دنیای وب

درگاه پرداخت آنلاین و پذیرش کارت های اعتباری – بهترین راه حل برای تجارت شما

بخشی از مشاغل تجارت الکترونیکی شما که اغلب نادیده گرفته می شود و تحت آن قرار نمی گیرد ، پردازش مجدد درخواست های شما است. کارآفرینان برای اطمینان از اینکه طراحی سایت کاملاً متناسب است ، پول و زمان زیادی سرمایه گذاری می کنند ، اما آنها اغلب سیستم های مدیریت سفارش خود را می پوشانند. بخشی از زمانی را که برای انجام تنظیمات طراحی صرف می کنید ، در انتخاب درگاه پرداخت مناسب ، پردازنده بازرگان و حساب بانکی سرمایه گذاری کنید و در هزینه های زیادی صرفه جویی خواهید کرد!

درگاه های پرداخت

خیلی ساده ، درگاه پرداخت سیستمی است که برای انتقال اطلاعات پرداخت مشتری از وب سایت امن شما به یک پردازنده تجاری امن استفاده می شود. به عنوان پایانه ای فکر کنید که داده ها را به صورت امن به حساب بازرگان شما جمع آوری ، رمزگذاری و انتقال می دهد. هنگام انتخاب درگاه پرداخت ، خدمات مختلفی برای انتخاب وجود دارد ، اگرچه مهم است بدانید که درگاهی که انتخاب می کنید باید با راه حل تجارت الکترونیکی شما سازگار باشد. لطفاً اطمینان حاصل کنید که لیستی از درگاه های مختلفی را که راه حل تجارت الکترونیکی شما پذیرفته است ، دریافت کرده و برای اطلاع از قیمت ها و پیشنهادات خدمات خود با هرکدام تماس بگیرید.

بر اساس گزارش خرده فروش آنلاین 2009 ، 3 محبوب ترین ارائه دهنده دروازه پرداخت توسط 500 وب سایت برتر تجارت الکترونیک عبارتند از:

  1. Chase Paymentech Solutions LLC. (113 از 500 بهترین)
  2. شرکت پی پال (75 از 500 بهترین)
  3. شرکت سایبرس (45 از 500 بهترین)

همه در یک (دروازه پرداخت و پردازنده تجاری)

PayPal (و سایر راه حل های همراه) یک سرویس یک مرحله ای را ارائه می دهد که در آن شما یک درگاه پرداخت و پردازنده تجاری را با هم دریافت می کنید. در اینجا مزیت این است که شما مجبور نیستید دو حساب جداگانه را مدیریت کنید. با این حال ، نرخ ها معمولاً در انتهای بالاتر طیف قرار دارند.

به عنوان مثال ، یک سرویس PayPal براساس میزان فروش شما دارای نرخ ثابت (برای فروش ملی) است. هرچه فروش بیشتری بفروشید هزینه پردازش معامله برای شما کمتر است. در اینجا مزیت این است که صرف نظر از کارت اعتباری استفاده شده (MasterCard ، Visa ، Discover یا American Express مخوف) ، یا اینکه کارت واجد شرایط است ، همان نرخ ثابت محاسبه می شود. این ویژه PayPal و سایر خدمات جامع است.

پردازنده های تجاری

درگاه پرداخت داده های صورتحساب رمزگذاری شده را به پردازنده تجاری شما منتقل می کند که پس از آن مسئول هدایت این داده ها به شبکه کارت اعتباری است. شبکه کارت اعتباری اعتبار کارت اعتباری مشتری را تأیید می کند / بودجه کافی برای پوشش دادن معامله را در اختیار دارد ، سپس درگاه پرداخت را مطلع می کند ، سپس با راه حل تجارت الکترونیکی شما ارتباط برقرار می کند. در صورت تأیید معامله ، پردازنده تاجر درخواستهای تسویه شده شما را به حساب بانکی شما ارسال می کند (این امر گاهی اوقات به پردازش دستی نیاز دارد).

پردازنده بازرگان یک سیستم پشت صحنه است که به درگاه پرداخت شما ، شبکه کارت اعتباری مشتریان و حساب بانکی شما متصل می شود. این یک روش ساده برای است کارتهای اعتباری را بصورت آنلاین بپذیرید. مهم است که بدانید آیا درگاه پرداخت ، پردازنده بازرگان ، حساب بانکی و راه حل تجارت الکترونیکی با هم کار می کنند. لطفاً اطمینان حاصل کنید که پردازنده بازرگان شما از درگاه پرداخت و حساب بانکی شما استفاده می کند!

تو چی میدونی

درگاه پرداخت – هنگام انتخاب درگاه پرداخت ، موارد زیر را تأیید و بررسی کنید:

  • هزینه راه اندازی دروازه – بسیاری از درگاه های پرداخت برای پیکربندی دروازه شما به پیش پرداخت نیاز دارند.
  • هزینه درگاه ماهانه – این یک هزینه مداوم برای امتیاز استفاده از درگاه پرداخت است
  • برای هر معامله – برای هر معامله انجام شده هزینه ای دریافت می شود. این نیز شامل؛ بازپرداخت ، باطل و رد.
  • هزینه پرداخت – اگر تصمیم دارید معاملات خود را هر روز تسویه کنید ، این هزینه ها به صورت روزانه از شما دریافت می شود.
  • ادغام API – اطمینان حاصل کنید که سبد خرید وب سایت شما می تواند با پورتال مورد نظر شما ادغام شود.

هنگام مرور این داده ها ، اطمینان حاصل کنید که همه هزینه ها و الزامات را درک کرده اید. همچنین به یاد داشته باشید که تقریباً می توانید درباره همه این موارد مذاکره کنید (اگر سفارشات زیادی را تحویل می گیرید). قطعاً ارزش تلاش برای تماس و تلاش برای دستیابی به بهترین نرخ ممکن را دارد! به عنوان مثال ، Authorize.net بسته ای برای سایت های با حجم زیاد داشت که ماهیانه 50 دلار از آنها دریافت می کند ، اما 2000 معامله رایگان به اضافه 07 مورد معامله بعد از آن را ارائه می دهد. با افزودن زمان ، می توانید سالانه هزاران دلار پس انداز کنید!

پردازنده های تجاری – هنگام انتخاب پردازنده تجاری ، موارد زیر را بررسی و بررسی کنید:

  • هزینه راه اندازی – همان فوق
  • هزینه های ماهانه – همان هزینه فوق
  • هر هزینه معامله – همان فوق
  • قرارداد – همان فوق
  • نرخ تخفیف واجد شرایط – پیگیری این هزینه بسیار دشواری است. نرخ واجد شرایط برای کارتهای اعتباری و انواع کارتهای اعتباری خاص است.
  • نرخ غیر قابل قبول – بدانید کدام کارت های اعتباری به عنوان نرخ تخفیف واجد شرایط نیستند تا بتوانید اعداد را پردازش کنید. این هزینه ها می توانند تا دو برابر نرخ تخفیف شما باشند.
  • حداقل هزینه پردازش – برخی از حساب های بازرگان به حداقل فرآیند ماهانه نیاز دارند. در صورت عدم رعایت این محدودیت ، هزینه دیگری از شما دریافت می شود.
  • هزینه بازپرداخت / بازپرداخت – در صورت نیاز به بازپرداخت سفارشات ، یا شارژ آنها ، سایر هزینه ها معمولاً برای آن دریافت می شوند.
  • هزینه های بین المللی – برای مشتریان خارج از ایالات متحده نرخ را بررسی کنید تا ببینید آیا از شما هزینه اضافی دریافت می شود.

خدماتی مانند PayPal برای معامله درصد معینی را پرداخت می کنند (بسته به اندازه معمولاً 2.9٪) ، به اضافه کارمزد برای هر تراکنش. بیشتر پردازنده های تجاری در بازه 2.2٪ – 2.65٪ عرضه می شوند.

اغلب در مورد بهترین راه حل پردازش کارت اعتباری تجارت الکترونیکی بحث می شود.

وقتی صحبت از درگاه های پرداخت و حساب های بازرگان است ، چه مواردی را توصیه می کنید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا