دنیای وب

در اینجا 4 نمونه از کار یک دستیار مجازی برای Starter’s آمده است


ما می دانیم که مشاغل کمک مجازی برای مبتدیان بسیار دشوار است. پیوستن به این تجارت کمی ابتکار عمل را به همراه دارد ، اما اکنون زمان مناسبی برای همه است که در خانه شغلی داشته باشند ، به ویژه برای والدینی که هنوز می خواهند پول دربیاورند و خانه را رها کنند اما تسلیم نشوند. در اینجا مشاغلی وجود دارد که می توانید با VA درخواست دهید:
1. مدیر ایمیل: امروزه اکثر مردم از طریق ایمیل ارتباط برقرار می کنند و به همین دلیل است که شرکت ها به افرادی نیاز دارند که حساب های ایمیل خود را مدیریت کنند. وظیفه آنها پاسخ به سوالات مشتریان در مورد یک محصول یا خدمات تجاری است. مدیران ایمیل ورودی باید سریع بنویسند زیرا این یک نوع خدمات به مشتریان است.
2. سازمان دهندگان رسانه های اجتماعی: همه در حال حاضر در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، یوتیوب و بسیاری دیگر فعالیت می کنند. در اینجا این شرکت از مردم می خواهد تا حساب های خود را برای نقل و انتقالات به طور مرتب بررسی کنند و در صورت نیاز ممکن است پاسخ هایی را بیابند.
3. درون نویسندگان: برای افرادی که عاشق نوشتن هستند و تخیل یا خلاقیت مشتریانشان نیاز دارد. نویسنده بودن برای مادران خانه نشین مفید است زیرا آنها می توانند درباره زندگی خود به عنوان مادران شاغل در خانه بنویسند و همچنین درباره فرزندان خود ، به ویژه به دلیل هوش بیشتر آنها ، یا می توانید یک داستان مرتبط بنویسید. از مشتریان خود بپرسید ، در اینجا برای آنها داستانی ایجاد خواهید کرد.
4. نمایندگان مشتری: برای شرکت هایی که به دنبال نمایندگان برون سپاری برای پاسخگویی به تماس های ورودی هستند. وظیفه شما پاسخگویی به تماس ها و حل مشکلات مشتریان با محصولات یا خدمات ارائه شده توسط مشتری است. در اینجا شما باید مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشید ، انگلیسی صحبت کنید ، داده ها را وارد کنید زیرا آنها باید آنچه را که در تماس شما اتفاق افتاده است یادداشت کنند و از درک بالایی برخوردار باشند زیرا گاهی اوقات آنها در مورد موضوعات مختلف صحبت می کنند ، اما شکایات آنها بسیار متفاوت است. همچنین توابع مورد نیاز آنها مانند کامپیوتر ، صندلی ، سرعت اینترنت و محیط کار وجود دارد.
طراحی شده برای مبتدیانی که مهارت یا تجربه در زمینه طراحی عکس ، قرار ملاقات ، بلیط / رزرو هتل ، حساب ها و بسیاری از عملکردهای دیگر ارائه شده توسط VA را ندارند. این فناوری اضافی را می توان با ثبت نام در هر کلاس VA که به شما در جذب یا جذب مشتری بیشتر از خدمات زیادی که ارائه می دهید ، کمک می کند ، یا اگر اینترنت را می شناسید ، YOUTUBE به شما کمک می کند. در این سایت می توانید در مورد بسیاری از مهارت های دیگر که می توانید به عنوان VA استفاده کنید ، آموزش ببینید. امروزه مهارتها مهمتر از دوره های تکمیل شده هستند زیرا مهارتها به شما در یافتن کار یا کار کمک می کنند. در حالی که کمک مجازی آسان نیست و همچنین نیاز به کنترل زیادی دارد ، انجام بهترین کار و ایجاد تأثیر خوب بر مشتریان شهرت شما را آغاز می کند. بنابراین کمی به عقب برگردید و همین امروز کار خود را به عنوان دستیار مجازی آغاز کنید..

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا