دنیای وب

در فروش مستقیم – 3 نکته برای ساخت برند شما از جی ابراهیم

اگر به بزرگترین رهبران در بخش های کارآفرینی نگاه کنید ، آنها معمولاً بازرگانان و شرکتهایی هستند که با پیشرفت در بازاریابی ، استراتژی ، نوآوری و مدیریت ، بالاترین کیفیت ، کیفیت و قوام را طراحی می کنند. جی ابراهیم

با نتیجه گیری از رویداد زنده Rich Schefren StrategicProfits Live ، جامعه بازاریابی آنلاین با گواهینامه هایی که از سوی مخاطبان در جریان است ، در حال وزوز است. به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ریچ ، وی در چند اظهار نظر از داوطلبان در این رویداد ، درهای زیر را برای دیدن آنها باز کرد. جی ابراهیم ، جانباز جلسه پرسش و پاسخ بازاریابی بود.

در این ویدئو ، ابراهیم سه کار برتر را انجام می دهد تا هر کسی بدون در نظر گرفتن صنعت ، خط تولید یا هر عامل دیگری بتواند در بازار خود یک جانباز شود. شناختن این عناصر از اهمیت بالایی برخوردار است ، اما در صورت ایجاد اعتبار از یک متخصص در بازار شما ، اجرای مؤثر آنها بسیار مهم است. در فروش مستقیم ، نمونه های خاصی از چگونگی اجرای این سه نکته وجود دارد.

توصیه 1: “چیزهایی را ببینید که هیچ کس دیگری نمی بیند و بیان نمی کند.”

به نظر پیچیده است ، و ممکن است روی سطح باشد اما در ترکیب با شماره 2 ، این کار آسان می شود. این موضوع در مورد پیش بینی آینده چندان اهمیتی ندارد زیرا در مورد توانایی شناسایی نگرانی های مشتری است که ممکن است در کوتاه مدت مشهود نباشد. به عنوان مثال ، مشتری فقط ممکن است بخواهد از محصولی برای تجارت استفاده کند که تجارت تکراری زیادی داشته باشد. شما مجاز خواهید بود که پس انداز احتمالی برنامه رانندگی خودمختار این محصول را به اشتراک نگذارید.

اما این نیز یک مسئله عمیق تر است. به گزارش روند شرکت خود توجه کنید. در صورت متوقف شدن یا جایگزینی موارد دلخواه ، مشتریان خود را آماده کنید. آنها را در مورد نقل و انتقالات راهنمایی کنید تا آنها آماده باشند. اگر بتوانید از طریق تغییر روشهایی که باعث پیشرفت بیشتر آنها در طرف دیگر انتقال می شود ، شما را به عنوان یک متخصص در بازار شما جستجو می کنند. آیا راهی برای روشن کردن آن پیام برای مشتریان خود دارید – نشریه الکترونیکی ، خبرنامه ، خدمات تلفنی ، پیام های شخصی یا ویدئویی و غیره. با این روش سازگار باشید. به عنوان مثال ، من به عنوان نویسنده ، از مقاله ها به عنوان روش بیان اولیه برای مشتریان خود استفاده می کنم. مردم انتظار دارند مقالات من را ببینند ، و اگر با آنها تماس بگیرم ، ممکن است آنها را کاملاً دور کند. ارائه یک پیام ثابت به صورت مداوم ، اعتماد به نفس را به دلیل سطح پیش بینی پذیری آسان می کند.

نکته 2: “به مشتریان خود بسیار علاقه مند شوید”

ابراهیم پیشنهاد می کند که شما آنقدر نگران مشتری خود باشید که نگران نتیجه نهایی باشید ، نه فقط فروش لحظه ای. در هسته اصلی این اشتیاق به آرزوی شماست. نگویید که فقط اهمیت می دهید. معنیش اینه که. و این را با بیش از معامله – حتی فراتر از رابطه – به نتیجه نهایی رابطه ثابت کنید.

من روزانه استخدام می کنم زیرا فکر نمی کنم با ثبت آنها در سازمان خود به منافع منافع آنها (یا مال من) خدمت شود. من به همه می گویم که من می خواهم که آنها به شرط آنها موفق باشند ، نه براساس شرایط من. اگر متقاعد نشوم که زمان مناسب است یا یک مورد مناسب وجود دارد ، من صادق هستم. من نمی توانم تعداد دفعاتی را که مردم از عدم تشکر از من تشکر می کنند ، حساب کنم. این همه به نگرانی در مورد نتیجه نهایی و کمک به آنها برای تصمیم گیری مثبت برای خرید به نفع آنها می آید. گول نخور. رزرو و اشتغال یک تصمیم خرید به اندازه خود فروش است.

تیصفحه 3: “خود را متعهد نگه دارید” به نوآوری.

ابراهیم خاطرنشان می کند که “نوآوری یک نادرست است … که می تواند ارزش بیشتری را به بازار منتقل کند و ببیند.” در فروش مستقیم ، این بدان معنی است که یک مشاور مادام العمر هستید – اما به اندازه کافی منحصر به فرد برای فریب دادن آنها هستید تا اینکه آنها را تعقیب کنید.

همچنین در مورد بهبود مداوم هر جنبه ای از شخصیت شما به عنوان یک شخص شغلی و منظور از ساختن برند شخصی شما چیست. ابراهیم خاطرنشان می کند: هیچ کس نمی تواند همه چیزهایی را که می توان در مورد هر موضوع ممکن دانست ، بیاموزد. پیشنهاد می شود از افراد متفکر برای تقویت پیشرفت خود از قدرت ، دانش و تأثیرگذاری استفاده کنید.

“ما به همکاری خلاقانه بسیار اعتقاد داریم. شما به مربیان نیاز دارید ، به گروه های متفکر نیاز دارید. شما به اعتماد به نفس مغز نیاز دارید.”

در فروش مستقیم ، این می تواند به سادگی حضور در جلسات آموزش تیم یا به همان اندازه پیچیده ای باشد که یک سری از دوره های آموزشی یا سمینار طراحی شده برای ایجاد مهارت های شما در یک منطقه خاص است. برخی از موفق ترین مشاورین فروش مستقیم در دانشکده بازرگانی هاروارد تحصیل کرده اند. هر کجا که تحصیلات شما وارد شود ، واضح است که بهبود مستمر یک مؤلفه مهم برای اثبات موفقیت در اختیار شما در بازار شما است.

به نظر می رسد که می گویید ، “من در صدر بازی خودم هستم ، زیرا من همیشه در مورد چیزهای جدید ، کارآیی و بهترین گزینه برای شغل خودم یاد می گیرم – و آن را پیاده سازی می کنم.”

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا