دنیای وب

درک Liv International: آیا واقعاً می توانید با Liv International درآمد کسب کنید؟

اطلاعات در سال 2006 آغاز می شود ، Liv International آنها محصولات مختلفی را برای بهبود سلامتی و افزایش انرژی ارائه می دهند. آنها در حال حاضر 13 محصول مختلف را ارائه می دهند و فرصتی برای ایجاد درآمد باقیمانده از خانه فراهم می کنند. آیا محصولات آنها ارزش خرید دارد و آیا واقعاً می توانید با فرصت شغلی ارائه شده توسط Liv International درآمد کسب کنید؟

چیز: همانطور که قبلا ذکر شد ، Liv International در حال حاضر 13 محصول مختلف مربوط به بهبود و تثبیت سلامت کلی را ارائه می دهد. محصولاتی مانند Blox ، Clenzt ، Love Your Skin Age Defiance Serum ، Crave ، E-3 ، Go Nitrimax ، Green2o ، LivPro15 ، Liv Smart ، Liv Sxinney ، Serezen ، Sxinney Mist و Zing. ما کمی بحث خواهیم کرد ، اما بهترین شرط شما این است که به وب سایت آنها بروید و همه محصولات را برای خود بازرسی کنید و نظر خود را تنظیم کنید.

1 سبز 2o این محصول نوشیدنی خوشمزه ای است که می تواند برای همه سنین سرو شود. به امید جایگزینی قهوه یا نوشیدنی های انرژی زا با قند ، مواد نگهدارنده و سایر مواد مضر و افزودن آنتی اکسیدان و کلروفیلین. آنها نیاز به هیدراته نگه داشتن بدن را بیان می کنند و اگرچه Green2o جایگزین آب نمی شود ، اما قطعاً می تواند به شما اجازه دهد آب را بنوشید. شما می توانید بطری Green2o را با قیمت 1.50 دلار تهیه کنید.

2 هوشمند زندگی کنید Live Smart یک ویتامین روزانه به شکل کپسول برای همه سنین ، مردان و زنان است که با مواد ضد عفونی کننده پر شده است. Liv International توصیه می کند هر روز 2 کپسول مصرف کنید. نوتروپیک ها مواد مغذی هستند که مغز را تغذیه می کنند ، به حدت ذهنی کمک می کنند ، حافظه شما را تقویت می کنند و ظرفیت و عملکرد کلی مغز را تقویت می کنند. Live Smart همچنین حاوی ویتامین C ، ویتامین D3 ، ویتامین E ، ویتامین B1 ، ویتامین B2 ، ویتامین B6 ، ویتامین B12 ، اسیدفولیک و منیزیم و سایر مواد مغذی است. من نتوانستم قیمت مشخصی برای هر بطری پیدا کنم. قیمت Green2o برخلاف LIV Smart واضح و روشن بود ، بنابراین باید تصور کنم که هر بطری LIV Smart نسبتاً گران است.

3 لوپرو 15 یک کیسه پروتئین خوب که با مواد طبیعی از جمله ویتامین ها ، آب نارگیل و اسیدهای آمینه شیرین و طعم دار شده است. طراحی شده برای انعطاف پذیری عضله ، رفع گرسنگی شما و پشتیبانی از قدرت کلی بدن ، همه در عین خوشمزه بودن. من نتوانستم قیمت رسمی هر کیسه را پیدا کنم و قرار بود که تا حدی گران باشد.

فرصت به نظر می رسد که Liv International از محصولات مفید خوبی برخوردار است اما آیا آنها فرصتی مناسب و مناسب برای تجارت فراهم می کنند؟ با بررسی برنامه جبران خسارت آنها خواهیم توانست پاسخ خود را بیابیم. در کل 10 روش وجود دارد که می توانید با استفاده از فرصت درآمد Liv International از جمله سود خرده فروشی ، سود مشتری ترجیحی ، تخفیف محصول ، پاداش هفتگی اسپانسر ، پاداش تطبیق هفتگی ، کمیسیون جهانی ماهانه ، پاداش بی نهایت ماهانه ، ماهانه 1٪ حقوق دریافت کنید. پاداش سوپراستار ، 2٪ استخر جهانی اختراع و 3٪ پاداش جهانی الماس.

1 سود خرده فروشی خرده فروشی سود اصلی ترین روش کسب درآمد با Liv International است. این به سادگی 43٪ از پورسانت فروش یک محصول شخصی است. اگر محصولی را به قیمت 10،000 دلار در ماه بفروشید ، 43٪ از آن مبلغ جبران می شود. یعنی 4300 دلار.

2 کمیته های ماهانه جهانی اگر می خواهید آن را به بازار عرضه کنید و فروش خود را انجام دهید باید کالاهایی را خریداری کنید و موجودی کالا را در دست داشته باشید. حتی اگر آن را بصورت آنلاین (تجارت الکترونیکی) بازاریابی می کنید ، باز هم باید خرید کنید و نوعی موجودی داشته باشید. بنابراین ، هنگامی که در حال ساخت یک زیر خط یا گروهی از اعضای تیم هستید ، آنها نیز مجبور به خرید موجودی کالا می شوند. شما 44٪ از کل خریدهای محصول خود را بدست خواهید آورد.

3 1٪ پاداش ماهانه Super Star – اگر در یک ماه ، یعنی یک ماه ، 10 عضو تیم را حمایت مالی کنید یا بیاورید ، واجد شرایط دریافت 1٪ از کل حجم جهانی هستید.

هزینه: Liv International 3 گروه را برای کسانی که می خواهند از فرصت پیش آمده استفاده کنند ، ارائه می دهد. همه مجموعه ها دارای نوعی بروشور و نمونه محصول هستند.

1. شروع کننده اساسی – 160.00 دلار. برخی از نمونه ها

2. شروع کننده تجارت – 250.00 دلار. مقدار خوب نمونه

3. شامل – 750.00 دلار. شاید شما به اندازه کافی نمونه داشته باشید.

در پایان ، بله شما می توانید با Liv International درآمد کسب کنید!

نقطه نظر من: Liv International طیف گسترده ای از محصولات مربوط به ارتقا health سلامت عمومی را در اختیار دارد. علاوه بر این ، یک فرصت تجاری مشروع و سودآور را فراهم می کند. با این حال شانس آنها به همان خوبی که فکر کردم نیست. این یک شرکت بسیار موفق با برنامه جبران خسارت است. اگر اتفاقاً یکی از بهترین بازاریاب های شبکه در جهان باشید ، با این شرکت عملکرد خوبی خواهید داشت اما هنوز با این واقعیت مواجه هستید که پرداخت ها کم است. اگرچه پرداخت ها کم است ، به خاطر داشته باشید که آنها در کل 10 پرداخت دارند. پول به سرعت در صنعت در حال توسعه است و من نمی گویم Liv International به هیچ وجه یک شرکت بد است. من شخصاً نمی خواهم از آنچه آنها ارائه می دهند بهره ببرم.

با این حال ، اگر شما علاقه مند به کسب درآمد زیاد باقیمانده با شرکتی مانند Liv International هستید ، باید بدانید که چگونه از بازاریابی شبکه ای به طور موثر استفاده کنید.

من نه تنها راهی عالی برای کسب درآمد زیاد با این مفهوم کشف کرده ام ، بلکه گام به گام با شما یک به یک کار می کنم تا بتوانید به موفقیت مورد نظر خود برسید!

برای اطلاع از چگونگی تولید درآمد باقیمانده ، با شروع از 1500 دلار در هفته ، روی پیوند زیر کلیک کنید!

* داستین هیل به Liv International یا فرصت های تجاری آنها وابسته نیست!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا