دنیای وب

در کنار خانواده خود از ATVing لذت ببرید

اگر با خانواده خود به ATVing نرفته اید ، می دانید که این یکی از بهترین راه ها برای کشف مکان های عالی در فضای باز است. والدینی که زمان زیادی را در زندان حبس می شوند ، نوجوانان به دنبال هجوم آدرنالین هستند و کودکانی که آرزوی ماجراجویی بزرگ بعدی خود را دارند می توانند با تور ATV از جنوب یوتا قناعت کنند. خواه اکتشافات شما را به پارک ملی صهیون در کلاس جهانی برساند یا شما را به جستجوی مسیرهای دایناسور در پارک ایالتی Sand Hollow بفرستد ، ATVing به شما امکان می دهد از خانواده اختصاصی بعدی خود در روزهای شنبه یا آخر هفته نهایت استفاده را ببرید. در اینجا نگاهی دقیق تر به آنچه در هنگام آوردن ATVing خانواده خود باید جستجو کنید و در مورد آنها فکر کنید ، است.

یک مجری تور مجرب را انتخاب کنید

یکی از مهمترین اقداماتی که می توانید انجام دهید انتخاب راهنمای تور باتجربه است. اپراتورهای تور مسافرتی مزایای بسیاری را شامل می شوند ، از ATV های مدرن امروزی گرفته تا سواری های کاملاً صیقل یافته برای هر سطح تخصص. راهنماهای آگاه می توانند تورهای شما را به گونه ای تنظیم کنند که شامل فعالیت ها و سبک هایی باشد که به شرکت کنندگان در هر سن و سطح توانایی علاقه دارند. از صحنه های گسترده عکاسان در خانواده گرفته تا سازندهای صخره ای که کودکان را برای صعود دعوت می کند ، یک مجری تور باتجربه می تواند همه آن را ارائه دهد.

سطح راحتی و سرعت خود را انتخاب کنید

شاید همه اعضای خانواده شما از تجربیات اکتان بالا لذت ببرند و ماسه شنی با سرعت کامل چیزی است که همه دوست خواهند داشت. در موارد دیگر ، شاید اعضای محافظه کار بیشتری داشته باشید که به احتمال زیاد از یک روز سرگرم کننده گشت و گذار و گشت و گذار لذت ببرید – بدون سرعت! سبک خانوادگی شما هر چه باشد ، حتی اگر جایی در حد فاصل باشد ، مکالمه با یک راهنمای تور می تواند به شما کمک کند سرعت تور خود را از ملایم تا وحشی تنظیم کنید.

لباس به مناسبت

استفاده از لباس مناسب برای تجربه ATVing ، راحتی همه افراد خانواده شما را تضمین می کند. اولین قدم پوشیدن لایه ها است. خواه بخواهید لایه ها را بردارید زیرا هوا گرم است یا برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب ، پیراهن های آستین بلند به آن اضافه کنید ، پوشیدن لایه ها بدون توجه به آب و هوا تضمین می شود. کلاه و عینک آفتابی یکی از ساده ترین راه ها برای محافظت در برابر اشعه خورشید است. سرانجام ، ATVing تمایل به ایجاد گرد و غبار زیادی دارد ، بنابراین داشتن یک دستمال یا روسری در دست برای بستن آن در صورت لزوم ، به گرد خود می پردازد.

به قوانین اساسی ایمنی پایبند باشید

آخرین نکته در مورد یک ماجراجویی بزرگ با خانواده خود رعایت قوانین اساسی ایمنی است. یکی از مهمترین اقداماتی که می توانید انجام دهید همکاری با یک شرکت باتجربه ATVing Tours است. در ابتدای تور خود ، یک جلسات ایمنی دریافت خواهید کرد. در طول تور ، راهنمای شما برای پاسخگویی به س questionsالات و کمک به شما در صورت بروز هرگونه شرایط دشوار بالقوه در دسترس خواهد بود. استفاده از هرگونه تجهیزات ایمنی توصیه شده از جمله کلاه ایمنی نیز مهم است.

آیا شما آماده تجربه بیرون از منزل به روشی هستید که قبلاً تجربه نکرده اید؟ ATVing فرصتی را برای کاوش در مناطق ناشناخته و آشنایی با برخی از سازه های طبیعی خارق العاده ، اماکن تاریخی و مناطق شنی جنوب یوتا فراهم می کند. امروز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعیین وقت ملاقات برای رفتن به ATVing با خانواده خود ، با یک مجری تور باتجربه تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا