دنیای وب

در اینجا دلیل Techoring به مشتریان شما الهام می گیرد

هنر ما را به فکر ، عمل و حتی ممکن است دیدگاهمان تغییر دهد ، تحریک و انگیزه می کند. به همین دلیل است که Keywest Technology از حضور در نزدیکی Country Club Plaza در کانزاس سیتی ، جایی که هنر و هنرمندان به قدری فراوان است ، خوشحال است که با کمی تخیل ، می توان در اوج خود بودن در مونمارتر پاریس را دوست داشت.

حداقل اینکه بگوییم ، ما برای هنرها هر جا که بزرگ شوید ارزش قائل هستیم. اگرچه بیان هنری برای یک شرکت فناوری بعید به نظر می رسد ، فناوری Keywest بیش از 14 سال است که در یک شکل هنری در حال ظهور که معمولاً علامت دیجیتال نامیده می شود ، نقش داشته است ، اما همانطور که خواهیم آموخت ، علامت دیجیتال بسیار بیشتر از این برچسب ساده است.

من می خواهم شما فکر کنید که استفاده از این شکل هنری دیجیتال در حال ظهور برای نام تجاری شما به نظر می رسد. اگر هنوز از شما الهام نگرفته اید ، لطفاً ادامه مطلب را بخوانید زیرا من ایده های طراحی معماری را که می تواند شرکت شما را برای هر کس جذاب تر کند ، به اشتراک می گذارم ، و منظور من همه – از ذینفعان گرفته تا کارمندان گرفته تا مشتریان و عموم مردم است.

در دنیای بازاریابی ، هر کاری که شما انجام می دهید ، مانند چاپ ، انتشار ، ساخت ، ایجاد و فروش ، نام تجاری شما است. وقتی وارد فروشگاه اپل می شوید ، در جایی که هستید شک دارید؟ آیا طراحی مدرن و مینیمالیستی داخلی ، تمام توجه شما را به محصولات معطوف نمی کند – که در مقایسه با محصولات بسیار کم در مقابل باریک قرار دارد و هیچ چیز دیگری را جز موارد بدیهی در نظر نمی گیرد؟ من پیشنهاد می کنم که طراحی داخلی – هرچند که عمداً غایب باشد – کمک می کند تا افراد به سمت یک تجربه متمرکز سوق داده شوند که ممکن است بخشی از ذهن آگاه فرد نباشد.

با در نظر داشتن این ایده ، بیایید مفهوم تفویض اختیار را در نظر بگیریم. نه ، من فقط این کلمه را نساختم.

طبق گفته سردبیر DigitalSignageToday.com ، کریستوفر هال ، “در سال 2008 ، ال جی الکترونیکس اصطلاح” techorating “را که همان تلفیق فن آوری و دکور است ، با استفاده از فناوری برای ایجاد یا عنصر طراحی داخلی و دکوراسیون ، ابداع کرد.

انجام خوب نمایندگی ها منجر به یک تجربه با کیفیت ، حتی یک زیبایی شناسی می شود که می تواند چیز مثبتی در مورد نام تجاری شما منتقل کند. این می تواند باعث جلب توجه افراد به نام تجاری شما شود. این می تواند مردم را به دنبال نام تجاری شما سوق دهد. این می تواند مردم را به صحبت در مورد نام تجاری شما القا کند. و بله ، ممکن است در برخی موارد روند خرید را آغاز کند ، اما این هدف اصلی مجوز نیست. در غیر این صورت ، آن را تبلیغ می نامند.

تکنیکینگ که به ذات خود تقسیم می شود ، نوعی هنری است که فقط استفاده از یک نقاشی دیجیتال برای نمایش محتوای خلاقانه ، محرک حسی است که می تواند رفتار را ایجاد کند و تأثیر بگذارد. اگرچه این شکل هنری معمولاً ساختمانهای تجاری را به جای موزه ها زینت می دهد ، اما در اکثر فضاهای عمومی مانند سرسرا ، مرکز بازدیدکنندگان ، گالری ، سفره خانه یا طبقات اصلی به طور برجسته ای به نمایش در می آید.

تخلیه می تواند از طریق ادغام ساختمان در محیط بر محیط شما تأثیر بگذارد. ممکن است در بافت طراحی ساختمان شما بافته شده باشد ، یا ممکن است به عنوان مکمل طراحی ساختمان شما گنجانده شود – همه اینها تصویر اصلی مارک تجاری شما را تقویت و گسترش می دهد.

بنابراین تورنت چگونه الهام تجاری ایجاد می کند؟ این مخاطبان را جذب می کند که ممکن است برای اولین بار نام تجاری شما را در سطح عاطفی تجربه کنند و این امر باعث می شود آنها با این تجربه درگیر شوند.

استفاده از هنر دیجیتال با تسریع در سطح آگاهی و تعامل به بیان برندینگ تبدیل می شود. مشارکت از طریق م presentationلفه ارائه دیجیتال یک پروژه تفویض اختیار می تواند به طور قابل توجهی به دستیابی به اهداف ارتباطی بیفزاید و در عین حال به بازده کلی حسن نیت اضافه کند.

اگر می خواهید بیشتر بخوانید که چگونه بی تدبیری و پسر عموی آن (تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال) می توانند سهم مثبتی در تجارت شما داشته باشند ، به وب سایت Keywest Technology Digital Signage مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا