دنیای وب

در تجارت بازاریابی شبکه ای یک پیام رسان باشید ، نه پیام

هنگامی که تجارت بازاریابی شبکه ای خود را ایجاد می کنید ، به راحتی می توانید در مورد افرادی که تمام اطلاعاتی را که می خواهید با آنها به اشتراک بگذارید ، صحبت کنید. در این مقاله ، من قصد دارم در مورد بازاریابی شبکه ای ، نه پیام ، با شما صحبت کنم.

ابزارهای شرکت / Upline را دریافت کنید

شرکت یا شرکت اینترنتی شما چندین فیلم یا فیلم دارد که می توانید با آنها به اشتراک بگذارید تا تجارت را به آنها نشان دهد. آسان است که از کاری که می کنید هیجان زده شوید و شروع به صحبت با مردم در مورد آن کنید. این کمی شبیه پرتاب کلامی به سمت آنها است هرچند کمتر از سازمان یافته و در همه جا.

ابزارهای ویدئویی واقع شده از طریق شرکت شما یا بالای صفحه به گونه ای تنظیم شده اند که داستان و محصولات شرکت را برای چشم انداز شما بازگو کنند تا بتوانند درک کنند که چه اتفاقی می افتد و چگونه می توانید امور را پیش ببرید.

از تماس های 3 راهه استفاده کنید

هنگامی که فردی را به محصول یا خدمات خود علاقه مند کردید ، باید از تماس های 3 طرفه استفاده کنید. این اساساً افراد را به منظور دریافت پاسخ به سlineالات آنها یا شنیدن داستان های upline شما ، با برنامه upline شما آشنا می کند. تماس های سه طرفه ساده هستند و می توانند به شما کمک کنند تا کارهایتان را بدون نیاز به انجام کارهای زیاد به پایان برسانید.

نتیجه

اگر یاد بگیرید یک پیام رسان باشید و نه پیام ، موفقیت بیشتری در فروش محصول و اشتغال نیز خواهید دید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا