دنیای وب

درک Rodan & Fields: آیا واقعاً می توانید با Rodan & Fields درآمد کسب کنید؟

رودین و فیلدها تأسیس شده توسط دکتر کیتی رودین و دکتر Cathy Fields در سال 2002. آنها شرکت و محصولات خود را بر روی محصولات مبتنی بر پوست متمرکز کرده و گزینه هایی با کیفیت عالی برای مراقبت از پوست را به جهان ارائه می دهند. در سال 2010 ، آنها به دلیل فرصت های شغلی در کنار محصولات مراقبت از پوست ، توسط انجمن فروش مستقیم (DSA) به عنوان Rising Star معرفی شدند.

چیز:

همانطور که قبلاً ذکر شد ، Rodan & Fields محصولات مراقبت از پوست را برای مقابله با از دست دادن استحکام پوست ، معکوس کردن اثرات محو شدن و تغییر رنگ ، مبارزه با آکنه و علائم پس از آکنه ، برای تسکین پوست با محصولات از نوع لوسیون ، محصولات آرایشی مرتبط جهت بهبود پوست و زیبایی فرد و محصولات ضد پوستی ارائه می دهد. پیری برای جوانی به مردم می دهد. محصولات آن با استفاده مجدد از چهره ، برگشت پذیر ، بدون پر کردن ، تسکین ، تقویت و تقویت می کنند.

  1. سیستم را آرام کنید آنها 4 محصول شستشوی کرم با اندازه کامل را با قیمت 160،00 دلار طراحی کرده اند که برای تسکین پوست های خشک ، تحریک شده و حساس هستند ، و پوست هایی با ظاهری سالم دارند.
  2. تعریف مجدد سیستم این محصول همچنین در قالب 4 واشر تمیز کننده تمام سایز عرضه می شود. شما می توانید این مورد را به تنهایی با قیمت 193.00 دلار دریافت کنید ، و به گونه ای طراحی شده است که ضمن مبارزه با روند پیری ، به پوست شما محکم تر و نرم تر می شود.
  3. سیستم نادرست بار دیگر 4 ماشین لباسشویی با اندازه کامل با قیمت 171.00 دلار به فروش می رسد. این بسته برای مبارزه با کل چرخه آکنه ، از بین بردن منافذ ، از بین بردن جوش ها و پاکسازی صورت شما از جوش های سر سیاه طراحی شده است.

فرصت:

علاوه بر محصولات مراقبت از پوست ، Rodan & Fields فرصتی برای تجارت یا درآمد برای افرادی که علاقه مند به بازاریابی شرکت ها یا محصولات خود هستند ارائه می دهد. سوال بزرگ باقی مانده است ، آیا واقعاً می توانید با فرصت شغلی خود درآمد کسب کنید؟ برای کشف جواب این سوال باید به برنامه جبران خسارت شرکت توجه کنید! Rodan & Fields 5 روش کلی ارائه می دهد که از طریق آنها می توانید جریان درآمد کسب کنید تا محصولات یا شرکت های خود را به بازار عرضه کنید.

  1. سود خرده فروشی – به عنوان مشاور شرکت Rodan & Fields می توانید از کالاهایی که بصورت حضوری می فروشید درآمد کسب کنید. شما می توانید خود را با تخفیف خریداری کرده و سپس محصول را با قیمت خرده فروشی بفروشید. پس از فروش ، شما می توانید بقیه را به عنوان سود نگه دارید. اگر قیمت خرده فروشی 193.00 دلار باشد ، می توانید محصول را با قیمت 145.00 دلار خریداری کنید. پس از فروش می توانید 48.00 دلار نگه دارید.
  2. کمیته های مشورتی برای رسیدن به این بازگشت ، شما باید یک مشاور فعال باشید. برای هر دوره کمیسیون شما باید حداقل 100 حجم فروش (SV) داشته باشید تا فعال و فعال شوید. شما می توانید 10٪ کمیسیون از مشاوران سطح 1 خود را که شخصاً از آنها مراقبت کرده اید کسب کنید.
  3. کمیته های تیم شخصی – برای به دست آوردن این بازده ، شما باید حداقل 600 جلد شخصی واجد شرایط مراقبت شخصی (PSQV) برای هر دوره کمیسیون داشته باشید. پس از دریافت مقدار مورد نیاز PSQV ، می توانید 5٪ از کل کمیسیون ایجاد شده توسط مشاوران و مشتریان در تیم شخصی خود را بدست آورید.
  4. کمیته های تولید – پس از دریافت کلیه بازده های ذکر شده قبلی ، می توانید به فردی که شخصاً حمایت مالی کرده است کمک کنید تا به نوع سوم بازده ها (کمیسیون های تیم شخصی) برود. پس از انجام این کار ، مشاور که شخصاً او را پرورش داده و به وی کمک کرده است تیم شخصی خود را منتقل کند ، به اصطلاح “نسل اول” منتقل شد. سپس می توانید 5٪ کمیسیون در تمام پوشه های شخصی نسل اول خود کسب کنید. این محصول با رشد بیشتر نسل ها ادامه می یابد.
  5. پاداش عملکرد این درآمد فقط برای کسانی که در ایالات متحده آمریکا زندگی می کنند واجد شرایط است. شما می توانید فرصتی برای کسب جوایز یا پاداش از عملکرد بالا مانند درآمد باقیمانده یا احتمال برنده شدن در یک ماشین پولی دریافت کنید. این عملکرد شبیه به قرعه کشی عملکرد است.

در پایان ، بله ، می توانید با فرصت کسب و کار Rodan & Fields درآمد کسب کنید!

هزینه:

با درگیر شدن یا متعلق به فرصت کسب و کار Rodan & Fields ، باید درک کنید که برای خودتان تجارت می گویید. برای شروع همه شرکت ها به نوعی سرمایه احتیاج دارند. نکته خوب در مورد افتتاح مشاغل مانند این در مقایسه با مشاغل سنتی این است که به طور کلی ارزان تر است و شما معمولاً در خانه برای خود کار می کنید و به همین دلیل کارهای خانگی. بنابراین ، پیوستن به Rodan & Fields و شروع به کسب درآمد از فرصت شغلی آنها ، چقدر هزینه دارد؟ 4 روش کلی وجود دارد که از طریق آنها می توانید با فرصت تجاری Rodan & Fields شروع کنید.

  1. جعبه ابزار سریع تجاری 995.00 دلار این کیت با هر چهار سیستم در مجموع در حدود 1800،00 دلار به علاوه نمونه کارها تجارت ، ضد پیری قبل و بعد از پوسترها ، کاتالوگ محصولات و بسیاری موارد دیگر به شما کمک می کند تا در شروع کار و کسب درآمد بلافاصله درآمد کسب کنید.
  2. گروه راه اندازی مشاغل بزرگ 695.00 دلار این چهار سیستم در مجموع 1،300.00 دلار به علاوه موارد مشابه در بسته اکسپرس ارائه شده است ، اما بسیار کمتر.
  3. نتایج شخصی تنظیم شده است 395.00 دلار هر چهار سیستم 500 هزار دلار ارزش دارند. موارد مشابه در این کیت مانند گروه اکسپرس و راه اندازی کسب و کار بزرگ وجود دارد ، اما باز هم ، بسیار کمتر!
  4. نمونه کارها – 45.00 دلار علاوه بر محصولات ، کاتالوگ ها ، برگه های کار و موارد دیگر ، می توانید نمونه کارهایی را با هر سه گروه فوق الذکر دریافت کنید. با این حال ، این ارزان ترین گزینه موجود برای شروع در فرصت Rodan & Fields است. همه این گروه در اصل حاوی اطلاعاتی عمیق در مورد خود شرکت هستند. در این صورت تصمیم شما برای پیشبرد و خرید محصولات به شرطی که از اطلاعات بهره مند شوید و فکر می کنید مناسب شماست.

افکار نهایی:

قیمت محصولات گران است و بسیاری از آن ضد چروک ها را ارائه نمی دهند ، اما آنها با روند پیری که زیباست اما با یک چیز مشابه نیست ، می جنگند. همچنین فرصتی برای تجارت یا درآمد برای کسانی که می خواهند محصولات یا شرکت های خود را به بازار عرضه کنند و درآمد کسب کنند ، فراهم می کند. بله ، شما قطعاً می توانید با ثبت نام یا عضویت در Rodan & Fields درآمد کسب کنید و شامل 5 نوع بازده مختلف است. با این حال ، برای رسیدن به این بازده ها ، شما باید کارهایی انجام داده و به اندازه مشخصی به علاوه یک رتبه خاص ، برسید. اگر به این رده ها نرسیدید ، درآمد کسب نمی کنید. بعلاوه ، جزئیات دقیقی درمورد اینکه محصولات دقیقاً چه کاری انجام می دهند ، نیست ، شما باید در اطراف خود جستجو کنید تا دریابید که آنها چه کاری انجام می دهند و وقتی آن را کشف کردید ، هنوز هم بسیار گسترده است.

* داستین هیل وابسته به Rodan & Fields یا فرصت های شغلی و درآمد آنها نیست

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا