دنیای وب

در لباس زیر خود درآمد کسب کنید! سیستم بازاریابی جف توپ

نه نه! من در مورد “چگونه می توانم با فروش لباس زیر در اینترنت پول بدم” صحبت نمی کنم در مورد جف پاول ، معلم بازاریابی متخصص دهه 90 صحبت می کنم که فریاد می زد “چگونه می توانم روزانه 4000 دلار در میز آشپزخانه خود در لباس زیرم بیاورم؟” اما این یک داستان اکنون رفته است. چه اتفاقی برای جف پاول ، یکی از موفق ترین دانشجویان “دن کندی” پدر بازاریابی افتاد؟

اگر در اوایل سال 98 در “موفقیت کارآفرین” یا “فرصت های شغلی” مشترک شده اید ، ممکن است متوجه تبلیغات جذاب جف پاول شده باشید ، او را به تصویر می کشد که در آشپزخانه اش نشسته است و در لباس زیر او صحبت از طریق تلفن و شمارش پول و تبلیغات مانند “چگونه می توانم 4000 دلار در روز بنشینم. روی میز آشپزخانه در لباس زیر من است؟ “جف خودش اعلام کرد که روزانه 1000 دلار پول درست می کند! این تبلیغات جذاب ، جالب و خنده دار تقریباً 3 سال در اوایل سال 98 نشان داده شده است. اما این تبلیغات ناگهان ناپدید شدند. جف پاول ناگهان در یک رقابت عمیق بازاریابی در جایی غرق شد.

وقتی کاوش اطلاعات در مورد جف پاول را شروع کردم ، داستانهای جالب بسیاری را شنیدم و خواندم. اطلاعات کمی در مورد کودکی جف یا والدینش وجود دارد.

جف در دانشگاه ایلینویز حضور یافت و در آنجا انسان شناسی را فرا گرفت. بنابراین من مطمئن نیستم که او جهت خود را در زندگی می خواهد بگیرد. او در پایان دانشگاه را ترک کرد و در فروشگاه خرده فروشی پدرش در جکسون ، می سی سی پی کار کرد. او در کار در فروشگاه خرده فروشی پدرش مشکل داشت و از تصمیم وی کاملاً ناراضی بود.

بنابراین جف تصمیم گرفت که برگزاری کلاسهای عصرانه در حسابداری ممکن است او را به سمت شغل و درآمد بهتر سوق دهد. وی پس از یک سال درس ، به شیکاگو بازگشت و یک فرانشیز حسابداری 15 هزار دلار خریداری کرد و با شریک تجاری خود ملاقات کرد. این اولین فصل از “یک سرمایه گذاری مشترک” در زندگی جف بود!

متأسفانه ، کار حسابداری دوام نیاورد زیرا شریک جف در نهایت سرقت تابوتهای شرکت را پایان داد. بدترین آن این است که جف به طرز ساده ای وام SBA را که بدهکار و به طور کامل پرداخت می شود ، امضا کرد و مبلغ 204000 دلار است! اینگونه سرنوشت در زندگی جف بازی کرد.

جف از ناامید شدن رویای استقلال مالی ناامید شد. او فرصتی برای ملاقات و همکاری با دن کندی پیدا کرد. (دن کندی پردرآمدترین مشاور بازاریابی در آمریکا است. در صورت ملاقات با وی حداقل 100 ایده جدید برای بهبود مشاغل فعلی خود به شما ارائه می دهد!) جف در سمینار دن کندی به عنوان آخرین قلعه امید ثبت نام کرد.

اندکی پس از آن ، جف اولین دوره موفقیت آمیز آموزش بازاریابی مستقیم را برای برنامه ریزان و حسابداران مالی نوشت. شرکت وی “سیستم سودآوری برنامه” نامیده شد. جف به دلیل چرخه موفقیت در سفارش نامه پستی اش بسیار مشهور است ، چگونه می توانم روزانه 4،000 دلار در لباس زیر خود را با لباس شخصی دریافت کنم.

شما هنوز هم می توانید این دوره خاص از آگهی ها و نمایش تبلیغات را در مجلات Biz مانند فرصت های شغلی و کارآفرینی خریداری کنید. تبلیغات جف در حال فروش یک نسخه تیزر از مطالعه او با قیمت 20 دلار بود. این واقعاً یک پیام فروش شکوه بود که مبدل به عنوان یک محصول بود. به هر حال ، از آنجا می توانید دوره کامل را با حدود 200 دلار سفارش دهید!

اگرچه “چگونه می توانم روزانه 4000 دلار برای نشستن بر روی میز آشپزخانه خود در لباس زیر” داشته باشم ، حاوی برخی از جواهرات عالی و با عادت به موقع بازاریابی مستقیم است (مانند “فروش آن چه می خواهید. آنچه را که شما می خواهید بفروشید”) ، به احتمال زیاد بهتر خواهد بود از طریق آموزش بازاریابی خود در جای دیگر عبور کنید! چرا؟

دلیل اصلی کیفیت ارائه دوره است. در اصل ، این دوره نسخه قابل استفاده مجدد از سیستم بازاریابی بود که وی به برنامه ریزان مالی فروخت. نود درصد مواد یکسان هستند. این دوره تا حدودی بی نظم بود ، به طور تصادفی در کنار هم قرار گرفت! صفحات پیچ خورده بودند (نسخه هایی از نسل دوم و سوم!) و صفحات گمشده ای نداشتند. نمایش اطلاعات از هم جدا شده است. به عنوان مثال ، جلوگیری از حواس پرتی به دلیل کیفیت پایین صفحه کار دشواری بود.

احتمالاً جف حقوق فروش مجدد دوره بازاریابی خود را به سایر بازاریابانی که به سادگی صفحات کتاب سمینار را کپی کرده بودند ، به فروش رساند ، که منجر به حضور وی در 3 قسمت شد. کپی های غلط نوار کاست ایجاد کنید. تدوین اعلامیه های ملی؛ بصورت دوره ای بفروش! همان فرمول “بازاریابی جعلی”!

با این حال ، جف پاول به خاطر تجربه مستقیم در بازاریابی بسیار مورد احترام است. و او مانند دن کندی معلم بزرگی داشت. دان قبلاً جف را به عنوان موفق ترین و موفق ترین دانش آموز سمینارهای BIG معرفی می کرد!

در حقیقت ، جف بروشورهای عالی ، فیلم های آموزشی ، نوارهای الهام بخش و غیره تولید کرد و برخی از کتاب های جف به خوبی نوشته شده اند. پاول معتقد است که اینترنت مکان مناسبی برای بازاریابی محصولات نیست زیرا یک فرد متوسط ​​در اینترنت جوان و از نظر مالی واجد شرایط برای خرید زیاد نیست … اما همه اینها دائما در حال تغییر است یا اکنون یک روز در حال تغییر است. برخی بازاریابان گفتند که دوره جف پاول عالی است و واقعاً به آنها کمک کرده است. اما تنها مشکل این است که مانند بسیاری از سیستم های بزرگ ، در حال حاضر بسیاری از افراد آنچه را که می دانند انجام می دهند. بنابراین سیستم و تکنیک ها اشباع شده اند.

چند نکته جالب برای جف و عناوین تبلیغاتی مرتبط!

1> نحوه ایجاد ثروت از طریق سرمایه گذاری های مشترک: ارزش 397 دلار

“چگونه می توانید از فروش محصولات درآمد کسب کنید ، حتی اگر محصول ندارید ، مشتری ندارید … یا پول ندارید !!”

2> چگونه می توان درآمد یک جراح را بدست آورد! ارزش: 297 دلار

سرانجام ، راهی کاملاً بدون ریسک برای کارآفرینانی مثل شما که بتوانند مبالغ هنگفتی را بدون ترک خانه به دست آورند! “چگونه می توان درآمد یک جراح را به عنوان مشاور مشاغل مستقر در منزل بدست آورد (پس از همه جراحی مغزی نیست)” راهی آسان برای لذت بردن از ریسک بدون ریسک در ساخت 500 دلار – 1000 دلار در ساعت ، 10،000 دلار – 20،000 دلار در ماه از راحتی در خانه خود در لباس زیر است. ! “

3> سود فوری بازاریابی: ارزش آن 497 دلار است

“101 اسرار به شش شش درآمد … چگونه می توان مشتری ، مشتری یا بیماران بیشتری در ماه دریافت کرد تا بیشتر از سالی که اکنون به دست می آورید!” بازاریابی سود فوری! نحوه استفاده از کمی – معروف ، تبلیغات و فروش اسرار هیچ حسابدار ، آژانس تبلیغاتی یا مدیر فروش نمی تواند به شما بگوید! “هیچ تبلیغات مبتذل دیگری در مورد اکتشاف سرما ، گدایی برای مراجعه ، انتظار برای زنگ زدن تلفنی یا ناامیدی نیست! بلافاصله استرس را پایان دهید!”

4> اردوگاه جف پاول: 997 دلار

“به دانش آموزان من گوش فرا دهید ، زیرا من همه جزئیات پول درآوردن سریع و آسان را فاش می کنم ، در خانه با لباس زیر در نوارهای کاملاً اصلاح نشده از کمپ آموزش روزانه جف پاول 2 نشسته ام!” “مستقیم از دهان اسبها … چگونه من و خودم و دانش آموزان موفق ام چگونه تبلیغات می گذاریم ، سفارش می گیرم ، در خانه می نشینیم و هر روز هزاران دلار در لباس زیر خود می گذاریم!”

سایر مواد بازاریابی برای جف:

  • ویدئو: “چگونه می توانیم به راحتی و به راحتی در میز آشپزخانه در لباس زیر خود درآمد.”
  • نوار کاست: “اولین فرمول بازاریابی مستقیم مخفیانه صاحبان میز آشپزخانه.”
  • راهنما: اسرار ، فرمولها ، کلمات اختصاری و راهکارهای محافظت از پول نقد مهم.
  • راهنما: پرده از رازهای واقعی برای کسب درآمد آنلاین پرده بردارید. حتی اگر شما چیزی در مورد کامپیوتر نمی دانید.
  • شواهد: راهنمای مخفی جف پاول.
  • شواهد: راهنمای مخفی جف پاول در بازارهای گرم.
  • راهنمای: جعبه ابزار بازاریابی مستقیم جف بولز برای مبتدیان فوری مبتدیان.
  • شواهد: 537 توسط جف پاول آماده فروش گزارش هایی است که سکه ها را به صورتحساب صد دلاری تبدیل می کند!

جف پاول در واقع دانشجوی مشهور دن کندی است. بدیهی است که جف دانشجوی بسیار با استعدادی بود زیرا دن او را زیر بال خود گرفت و او را به یک غول تبلیغاتی تبدیل کرد

حالا فکر می کنم سیستم بازاریابی جف پاول باید عالی باشد. اما مشکل این است که او مدتها پیش در این باره به همه جهان گفت. و حالا من شنیده ام که او چند صد دانشجو همان کارهایی را که انجام می دهد انجام می دهد. این دانشجویان اکنون در حال تدریس مواد قدیمی وی هستند و با نوشتن همان نوع اصلی که از جف پاول خریداری کرده اند ، به دیگران می فروشد. شما در واقع می توانید محصولات جف را از طریق حراج های e-bay با قیمت های تخفیف خریداری کنید. الان کار خواهی کرد؟ از من نپرس!

همانطور که گفتم ، جف و دوره او عالی است ، اما به نظر من قدیمی است. شما بررسی محصولات جف را در آمازون جستجو کردید. اما پایگاه داده آمازون حاوی اطلاعاتی در مورد مطالب Geoff نیست. نکته جالب این است که آمازون به من توصیه کرده است که وسایل دن کندی را بخرم!

اخیراً شنیده ام که آقای Fire Yanik Silver با جف پاول مصاحبه کرده است. من در مورد این مصاحبه اطلاعات بیشتری پیدا نکردم.

من معتقدم که جف پاول در هر دو مورد فقط به خاطر داشتن استعداد واقعی و فداکاری در کارهای خود در درون خودش موفق می شد. جف پل مانند بسیاری از معلمان بازاریابی ، وسواس بازاریابی دارد.

به هر حال من بهترین آرزوها را برای جف پاول و میز آشپزخانه او ، بازاریابی لباس زیر آرزو می کنم!

کپی رایت 2004 Mufad Pac

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا