دنیای وب

دریابید که ایجاد و کسب درآمد از یک لیست بازاریابی از طریق ایمیل چقدر آسان است

اگر فرم ورود به سیستم را در ایمیل خود در قسمت پایین صفحه اصلی خود دفن کنید ، ممکن است بسیاری از مشتریان احتمالی جدید را از دست دهید.

دست کم گرفتن قدرت خرید لیست مشترکان کاملاً هدفمندی از افرادی که به شما اجازه ارسال ایمیل به آنها را داده اند ، اشتباه است.

همچنین به یاد داشته باشید که لیست های ایمیل به مرور زمان تخریب می شوند زیرا ممکن است افراد دیگر از آدرس ایمیل خود استفاده نکنند یا اشتراک خود را در لیست شما لغو کنند. بنابراین ، شما باید دائما لیست های جدیدی اضافه کنید تا لیست مشترکان خود را به روز نگه دارید و پاسخ دهید.

اطمینان حاصل کنید که از یک نرم افزار حرفه ای مدیریت لیست ایمیل برای کنترل کل مراحل ثبت نام و تحویل در حالی که از شما در برابر شکایات اسپم محافظت می کند ، استفاده کنید.

بیایید بگوییم شما در حال نوشتن اطلاعات جذاب و مفید از شهرت بالایی برخوردار هستید.

و شما در حال جمع کردن پیروان در شبکه های اجتماعی نیز هستید. چرا لیست بازاریابی ایمیلی خود را به طور قدرتمند ایجاد و کسب درآمد نمی کنید؟ با این روش می توانید همچنان به ارائه محتوای ارزشمندی که مخاطب شما می خواهد بخواند و همچنین در ازای آن درآمد کسب کنید.

در اینجا چهار روش آسان برای ایجاد لیست بازاریابی ایمیل وجود دارد:

  1. ترتیب ورود به بازار را برای لیست غیر رقبا در صنعت خود یا مرتبط با آن ترتیب دهید.
  2. برنامه خود را برای ارسال ایمیل ها به لیست مشترکان مشاغل کوچک دیگر ارائه دهید. شاید بتوانید در ازای آن درصدی از سود را ارائه دهید. آنچه این فناوری ساخت لیست را متمایز می کند این است که محصول شما در معرض بازار کاملاً متفاوتی قرار دارد. به یاد داشته باشید که از تبعیض بر اساس اندازه لیست ایمیل خود اجتناب کنید. با سایر کارآفرینان در تالارهای گفتگوی آنلاین ارتباط برقرار کنید و ببینید چه ایده های دیگری می توانند برای استفاده بیشتر از مشارکت مشترک ارائه دهند.
  3. فیلم های کوتاه نحوه تولید تولید کنید و آنها را در Vimeo و YouTube به اشتراک بگذارید. البته مطالب آموزشی باید با کار شما سازگار باشد. توجه داشته باشید که هدف شما ساختن لیست خود و نمایش ندادن فیلم های بازاریابی است. به بینندگان بالقوه آموزش دهید ، سپس با قرار دادن URL وب سایت خود در قسمت توضیحات ویدیو ، آنها را وادار کنید تا در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند. متن فیلم های آموزشی شما همچنین می تواند به مقاله تبدیل شود و شما می توانید این مقالات را در e-zine رایگان و راهنماهای مقاله آنلاین منتشر کنید. و به یاد داشته باشید که پیوندی به فیلم آموزشی واقعی را در مقاله خود قرار دهید.
  4. مقالات مرتبط و مفیدی بنویسید تا zines الکترونیکی را بصورت رایگان دریافت کنید. ارسال مقالات کوتاه و مفید به سایت های مقاله رایگان. یک فراخوان جدی برای اقدام در مورد رزومه و جعبه منبع نویسنده ارسال کنید گزارش رایگان ، سند فنی یا کتاب الکترونیکی را در مقابل آدرس ایمیل ارسال کنید. با این کار ترافیک به سایت شما هدایت می شود ، جایی که می توانید آدرس های ایمیل را برای ایجاد یک لیست بزرگ بازاریابی از طریق ایمیل جمع آوری کنید.
  5. مسابقه ای را در سایت خود اجرا کنید و هدایای خوبی بدهید. افرادی که می خواهند به مسابقه شما بپیوندند می توانند با ثبت نام با آدرس ایمیل خود در فرم ثبت نام خود ، این کار را انجام دهند.

بنابراین مخفی کردن فرم ثبت نام ایمیل ما را متوقف کنید و یک کمپین برای ارائه محتوای با کیفیت که درآمد آنلاین هیجان انگیز شما را برای سالهای آینده فراهم می کند ، شروع کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا