دنیای وب

در صدر نتایج جستجوی Google قرار گرفت

محتوای منحصر به فرد از Google

  • Google همیشه عاشق محتوای منحصر به فرد است. سایتی که نسبت به سایرین دارای محتوای منحصر به فرد است ، به دیگران نزدیک می شود. به همین دلیل گوگل ارزش بالایی را به محتوای بی نظیر می دهد. ایجاد محتوای قابل اشتراکی مانند فیلم ها ، پست های وبلاگ و کتاب های الکترونیکی نیز دارای یک مزیت بزرگ است. این ویژگی این است که افراد به وب سایت شما پیوند می دهند ، بنابراین Google شما را در حساب های موتور جستجو خود قرار می دهد ، بنابراین بک لینک ها به وب سایت اغلب از وب سایت های دیگر ایجاد می شوند.

  • اینجاست که تاکتیک “بهینه سازی صفحه” باعث می شود تا اهمیت و حضور آن حس شود و باید در استراتژی سئو گنجانده شود. این آخرین مرحله برای اطلاع رسانی به Google است.

بهینه سازی خارج از صفحه

  • به طور کلی ، متخصصان سئو موافق هستند که بهینه سازی خارج از صفحه مانند تکنیک های ایجاد لینک می تواند سهم 80٪ در هر کمپین سئو را بدست آورد. این مهمترین فعالیت ما برای رسیدن سایت به سطح مطلوبی در موتورهای جستجو است. نیروی محرک اصلی “backlinks” است.

اهمیت “بک لینک”

بک لینک یا پیوند عاملی است که شما برای انتقال به صفحه دیگری استفاده می کنید. این پیوندها مهمترین آنها هستند ، زیرا آنها مانند رأی دادن به صفحه ما هستند که به موتورهای جستجو می گوید سایر صفحات وب برای کسب اطلاعات از صفحه شما استفاده می کنند.

وب سایت های بیشتری که به آنها پیوند می دهید به نظر می رسد بیشتر به صفحه وب خود رأی دهید ، و این بالاتر از وب سایت شما نیز است ، اگرچه همه وب سایت ها نیز دارای وزن نیستند ، بنابراین ما باید صفحات ارزشمندی را پیوند دهیم که دارای رتبه صفحه خوب و قدرت دامنه باشند.

بنابراین 5 نکته برای ساختن یک لینک آسان در اینجا آورده شده است:

1: تجزیه و تحلیل رقبا

این روشی است که می توانید فعالیت های ایجاد لینک را شروع کنید. اول از همه ، شما باید رقابت خود را در جای خود پیدا کنید. پیوندهای پشتیبان آنها را از وب سایت های مختلف Backlink Checker تجزیه و تحلیل کرده و پیوندها را بگیرید.

نیازی به پیوند دادن همه پیوندها به وب سایت خود از طریق لینک های رقبا نیست ، فقط لینک های اصلی webiste را بگیرید. این به شما کمک می کند رقابت خود را از backlinks دور بزنید. فقط این را به عنوان یک کار اجباری نگه دارید

2. محتوا ، محتوا و محتوا

همیشه بهترین راه برای ترغیب مردم به پیوند دادن به وب سایت شما ، تهیه محتوا ، محتوای جدید ، قانع کننده ، مفید ، محتوا و محتوا است.

ایجاد محتوای مفید و مفید ، مانند محصولات ، صنعت و اطلاعات فعلی بازار با محتوای هدفمند برای کلمات کلیدی ، بیشتر از سایر عوامل مورد بحث در اینجا ، بر وب سایت شما تأثیر می گذارد. پس از به روزرسانی Google Penguin ، محتوای با کیفیت بالا که به طور مرتب منتشر می شود ، روش پیشنهادی برای ترافیک بیشتر به وب سایت شما است.

شما باید حداقل دو مقاله جدید در هفته منتشر کنید ، و ترجیحاً بهتر ، زیرا Google وب سایتهایی را که مرتباً به روز هستند حاوی محتوای منحصر به فرد هستند ترجیح می دهد. و اگر وب سایت شما محتوای خوبی را ارائه می دهد ، طبیعی است که وب سایت های دیگر نیز دوست داشته باشند با شما پیوند برقرار کنند.

در هنگام ارسال مقاله ، یادداشت برچسب عنوان و توضیحات متا را برای مقالات خود با اصول فراموش نکنید و فراموش نکنید که کلمات کلیدی یا عباراتی را که می خواهید بگنجانید.

3: به وب 2.0 بپیوندید

پیوستن به یک سایت وب 2.0 راهی سریع برای توسعه لینکهای دوستانه SEO است. اگر با این نام آشنا نیستید ، وب 2.0 اصطلاحی است که برای توصیف وب سایتهایی که دارای یک مؤلفه رسانه اجتماعی هستند ، به کار می رود.

سایت هایی مانند StumbleUpon ، Squidoo و Tumblr بیشتر محتوای آنها را خود کاربران سایت ایجاد می کنند.

این صفحات شامل اشتراک اطلاعات تعاملی و همچنین همکاری هستند. حتی می توانید مقالاتی را شامل کنید که حداکثر 9 بک لینک رایگان در هر مقاله را به وب سایت خود اضافه کنید.

بهترین راه برای ایجاد پیوندها و ایجاد مزایای قدرتمند سئو با Squidoo.com ایجاد محتوای منحصر به فرد است که بر کلمات کلیدی شما متمرکز است. همیشه سعی کنید چند رسانه ای مانند فیلم یا عکس را ادغام کنید تا اعتماد به نفس و قدرت بیشتری به سرعت کسب شود.

4: گواهینامه ها

همیشه گواهینامه ها را به صورت آنلاین به مشتریان ، شرکای تجاری یا هر شخص دیگری که بتوانید به آنها شهادت دهید اهدا کنید ، زیرا این یک روش عالی برای گرفتن بک لینک رایگان از وب سایت های قانونی است.

فراموش نکنید که کلمات کلیدی استراتژیک خود را در گواهینامه های خود وارد کنید و آنها را از طریق وب سایت خود به صفحه وب برگردانید.

5: برای ارتباطات خود پیوندی بخواهید

در آخر ، برای فرصتهای احتمالی برای ایجاد اتصالات بیشتر ، شبکه های خود را تعیین کنید. مخاطبین تجاری ، توزیع کنندگان ، اعضای خانواده ، دوستان ، تأمین کنندگان و حتی مدرسه کودکان شما قادر به ایجاد بک لینک هستند.

اگر آنها شما را دوست دارند و شما با آنها مهربان هستید ، در وب سایت خود از بک لینک بصورت رایگان درخواست کنید.

اگر بتوانید از سایتهایی مانند edu.com پیوندهای قوی و با ارزش بدست آورید ، این کار برای تلاش های SEO شما بسیار مفید خواهد بود.

تکنیک های زیادی برای سرکوب رقبای شما وجود دارد. اینها فقط راهکارهای ابتدایی هستند که به شما کمک می کنند تا از بنیادی قوی تر شروع کنید.

امیدواریم این مراحل ایده ای در مورد چگونگی ورود به مقام اول به شما ارائه دهد …

آیا می دانید هیچ راهی برای کسب رتبه برتر در نتایج جستجو ندارید؟ با ما به اشتراک بگذارید …

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا