دنیای وب

در وب درآمد کسب کنید – 5 ایده برتر

تابستان 2008 طولانی است. مردی با لباس خوب وارد دفتر من شد تا من را از فرصت سرمایه گذاری جدید مطلع کند. این یک سرمایه گذاری در نوع جدیدی از مشاغل آنلاین بود و هرچه دفترچه ای که وی با من ترک می کرد ، یک نکته فراموش نشدنی را مطرح کرده بود. اعتراض من به پیشنهاد سرمایه گذاری او این است که اینترنت وسیله نقلیه دشوار سرمایه گذاری است زیرا هیچ دارایی زیربنایی واقعی وجود ندارد که سرمایه های سرمایه گذاری را به آن پیوند دهد. آنها صرفاً صفر و صفر هستند ، (کد رایانه ای) برخلاف سایر سرمایه گذاری ها که در بدترین حالت قابل فروش هستند ، سرمایه گذاری آنلاین هیچ مبنایی برای ارائه به عنوان وثیقه برای سرمایه گذاران ندارد.

خوب ، این روشن است ، اما این پاسخ فراموش نشدنی است که وی به اعتراض پنهان من داد. وی گفت که این درست است ، اما چرا گوگل به دو جوان که در خارج از گاراژ کار می کنند 2 میلیارد دلار برای وب سایت اشتراک گذاری ویدیو “You Tube” پرداخت کرد.

آیا گوگل تخصص لازم برای ایجاد سایت اشتراک ویدیویی خود را ندارد؟ آیا آنها نمی توانند در کمتر از یک روز ساخته شوند؟

چرا Google برای بدست آوردن این مشاغل پول زیادی سرمایه گذاری می کند؟ (YouTube.com) من پاسخ دادم ، واقعاً نمی دانستم.

وی پاسخ داد ، زیرا یوتیوب منشأ اصلی دارد. این دارایی 20 میلیون نام اعضایی است که به طور فعال از سایت استفاده می کنند. وی در ادامه توضیح داد که این دارایی اصلی است و لیست عضویت حداکثر 100000 نفر دارایی قابل فروش است.

در پایان من در این سایت سرمایه گذاری نکردم ، اما آن مکالمه همیشه با من گیر کرده بود.

1) برای کسب درآمد در وب ، هدف نهایی برای هر تاجر جدی در لیست کاربران وفادار وب سایت شماست. لیست ، دارایی اصلی نهایی برای هر تجارت آنلاین است ، همانطور که در کسب YouTube یا Google مشخص شده است.

این نکته اول شماره یک در لیست 5 ایده پیچیده من برای کسب درآمد در وب است. ایجاد یک لیست!

2) آیا دوربین دیجیتال دارید؟ آیا می دانید وب سایت هایی وجود دارند که به شما امکان می دهند تصاویر شاد خود را بارگذاری کنید ، در جایی که وب مسترها می توانند تصویر شما را با هزینه بارگیری کنند. هرچه تعداد عکس های بیشتری در کیف پول شما وجود داشته باشد ، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید و باور کنید که آنها نیازی به عکاسی با کیفیت ندارند و بسیاری از وب مسترها تصاویر جسورانه و جلا کمتری را ترجیح می دهند.

3) آیا می توانید فیلم های zany ایجاد کنید؟ آیا تاکنون به YouTube ارسال کرده اید؟ چرا به ClickBank نمی روید ، محصولی را انتخاب کنید ، یک فیلم خنده دار را با موضوع محصول ایجاد کنید و پیوند وابستگی خود را در انتهای ویدیو قرار دهید. اگر او بازدیدهای زیادی کرد ، می توانید انتظار بازگشت خود را در زمان مناسب داشته باشید!

4) آیا می توانید کتاب بنویسید؟ به کافه اکسپرس بروید ، آنها یک یا یک میلیون نسخه را با همان قیمت چاپ می کنند. شماره سریال کتاب را بگیرید و در آمازون قرار دهید ، سپس از طریق وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی به بازار بروید. نیویورک تایمز شماره 1 بهترین لیست فروش … در اینجا می آیند!

5) فروش بیل! در طی هر عجله طلایی در زمین در طی پانصد سال گذشته ، از کالیفرنیا تا استرالیا ، بسیاری از افراد مبتلا به تب طلا به خانه های دست خالی خود بازگشتند و تنها درصد کمی از آنها در حال حاضر طلا پیدا می کردند. اما آنهایی که فروشگاه شلوار جین و بیل را برپا کرده اند ، تمیز می کنند! همین استراتژی مالی می تواند بصورت آنلاین اعمال شود. به دنبال دیوانگی بعدی باشید و به جمع آنها نپیوید بلکه در عوض چیزهایی را که به آنها احتیاج دارند نگاه کنید و به آنها بفروشید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا