دنیای وب

در اتومبیل خود بیاموزید – نحوه استفاده از زمان رفت و آمد برای یادگیری کسب و کار و بازاریابی اینترنتی

هنگامی که مشاغل جدیدی را شروع می کنید یا چیز جدیدی یاد می گیرید ، اتومبیل خود را به یک مدرسه جدید مدرسه تبدیل کنید. این کار به ویژه اگر در حال رفت و آمد به یک شغل یا مسافرت منظم برای انجام سایر تعهدات هستید ، بسیار خوب عمل می کند. این زمان برای تقویت یادگیری شما به قسمت مهمی از روز شما تبدیل خواهد شد.

اطلاعاتی را که می خواهید بشنوید انتخاب کنید. ممکن است یک دسته سی دی یا نوار داشته باشید که می خواهید بشنوید ، یا ممکن است اطلاعات به عنوان یک بارگیری دیجیتالی در دسترس باشد که می توانید آن را در دستگاه پخش mp3 خود بارگذاری کنید. در هر صورت ، مشخص کنید که در طی یک دوره زمانی به چه چیزهایی گوش خواهید داد و چگونه می توانید هنگام حضور در ماشین آن را بشنوید.

در مرحله بعد ، دفترچه یادداشتی را انتخاب کنید که از آن برای یادداشت برداری استفاده می کنید. نه ، من به شما پیشنهاد نمی کنم هنگام رانندگی بنویسید ، اما وقتی در زمان های مختلف پارک می کنید می خواهید کارها را راحت انجام دهید. یکی از مواردی که می خواهم تایپ کنم نام و شماره ضبط کننده ای است که گوش می دهم. بعداً ، به یاد آوردن شخصی که می خواهم دوباره بشنوم یا از او بنویسم بسیار راحت تر می شود.

همچنین یادگیری در اتومبیل می تواند یک سفر طولانی یا رفت و آمد خسته کننده را با سرعت و لذت بیشتری انجام دهد. مدت هاست که من به کتابهای ضبط شده روی نوار گوش می دهم و به عقب و جلو می روم و از شغلی که از آن لذت نمی بردم ، می پردازم. این روزها ، من با استفاده از زمان رانندگی به عنوان زمان مطالعه ، سطح دانش خود را برای ایجاد تجارت خود افزایش می دهم. شما نیز می توانید همین کار را انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا