دنیای وب

در تجارت آنلاین اتوماسیون وجود ندارد؟

در پیشبرد بازاریابی آنلاین ، بازاریابان اغلب ادعا می کنند که سیستم ها ، محصولات و یا خدمات آنها می توانند بطور خودکار کار کنند تا میلیون ها دلار برای صاحبان مشاغل بدست آورند. این ادعاهای اتوماسیون ممکن است برخی افراد را به سمت کار سوق دهد. این ادعا در مورد فعالیت های تجاری اتوماتیک ممکن است تا حدودی صحیح باشد ، اما مطمئناً در مورد تمام مشاغل صحیح نیست.

در واقع ، وب های جدید و امیدوار کننده وب در واقع افرادی هستند که معمولاً از 9 تا 5 دوره کار می کنند. آنها پس از کار در شب یا آخر هفته ، به امید کشف راه هایی برای کسب درآمد آنلاین ، شروع به گشت و گذار در شبکه می کنند. شهروندان خالص آینده نگر به دنبال فرصت های شغلی با ریسک کمتری هستند ، شاید حتی برای شروع کار آزاد ، و مواردی که به طور خودکار هفت روز در هفته کار می کنند حتی در حالی که 9 تا 5 مشاغل آفلاین خود را انجام می دهند. ادعای یک فرایند تجاری خودکار برای این گروه از افراد تجاری بسیار قابل درک است. در واقع ، نیاز به اتوماسیون برای ایجاد درآمد منفی و باقیمانده برای هر کسی که به دنبال چندین جریان تولید درآمد است جذاب است.

بازاریابی اینترنتی ، مانند سایر مشاغل ، اعم از آفلاین و آنلاین ، به شبکه راه اندازی معمول برای تجارت و پایداری طولانی مدت تجارت نیاز دارد. در مرحله توسعه تجارت ، یک محصول / خدمات وجود دارد که باید توسعه یابد. در بازاریابی اینترنتی ، ابتدا باید خدمات (سیستم) ، محصولات یا هر دو مورد توسط کارآفرین توسعه یابد. به عنوان مثال بازاریابی آنلاین ، ممکن است بخواهید وب سایتی ایجاد کنید که برای تجارت مورد استفاده قرار گیرد. کل فرایند ایجاد این وب سایت با بیرون از خدمت به متخصصان و قرار دادن آنها بصورت آنلاین “بصورت خودکار” قابل انجام است بدون اینکه کارفرما مجبور به انجام هر کاری باشد.

با این حال ، به خوبی شناخته شده است که تجارت از دو بخش تشکیل شده است. این تولید یا ایجاد مشاغل و دوم بازاریابی است. پس از بلوغ سیستم ، ایجاد تجارت می تواند تا حدودی به صورت خودکار انجام شود ، اما بازاریابی را نمی توان تنها به فرایند خودکار واگذار کرد.

در بازاریابی اینترنتی ، فرایند بازاریابی / تبلیغاتی با هدف جذب قاچاقچیان به ویژه قاچاقچیان خوب انجام می شود. کارآفرینان می توانند دارای یک سیستم خودکار بازاریابی آنلاین باشند. شبکه نت باید دائماً به طور دوره ای بر نتایج سیستم های مختلف بازاریابی یا کمپین ها نظارت کند. این روشهای ناموفق باید به روشهای جدید تغییر پیدا کنند.

ادعاهای مربوط به اتوماسیون در بازاریابی آنلاین تنها نیمی از حقیقت است و ممکن است تصور اشتباهی را از نیازهای واقعی در این تجارت به بازاریابان بالقوه آنلاین ارائه دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا