طیف گسترده ای از محصولات مرتبط با غذاهایی را که تهیه یا پخت آن آسان است ، ارائه می دهد. Velata نه تنها غذا ، بلکه ابزار و وسایل آشپزی را نیز سرو می کند.

برخی از کالاهایی که توسط ولاتا ارائه شده است هیچ نوع کیک پنیر ، شربت ، شیرینی ، توری ، قاشق ، بلوک چاقو ، کارد و چنگال سرامیک و بسیاری دیگر نیست! توضیح مختصری در مورد برخی از محصولات ارائه شده توسط شرکت ارائه خواهم داد.

  1. شکلات لوکس شکلات شیرین ، خامه ای و شیرین با کیفیت بالا. پیشنهاد می شود شکلات در مایکروویو گرم شود و سپس به Velata Fondue Warmer اضافه شود تا یک دسر رضایت بخش به دست آید.
  2. بدون کیک – من از این ظاهر خوشش می آید. تهیه آن تقریبا آسان است ، از این رو جنبه “نان” وجود ندارد. کیک پنیر همچنین در سه طعم مختلف از جمله Classic ، K Lime و Apple Caramel عرضه می شود.
  3. موچین راکتل اگرچه این یک محصول غذایی نیست ، اما یک محصول مرتبط با مواد غذایی است. من فقط توضیحی مختصر ارائه می دهم تا نشان دهم که در واقع ، والاتا وسایل و وسایل آشپزی را ارائه می دهد. توضیحات این موچینها باید خود توضیحی باشد. آنها زیبا ، آسان برای استفاده و گرفتن انبر هستند. چیزهای خیلی ساده

فرصت:

آیا واقعاً می توانید با تجارت و یا فرصت درآمد در درآمد کسب درآمد کنید؟ برای پاسخ به این سؤال باید برنامه جبران خسارت آنها را در نظر بگیریم. Velata سیستم پرداخت خود را براساس رتبه تنظیم کرده است. شما به عنوان یک رتبه مشخص شروع می کنید و به میزان مشخصی از درآمد دست خواهید یافت و هرچه بیشتر رشد کنید به منظور افزایش درآمد خود بیشتر می شوید.

رده های موجود در فرصت شغلی ولاتا عبارتند از: مشاور Escential ، مشاور معتبر ، مشاور سرب ، مشاور ستاره ، مشاور SuperStar ، مدیر ، مدیر ستاره و مدیر SuperStar. قبل از حرکت ، اصطلاحی که بیشتر از همه از آن استفاده خواهم کرد TMV است ، این یعنی مقدار خرید یا فروش کل تیم های شما.

  1. مشاور مسکن این اولین رتبه ای است که شما بدست می آورید و بلافاصله پس از پیوستن به شرکت شروع می شود. شما یک کمیسیون برای 20٪ از اندازه خرده فروشی شخصی خود پرداخت می کنید. بنابراین ، اگر محصولات کافی برای تولید 100 دلار بفروشید ، 20٪ از این مقدار را دریافت خواهید کرد. ریاضی به اندازه کافی آسان است ، اما شما 20 دلار دریافت خواهید کرد.
  2. مشاور SuperStar این ترتیب تقریباً در نیمه راه از کل طیف رتبه بندی قرار دارد و شامل چندین نوع بازده است. با این حال ، برای زنده ماندن در این چیدمان ، باید با برخی موارد فعال باشید.

کارهایی که باید انجام دهید و خود را فعال نگه دارید: شما باید ماهانه 500 اندازه خرده فروشی شخصی ، 6000 واحد حجم عمده فروشی و 3 مشاور فعال مقدم داشته باشید.

بازده شامل: 25٪ کمیسیون در خرده فروشی شخصی ، 7٪ پاداش در اندازه عمده فروشی شخصی ، 7٪ Front Line Essential یا مشاور مجاز TWV ، 5٪ کمیسیون از Front Line Consultants TMV و 3٪ Front Line Star مشاوران اعطا می کنند.

  1. مدیر SuperStar – این بالاترین رتبه قابل دستیابی در Velata است. البته بازده های بیشتری از این طبقه بندی وجود دارد اما اقدامات لازم ماهانه نیز وجود دارد که باید به آنها برسید.

کارهایی که باید انجام دهید و خود را فعال نگه دارید: باید 500 اندازه خرده فروشی شخصی ، 80،000 جلد فروش گروه برای گروه ، 10،000 جلد فروش تیم ، 3 مشاور خط مقدم فعال و 4 مدیر نسل اول داشته باشید.

بازده شامل: 25٪ کمیسیون در اندازه خرده فروشی شخصی ، 9٪ پاداش در اندازه عمده فروشی شخصی ، 9٪ Front Line Essential یا مشاور معتبر TWV ، 7٪ Front Line Consultants TV ، بن 5٪ مشاوره Front Star Star ، 2٪ Front Line Superstar مشاور TWV ، 3٪ Front Line Manager TWV ، 3٪ First Generation Manager TWV Bonus ، 4٪ Bonus Manager نسل دوم TMW Bonus و 5٪ مدیر نسل سوم TMV Bonus.

در پایان ، بله ، می توانید با فرصت تجاری Velata درآمد کسب کنید!

هزینه:

برای برخی ، این مهمترین سؤالی است که باید حتی قبل از ورود به این شرکت به آن پاسخ داده شود. درک کنید ، اگر درگیر فرصت Velata شدید ، کار خود را شروع می کنید. همه شرکت ها به مقداری هزینه شروع نیاز دارند. من عذرخواهی می کنم اگر من کسی هستم که توجه شما را به این مورد جلب می کنم ، اما اطلاعات و واقعیت های دقیقی را ارائه می دهم ، این کاری است که من انجام می دهم. با این وجود ، به طور کلی ، پیوستن به شرکتی مانند این ، تمایل به هزینه بسیار کمتری برای شروع دارد ، پس کارهای سنتی مانند ساخت و ساز که می تواند از 5000 تا 10 هزار دلار باشد.

بنابراین ، اگر علاقمند به شرکت در این شرکت هستید ، 3 روش برای این کار وجود دارد. برای شروع کار باید یکی از سه بسته پیشنهادی که ولاتا ارائه می دهد را خریداری کنید. هر سه بسته ارائه شده توسط ولاتا همراه با برخی کاتالوگ ها ، فرم سفارش ، دعوت نامه ها و بروشورهای بازاریابی است.

  1. ابزار ابزار Fundo 99.00 دلار این کیت مجهز به Fondue Warmer و نمونه برداری از فوندو ، دو شکلات بلژیکی ، دو پنیر و دو ذوب است.
  2. کیت استارت کریپ 129.00 دلار مجموعه کرپ شامل کرپ ساز ، مخلوط کریپ کلاسیک ، شربت دست ساز ، سس پنیر و یک ذوب شده است.
  3. کیت استارت Rachlette – 219.00 مجموعه Rachlette گرانترین ست است که توسط ولاتا ارائه شده است و شامل کوره میز Raclette و سه روبی Artisan است.

همچنین شامل یک وب سایت شخصی رایگان برای سه ماه اول! با این حال ، پس از 3 ماه ، برای فعال نگه داشتن آن باید ماهانه 10 دلار بپردازید. همچنین با پرداخت 5 دلار اضافی در ماه می توانید یک وب سایت فعال دیگر دریافت کنید.

افکار نهایی:

Velata دارای طیف گسترده ای از محصولات مرتبط با مواد غذایی است و مدت هاست که خوب کار نمی کند. این نشان می دهد که آنها به عنوان یک شرکت ، انگیزه و تعهد خود را برای گسترش مداوم دارند.

فرصتی که توسط ولاتا ارائه شده ممکن است پیچیده به نظر برسد ، اما با صراحت بگویم که نیست این بسیار ساده است و وقتی این کار را انجام دهید ، معنای بیشتری پیدا می کند. شما به سادگی می توانید از انواع مختلف اعضای گروه تیم از جمله شما درآمد کسب کنید. شما مطمئناً می توانید با شرکت آنها درآمد کسب کنید اما صادقانه. نسبت های آنها برای شروع کمی متفاوت است. هنگامی که بالاترین رتبه را در اختیار دارید می توانید درآمد زیادی کسب کنید ، با این وجود درجه اول بخش بزرگی از درآمد را برای شما فراهم نمی کند. علاوه بر این ، نیازهای ماهیانه برای دریافت این بازده ها برای ادامه کار خسته کننده و ناامیدکننده هستند.

بسته به نحوه نگاه شما هزینه شروع ، ارزان و گران است. هر سه گروه ارائه شده شامل موارد متفاوتی به غیر از فهرست ، فرم سفارش ، دعوت نامه و بروشور بازاریابی هستند. این همه بستگی به آنچه که به آن اشتیاق دارید ، بستگی دارد. من این واقعیت را دوست دارم که آنها 3 گروه دارند. این جالب تر می کند که شما می توانید راه موفقیت خود را انتخاب کنید.

به طور کلی ، من به این شرکت B + می دهم. لطفاً توجه داشته باشید که از سال 2012 شروع شده است ، بنابراین با سرعت بسیار زیادی رشد کرده است. من انتظار دارم که ولاتا بعد از چند سال دیگر شرکتی درجه یک باشد و به خوبی شناخته شود.

* داستین هیل متعلق به ولاتا یا فرصت های شغلی و درآمد آنها نیست

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا