دنیای وب

در مورد رتبه های وابسته برنامه های بازاریابی آنلاین اطلاعات کسب کنید

وقتی صحبت از تجارت آنلاین می شود ، نرم افزار تجارت آنلاین بازاریابی عصبانی می شود! اما برای ایجاد موفقیت آمیز بازاریابی کمیسیون ، باید یک تحقیق خاص در مورد نوع برنامه وابسته متناسب با ما انجام دهیم. اما آیا تفاوت واقعی در برنامه های مشاغل وابسته وجود دارد؟ آیا بازده در همه برنامه ها یکسان است؟ بهترین برنامه های وابسته کدام هستند؟

بازاریابی اینترنتی به انواع مختلفی تقسیم می شود و طبقه بندی اصلی هر برنامه پرداخت به ازای هر کلیک و پرداخت هزینه برای عملکرد است.

پرداخت هر کلیک: PPC پذیرفته ترین شکل بازاریابی آنلاین است و بهترین و آسان ترین راه برای کسب درآمد برای وب سایت های کوچک است. در این نوع بازاریابی ، تجارت وجوه را به شرکت تابعه واگذار می کند ، هر بار که بازدید کننده به آن مراجعه می کند. این اتفاق می افتد وقتی که یک فرد عادی روی آگهی ها یا تبلیغات متنی دیگر کلیک کند. حتی اگر بازدید کننده چیزی از سایت خریداری نکند ، دنبال کننده مبلغی را دریافت می کند.

پرداخت برای عملکرد: PPP شناخته شده است که بهترین شکل بازاریابی آنلاین است. در اینجا ، در صورت مراجعه مراجعه به کار ، تاجر فقط به یک شرکت فرعی پرداخت می کند. یعنی اگر بازدید کننده مشتری بالقوه شود و یا چیزی از وب سایت خریداری کند. از این طریق ، بازرگان از تلاشهای بازاریابی مستقیم خود صرفه جویی می کند. اگر یک شرکت وابسته اختصاصی باشید ، بازاریابی PPP بیشترین پاداش را برای شما خواهد داشت. کمیسیون بازاریابی برای شرکتهای مشارکت دولتی و خصوصی 15٪ تا 20٪ فروش محصول است. اگر محصولات کالای الکترونیکی باشند ، این کمیسیون می تواند به 75 درصد از فروش برسد.

همچنین می توانید نرم افزار کسب و کار بازاریابی آنلاین هر کارمزد پرداخت را به دو نوع ، پرداخت در هر فروش و پرداخت به ازای هر سرب تقسیم کنید. هر دو این دو نوع برنامه بازاریابی وابسته بسیار محبوب هستند!

پرداخت برای فروش: در این نوع بازاریابی کمیسیون ، بازرگانان معمولاً هزینه های نماینده شریک را پرداخت می کنند ، هر وقت بازدید کننده ای که به آنها مراجعه می کند محصولی را از وب سایت خریداری می کند. مأمورین غالباً کمیسیون خود را شارژ می کنند اما برخی از تجار نیز تصمیم می گیرند مبلغ مشخصی را به آنها پرداخت کنند. هزینه‌هایی که نماینده کسب می کند بالاتر از نرم افزار پرداخت به ازای هر کلیک است.

پرداخت برای سرب: این نوعی بازاریابی وابسته است که بیشتر در امور مالی ، بیمه و سایر شرکتهایی از این دست استفاده می شود. اینها برخی از شرکت ها هستند که به رشد سرب بستگی دارند. در اینجا ، یک عامل فرعی فقط زمانی پرداخت می شود که بازدید کننده برای پر کردن فرم درخواست یا هر سند مرتبط دیگر ، که مربوط به تجارت شرکت است ، پیشنهاد می کند. پرداخت در این نوع نرم افزار بازاریابی اینترنتی وابسته عمدتا از طریق هزینه های ثابت انجام می شود. معمولاً نرخ تبدیل برای فروش در این پرداخت به ازای هر آگهی بالقوه زیاد است ، زیرا یک بازدید کننده در اینجا نیازی به خرید یک محصول ندارد. او فقط باید فرم درخواست را پر کند.

نماینده وابسته باید چندین تاکتیک و برنامه را امتحان کند تا ببیند کدام یک برای او بهترین است. سپس او مجبور است روی این روشهای بازاریابی تمرکز کند ، که این امر بهتر به بازاریابی اینترنتی وی خواهد پرداخت!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا